Saturday, February 7, 2015

Re: چگونه اولین درآمد یک میلیارد تومانی خود را به به دست آوریم؟

در 2015-02-03 21:25، محمد امین عرفانی زاده نوشته است:

دوست عزیز و همراه دوست داشتنی وبسایت عرفانی زاده دات کام سلام،
با توجه به اینکه کمتر از دو ماه از از انتشار رسمی دوره ی حرفه ای کوچینگ راز و رمز های ناگفته ذهن بر روی وبسایت عرفانی زاده دات کام میگذره، ایمیل های بسیار زیادی از شرکت کنندگان در دوره دریافت کردم که از نتایج خارق العاده ای که به واسطه ی تمرینات این دوره در زندگی شون رخ داده بود بی نهایت حیرت زده بودن...
و خوشبختانه دوستان شرکت کننده در این دوره با توجه به موفقیت هایی که کسب کرده بودن به دنبال رشد و ترقی بیشتر بودن و ایمیلی که در چند هفته ی گذشته به تکرار دریافت کردم چنین عنوانی داشت: آقای عرفانی چطور می تونم به استقلال کامل مالی برسم؟
با توجه به تجربیاتی که دارم و تحقیقاتی که در زمینه رشد مالی داشتم، به این نتیجه رسیدم که هر فردی که در هر نقطه ای از دنیا زندگی می کنه، با هر شرایطی... اگر به جایگاهی برسه که سالیانه یک میلیارد تومان درآمد داشته باشه، به معنای واقعی کلمه به استقلال مالی رسیده و می تونه هر نوع از زندگی که مدنظرشه رو با هر کیفتی که دوست داره برای خودش بسازه...
بنابراین طی مشورتی که با تیم همراهم داشتم و فیدبک هایی که از شرکت کنندگان در دوره کوچینگ دریافت کردم تصمیم به طراحی دوره ای گرفتم که بتونه در کمتر از دو سال درآمد سالیانه هر فردی، با هر شرایط و توانایی و استعدادی که داره و در این دوره شرکت می کنه رو حد اقل به سالی یک میلیارد تومان برسونه...
دوست خوبم، جالبه بدونی که اولین درآمدی که من داشتم ماهانه 150 هزار تومان، به ازای تدریس در آموزشگاه های زبان بود!! کیفیت کار من واقعا عالی بود، روزی 6 ساعت تدریس داشتم و با جون و دل کار میکردم ولی درآمدم ماهی 150 هزار تومان بود!!!
اما آیا فکر می کنی نا امید شدم و مثل خیلی از افراد دیگه با چیزی ساختم که حس می کردم شایسته من نیست؟ آیا فکر می کنی به اون درآمد ناچیز و کم بسنده کردم و از آرزوهام دست کشیدم؟
نه!!! هرگز!!! روی خودم سرمایه گذاری کردم، عیب کارم رو پیدا کردم، باورهای منفی و مخربم رو پیدا کردم و تمامی اونها رو با تکنیک های هیپنوتراپی ای که آموزش دیده بودم از بین بردم و باورهای ثروت آفرین رو جایگزین اونها کردم... بسیار هزینه کردم و از موفق ترین و ثروتمند ترین افراد ایران و آمریکا درخواست کردم که coach و مربی من بشن و راه و رسم کسب ثروت سریع و راحت و حلال رو به من آموزش بدن...
و جالبه این رو بدونی که این تلاش ها و پیگیری های من خیلی سریع نتیجه داد و در حال حاضر جزیی از زندگی من شده...و جالبه بدونی که رقم و عددی که در تصویر زیر می بینی( 12 میلیون و 284 هزار تومان) فقط درآمد یک روز من، اون هم فقط به واسطه ی یکی از کسب و کارهای اینترنتی من که در زمینه مارکتینگه، هستش... برای مشاهده عکس زیر، روی لینک زیر کلیک کنید.
با توجه به سرمایه گذاری هایی که انجام میدم، تا به حال پیش نیومده که بیش از یک روز پولم رو در حساب بانکیم نگه دارم و درحالی که تو دوست خوبم درآمد حاصله ی یک روز کاری اینترنتی من رو میبینی، میخوام بهت مژده بدم که دوره ی جدیدی که با نام راز یک میلیون دلاری من، راز دستیابی به استقلال مالی، آماده کردم قراره که تو رو حد اقل به چنین جایگاهی و چه بسا به جایگاه های مالی بهتر و غیر قابل تصور برسونه...
تنها کاری که لازمه انجام بدی اینه که دقیقا، تکرار می کنم دقیقا به اونچه بهت آموزش میدم عمل کنی و سیستمی که بهت آموزش میدم رو پیاده کنی تا بدون توجه به کسب و کاری که داری، توانایی ها و استعدادهایی که داری، محدودیت هایی که داری و ... در کمتر از دو سال، درآمد سالیانه خودت رو به رقم حداقل سالی یک میلیارد تومان برسونی و به معنای واقعی کلمه به استقلال مالی برسی.
دوره ی کوچینگ راز یک میلیون دلاری من، راز دستیابی به استقلال مالی دوره ای یک ساله هستش که دارای بیش از 15 ساعت آموزش صوتی و تصویری و متنی، بیش از 24 فایل خود هیپنوتیزم اختصاصی (کلامی)، دستور العمل تمرینی روزانه و ... می باشد که در دو بخش و زمان مجزا بر روی وبسایت قرار خواهد گرفت.
بخش اول این دوره مربوط به فایل های خود هیپنوتیزم اختصاصی کلامی و دستور العمل های اجرایی جهت ایجاد ذهنی آماده برای دستیابی به استقلال کامل مالی هستش که به طور متوسط تمامی تمرینات و آموزش های این بخش روزانه کمتر از 1 ساعت از تو خوبم وقت میگیره. این بخش در تاریخ پنجشنبه 30 بهمن ماه 93 بر روی وبسایت و در پنل دانلود دوستانی که این محصول را خریداری کرده اند قرار خواهد گرفت.
در بخش دوم این دوره، قدم به قدم به تو دوست خوبم آموزش میدم که چگونه بدون کوچکترین آگاهی ای از برنامه نویسی، اچ تی ام ال و ... به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن، اولین کسب و کار اینترنتی خودت رو راه اندازی کنی و حد اکثر در سال اول، اولین 100 میلیون درآمد اینترنتی و در سال دوم اولین یک میلیارد تومان درآمد اینترنتی خودت رو به دست بیاری. این بخش از دوره به صورت کامل در 28 اسفند 93 بر روی وبسایت و در پنل دانلود دوستانی که این محصول را خریداری کردن قرار میگیره...
و نکته ی آخر اینکه این محصول دارای برگ گارانتی یکساله امضا شده توسط من، به نام و مشخصات خریدار هستش که در تاریخ 30 بهمن در پنل کابری خریداران محترم این دوره قرار میگیره.
هزینه این دوره ی یکساله آنلاین، یک میلیون و 250 هزار تومان می باشد. دوستانی که تمایل به پیش خرید این محصول دارند تا تاریخ 29 بهمن ماه 93 با استفاده از کد تخفیف onlinebusiness می توانند این محصول رو با 30 درصد تخفیف به قیمت 980 هزار تومان پیش خرید کنند.
و مژده برای اولین 10 خریدار اول این محصول!! 10 خریدار اول این محصول با استفاده از کد تخفیف thefirst می توانند این محصول را با 70 درصد تخفیف و به قیمت 490 هزار تومان خریداری کنند. لطفا توجه داشته باشید که این کد فقط برای 10 خریدار اول فعال می باشد.
دوست خوبم، لطفا توجه داشته باش که این محصول فقط 100 نسخه ی قابل فروش داره و پس از اون از روی وبسایت حذف میشه...
برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش خرید این محصول لطفا به منوی محصولات و خدمات، بخش راز یک میلیون دلاری من مراجعه فرمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دوست عزیز آیا آماده ای تا مهمترین تصمیم زندگیت رو بگیری؟ آیا آماده ای تا مسیر واقعی و تضمین شده ی استقلال مالی رو قدم به قدم بهت نشون بدم؟
                                 با آرزوی شادی، سلامت و ثروت برای شما دوست و همراه گرامی
                                                   دوستدار شما- محمد امین عرفانی زاده
TCI, 169092, california, United States
You may unsubscribe or change your contact details at any time.

Powered by:
GetResponse
open

 

No comments:

Post a Comment