Sunday, February 8, 2015

فناوری اطلاعات

در 2015-02-06 07:32، دنیای فناوری - زومیت - زومیت نوشته است:

زومیت - فید مقالات نگاهی به خلاقیت سازندگان گجت‌های آشپزخانه” + 19 خبر بیشتر

Link to دنیای فناوری - زومیت - زومیت

Posted: 05 Feb 2015 12:05 PM PST
خلاقیت در طراحی گجت‌های آشپزخانه
دنیای آشپزی، دنیای جالبی است، در حالی که عده‌ای تنها به دنبال تهیه‌ی غذا هستند، عده‌ای دیگر آشپزی را هنری ارزشمند شمرده و تمام خلاقیت خود را برای سرو غذاهای متنوع و خوش ظاهر به کار می‌برند. وسایل و گجت‌های به کار رفته در این جهان خوراک‌های لذیذ نیز از این قاعده مستثنی نیستند، جایی که شاید تنها  به کار بردن آنها، میل شما برای آماده کردن یک وعده‌ی خوشمزه را تحریک کند.
Posted: 05 Feb 2015 11:16 AM PST
نکسوس 6
نکسوس ۶، جدیدترین گوشی هوشمند گوگل که با همکاری موتورولا ساخته شده است، سخت‌افزاری قدرتمند را در دل بدنه‌ای غول‌پیکر جای داده است. در ادامه بررسی ویدیویی زومیت از یکی از خواستنی‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار را تماشا می‌کنید.
Posted: 05 Feb 2015 10:05 AM PST
HeadsUP
یکی از ویژگی‌ها و تحولاتی که در اندروید آب‌نبات‌چوبی اتفاق افتاد، سیستم اطلاع‌رسانی آن بود که به طور ریشه‌ای مورد تغییر و بازبینی قرار گرفت و اطلاع‌رسانی‌های قدیمی در هنگام دریافت پیامک یا تماس، جای خود را به سبک جالب و حرفه‌ای‌تری دادند. در ادامه با زوم‌اپ همراه باشید.
Posted: 05 Feb 2015 09:16 AM PST
BenQ RP840G
BenQ پنل‌های غول‌پیکر 84 اینچی خود را با هدف استفاده در اتاق‌های کنفرانس عرضه کرد. پنل RP840G از ده نقطه‌ی لمس همزمان پشتیبانی کرده و به رزولوشن 4K UHD مجهز است.
Posted: 05 Feb 2015 08:35 AM PST
گوگل با خرید استارت‌آپ Launchpad Toys، قدم به دنیای کودکان می گذارد
گوگل استارت آپ  Launchpad Toys، تولید کننده اپلیکیشن  واقعیت مجازی TeleStory و اپلیکیشن‌های سری Toontastic که برای کودکان داستان‌ انیمیشنی تولید می‌کند را خریداری کرد. این خبر روز گذشته توسط Launchpad Toys اعلام شد.
Posted: 05 Feb 2015 08:03 AM PST
دوربین NX 5000 سامسونگ معرفی شد
اگر از دوربین سال گذشته سامسونگ تحت نام NX1 خوش‌تان آمده باشد،‌ نسل جدید این دوربین‌ با نام NX 5000 نیز می‌تواند شما را راضی نگاه دارد. با زومیت برای معرفی این دوربین و امکانات آن همراه شوید.
Posted: 05 Feb 2015 07:29 AM PST
مک‌بوک ایر
قرار است دو محصول جدید و هیجان انگیز از سوی اپل طی ماه‌های آینده معرفی و عرضه شود. احتمال می‌رود این دو محصول جدید، اپل واچ و مک‌بوک ایر ۱۲ اینچ با نمایشگر رتینا باشند. همچنین گفته می‌شود همزمان با عرضه ساعت اپل احتمالا iOS 8.2 نیز رسما منتشر خواهد شد.
Posted: 05 Feb 2015 06:44 AM PST
تلویزیون تایزنی سامسونگ
سامسونگ اعلام کرده که این شرکت در حال ارائه‌ی مجموعه‌ای از تلویزیون‌های هوشمند جدید مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن است. سامسونگ همچنین از تعدادی محصول صوتی نیز که از نوعی طراحی منحنی برخوردار هستند نیز رونمایی کرده است.
Posted: 05 Feb 2015 06:33 AM PST
ویندوز ۱۰ برای موبایل
اولین اسکرین شات‌ها از ویندوز ۱۰ برای موبایل بالاخره منتشر شد. مایکروسافت برای توسعه سیستم عامل جدید خود طراحی تازه‌ای به کار برده و حداقل در این تصاویر مشخص است که مرکز اطلاع رسانی و تنظیمات پلتفرم بازطراحی شده‌اند.
Posted: 05 Feb 2015 06:00 AM PST
HTC One M9
از قبل می‌دانیم که هر دو کمپانی اچ‌تی‌سی و سامسونگ، مراسم معرفی پرچمداران خود را در تاریخ 1 مارس مصادف با ۱۰ اسفند برگزار خواهند کرد. هنوز نمی‌دانیم ستاره‌ی اصلی این روز کدام دستگاه خواهد بود اما هم‌اکنون متوجه شدیم که اچ‌تی‌سی، پیش از سامسونگ مراسم خود را اجرا خواهد کرد.
Posted: 05 Feb 2015 05:45 AM PST
Europa moon
دانشمندان ناسا بیش از یک دهه است که در حال کار بر روی ماموریت‌های مفهومی بر روی اروپا (قمر مشتری) هستند  اما اکنون سرانجام این نتیجه حاصل شده که طرح مفهومی Clipper همان پاسخی است که به دنبالش بوده‌اند. بر همین اساس، این تیم ناسا از دولت ایالات متحده درخواست بودجه‌ای 30 میلیون دلاری نموده تا برنامه‌ی مطالعاتی خود را که یک سال به طول خواهد انجامید، از اول اکتبر آغاز نماید.
Posted: 05 Feb 2015 05:36 AM PST
VLC android
نسخه‌ی بتای Video LAN Client یا به تعبیر شناخته‌شده‌تر، VLC مدت‌هاست برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده که البته همیشه پسوند «بتا» نیز آن را همراهی می‌کرده است؛ پسوندی که به کاربر اطلاع می‌داد این نسخه هنوز زمین بازی توسعه‌دهندگان برای افزودن و آزمایش قابلیت‌هاست. حال سرانجام نسخه‌ی پایدار این پخش‌کننده‌ی محبوب در گوگل پلی قرار گرفته است.
Posted: 05 Feb 2015 04:53 AM PST
سرفیس پرو ۳
به گزارش موسسه Canalys که وظیفه تحلیل وضعیت بازار محصولات را برعهده دارد، مایکروسافت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۲ میلیون تبلت سرفیس به فروش رسانده است. این تعداد شامل تبلت سرفیس RT نیز می‌شود که تولید آن چندی پیش خاتمه پیدا کرد.
Posted: 05 Feb 2015 04:30 AM PST
منتخبی از بهترین تصاویر علم و فناوری در سال 2014
معمولا زمانی که صحبت از  عکاسی می‌شود، مناظر و چشم اندازها اولین انتخاب ما هستند. ولی هنر عکاسی به این موارد محدود نبوده و گستره‌ی وسیعی را در برمی‌گیرد. این بار در شاتر به سراغ منتخبی از بهترین تصاویر جهان در حوزه‌ی علم و فناوری در سال 2014 آمده‌ایم.
Posted: 05 Feb 2015 04:15 AM PST
اپل اولین اپلیکیشن اندرویدی خود را توسعه می‌دهد
اپل سال گذشته‌ کمپانی بیتس را از آن خود کرد. بسیاری اصلی‌ترین دلیل برای خرید این کمپانی را سرویس موسیقی بیتس مطرح کردند. حال گزارش‌هایی منتشر شده که حکایت از توسعه‌ی اپلیکیشن اندرویدی این سرویس برای اندروید دارد که در واقع اولین اپلیکیشن اندرویدی اپل خواهد بود.
Posted: 05 Feb 2015 04:00 AM PST
با اپلیکیشن sharksmart خوراک کوسه‌های استرالیایی نخواهید شد
اگر ساکن استرالیا هستید و قصد شنا کردن در آب‌های آزاد این کشور  را دارید، باید مواظب باشید که به عنوان ناهار، طعمه یک کوسه گرسنه در اعماق دریا نشوید. برای بهبود این وضعیت و همچنین جلوگیری از خطرات احتمالی، دولت استرالیا با ارائه یک اپلیکیشن در این زمینه، سعی می‌کند، تا حد امکان از تبدیل شدن‌تان به خوراک کوسه‌ها جلوگیری کند. با ما همراه شوید. 
Posted: 05 Feb 2015 03:53 AM PST
ویندوز ۱۰
مایکروسافت به تازگی آخرین ساخت ویندوز 10 را در مراسمی مخصوص معرفی کرده است. در این مراسم مایکروسافت آخرین سیستم عامل ساخت خود را برای کاربرانی که هم‌اکنون ویندوز‌های 7 و 8 بر روی سیستم خود نصب دارند به صورت بروزرسانی رایگان در نظر گرفته است.
Posted: 05 Feb 2015 03:45 AM PST
System App Remover
حتما در تلفن‌همراه شما هم تعدادی اپلیکیشن پیش‌فرض وجود دارد که بدون خواست شما و از هنگام خرید گوشی در تلفن شما نصب بوده‌اند و علاوه بر اینکه هیچ کاربردی برای شما ندارند، بخش قابل توجهی از حجم گوشی را نیز اشغال کرده‌اند و قابل حذف شدن هم نیستند. برای رهایی از این اپلیکیشن‌ها با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
Posted: 05 Feb 2015 03:30 AM PST
اسند پی 7
با وجود اینکه هواوی کار خود را بعنوان شرکتی که با تولید محصولات مقرون به‌صرفه و رده پایین شناخته شده بود آغاز کرد، اما طی یکی دو سال گذشته سخت تلاش کرده با عرضه‌ی محصولات سری Ascend P این تصور و ذهنیت را تغییر دهد. اما این شرکت در سال 2015 چه برنامه‌ای دارد؟
Posted: 05 Feb 2015 03:00 AM PST
جستجوی اپل
سرویس جستجوی اپل چیست؟ این سوالی است که کاربران تا چند ماه دیگر خواهند پرسید. مدتی قبل وب‌سایت Cult of Mac به آگهی استخدامی اپل برخورد که در زمینه سرویسی نامشخصی درخواست همکاری داده بود. خلاصه‌ی آگهی شغلی درخواست مدیر پروژه‌ای برای کار روی «پلتفرم جستجو برای استفاده‌ صدها میلیون کاربر» بوده و سپس در بخشی دیگر از این آگهی ذکر شده بود: «سهمی در انقلاب تغییر استفاده کاربران از کامپیوتر‌ها و دستگاه‌های موبایل داشته باشید.»

No comments:

Post a Comment