Wednesday, February 18, 2015

صنعت ساختمان

در 2015-02-15 18:52، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
معماران حوزه شهری مشکلات را مطرح کنند
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه معماران به عنوان دانشمندان حوزه شهری می‌بایست یک گفتمان سازنده را همراه با نقد بی‌رحمانه آغاز و مشکلات را مطرح کنند گفت... ادامه»
استحکام تیمچه‌ی حاجب‌الدوله‌ی بازار تهران بحرانی شد
میزان مقاومت سقف تیمچه‌ی حاجب‌الدوله‌ی بازار به اندازه‌ای بحرانی شده که کسبه اعلام کرده‌اند حاضرند با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری آن را مرمت کنند... ادامه»
پایان بنگاهداری بانک ها آغاز رونق ساخت و ساز است
یک کارشناس مسکن با اشاره به پیش بینی بیزینس مانیتور در مورد کاهش ساخت و ساز در ایران در سال 2015 میلادی گفت: پیش بینی این موسسه اقتصادی بر اساس آمار است و به سیاستگذاری ها در مورد بخش مسکن و ساخت و ساز کمتر توجه کرده است... ادامه»
تسریع در اجرای طرح احیای زاینده‌رود
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تسریع در اجرای طرح احیای رودخانه‌ی زاینده‌رود و جلوگیری از خشکی این رودخانه در هر شرایط اقلیمی و همچنین اجرای صورت‌جلسه‌ی طرح 9ماده‌ای شورای‌عالی آب در رأس تمام اعتبارات و قول‌هایی است که به اصفهان داده شده است... ادامه»
میانبر ساختمانی در اراضی سبز
مدیریت شهری تهران، مجوز جدیدی طراحی کرده که به‌واسطه آن، امکان ساخت‌وساز در برخی زمین‌های مشجر فراهم می‌شود. طبق مقررات بالادست طرح تفصیلی تهران، تغییرکاربری زمین‌هایی که هم‌اکنون درختکاری شده‌اند و ... ادامه»
واحدهای مسکن مهر، متهم نخست گرانی‌ها
کارشناس مسکن گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر نه تنها نتوانست تعادلی میان عرضه و تقاضا در این حوزه ایجاد کند، بلکه باعث افزایش بی‌رویه‌ی قیمت‌ها شده است... ادامه»
بزرگترین فرودگاه جهان در پکن ساخته می‌شود
بزرگترین فرودگاه جهان در شهر پکن توسط زاها حدید و شرکت ای دی پی آی در سال 2018 ساخته خواهد شد... ادامه»
بخشی از تپه‌ی ساسانی علی‌آباد به‌علت گودبرداری تخریب شد
چندی پیش محوطه‌ی شغال‌تپه‌ی علی‌آباد کتول که متعلق به دوره‌ی ساسانی و اسلامی است، قربانی ناهماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی شد و بخشی از آن با گودبرداری بخش خصوصی برای ساخت‌وساز تخریب شد... ادامه»
تهران 10 هزار هکتار کمربند سبز می‌خواهد
رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران با اشاره به وسعت 36 هزار هکتار کمربند سبز پایتخت اعلام کرد: مطابق با برنامه‌ها تهران به 10 هزار هکتار کمربند سبز دیگر نیاز دارد... ادامه»
پیمانکار ورزشگاه نقش جهان انتخاب شد
با برگزاری فرآیند مناقصه به منظور تعیین پیمانکار اسکلت فلزی استادیوم فوتبال نقش جهان، شرکت طاقدیس‌ساز، پیمان کار قبلی پروژه مسئولیت فنی این طرح را در ادامه برعهده گرفت... ادامه»

آخرین مقالات
سیستم قاب های سبک فولادی سرد نورد شده
عنوان مقاله: مقایسه سیستم ساختمانی قابهای فولادی سرد نورد شده با روشهای سنتی... ادامه»
بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تأمین در شرکت‌های عمرانی
عنوان مقاله: بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تأمین در شرکت‌های عمرانی با استفاده از راهکار مهندسی ارزش... ادامه»
بررسی تأثیر مشخصات المان مرزی در رفتار دیوارهای برشی
عنوان مقاله: بررسی تأثیر مشخصات المان مرزی در رفتار دیوارهای برشی بتنی کوتاه... ادامه»
تیرهای لانه زنبوری
نویسنده: احسان راستگو... ادامه»
دو مقاله
عنوان مقاله ها: تحلیل تصویری المان محدود سازه سد بتنی قوسی / داده های زمین شناسی و برآورد ریسک؛ فرضیه ها و نتایج نازنگری شده زیر ساخت ها... ادامه»
بررسی آزمایشگاهی تاثیر زاویه جت ریزشی کالورت
عنوان مقاله: بررسی آزمایشگاهی تاثیر زاویه جت ریزشی کالورت بر روی ابعاد حفره آبشستگی با ارتفاع ریزش ثابت... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
چهارمین همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون
همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون برای چهارمین سال متوالی در هفتم اسفندماه 94 در شهر گنبدهای فیروزه ای و در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار خواهد شد... ادامه»
نابودگران سرگرم کارند ... ـ 2
گروه رسانه‌ای دیرین با وجود ابراز نگرانی و هشدارهای فراوان کارشناسان و فعالان میراث فرهنگی، مسئولان «طرح توسعه‌ی حرم دانیال نبی» آن‌قدر بر مواضع خود پافشاری کردند که سرانجام دیوار ضلع غربی آرامگاه به‌علت گودبرداری‌های اطراف این بنای تاریخی ارزشمند فروریخت، و کاشی‌های متعلق به دوره‌های قاجار و پهلویِ اول آسیب دیدند... ادامه»
تصاویر زیبا و دیدنی
علی مجیدى تصاویر زیبا و دیدنی برگرفته از ناسا... ادامه»
نماهایی کم‌یاب از پدیده‌ی گذر سه‌گانه‌ی ماه‌های سیاره‌ی برجیس
امیریاشار فیلا تلسکوپ فضایی هابل عکس‌های تازه‌ای از سیاره‌ی برجیس (مشتری یا ژوپیتر) گرفته است که در آن‌ها سه قمر از چهار قمر گالیله‌ایِ برجیس دارند از جلوی این سیاره‌ی غول‌پیکر می‌گذرند و سایه‌ی خودشان را بر پیکره‌ی گازیِ آن می‌اندازند. این پدیده یک یا دو بار در هر ده سال رخ می‌دهد... ادامه»
با این سبزیجات معطر به سلامتی سلام کن
مجتبی محمدی شوید، جعفری، آویشن، گشنیز! فقط کافی است یک دسته از این سبزیجات معطر وارد خانه شود تا فضا را پر از عطر خود کند... ادامه»
چراغ رومیزی انعطاف‌پذیر
م افتخاری "الیزابت زیمرر" و "مارتن لنته" طراحی این چراغ رومیزی انعطاف پذیر و تعاملی را با نقشه برداری از حرکات سگ ها و سپس تبدیل آنها به مدل های اولیه انجام داده اند... ادامه»

No comments:

Post a Comment