Friday, February 27, 2015

راز و رمزهای ناگفته ذهن

در 2015-02-25 20:51، محمد امین عرفانی زاده نوشته است:

دوست عزیز و همراه دوست داشتنی وبسایت عرفانی زاده دات کام سلام،
با توجه به سیاست فروش وبسایت عرفانی زاده کام، اکثر دوره ها و فایل های وبسایت دارای تعداد نسخه های قابل فروش مشخص و محدودی هستند و هر زمان که نسخه های قابل فروش هر محصول پایان پذیرد، فروش آن محصول متوقف و در صورت تقاضای مجدد کاربران برای ارائه آن محصول با اندکی تغییر قیمیت مجددا بر روی وبسایت قرار میگیرد.
در حال حاضر این امر شامل حال دوره ی حرفه ای کوچینگ راز و رمزهای ناگفته ذهن شده و 400 نسخه قابل فروش این محصول به پایان رسیده. در صورتی که تمایل دارید این محصول بسیار ارزشمند و تاثرگذار را با قیمت قبلی (349 هزار تومان) خریداری کنید، تا تاریخ چهارشنبه 13 اسفند ماه 93 ساعت 23:59 فرصت دارید تا اقدام به خرید این محصول نمایید. پس از تاریخ ذکر شده این محصول از روی وبسایت حذف می گردد و در صورت تقاضای مجدد کاربران دوست داشتنی وبسایت با قیمت 490 هزار تومان مجددا عرضه خواهد شد. برای آگاهی از نظرات دوستانی که در این دوره شرکت کرده  و نتایجی که کسب کرده اند می توانید به صفحه ی مربوط به این دوره در وبسایت مراجعه و نظرات شرکت کنندگان در دوره را مطالعه فرمایید.
دوره ی حرفه ای کوچینگ راز و رمز های ناگفته ذهن، دوره ای جامع و تضمینی برای خلق یک زندگی بی نظیر و رویایی و دستیابی به تمامی اهدافی که در زندگی خود دارید، طراحی شده است.
این دوره به شما کمک می کند تا گام به گام اهداف و رویاهای خود را شناسایی کنید و سپس با سیستمی علمی و بسیار قدرتمند تمامی آن اهداف و رویاها را قدم به قدم، به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به زندگی خود جذب کنید. 
در این دوره با معنای واقعی قانون جذب آشنا خواهید شد و با حلقه ی مفقوده ای از قانون جذب آشنا می شوید که باعث می شود قانون جذب در هر شرایطی به شما جواب دهد. با شرکت در این دوره و اجرای تکنیک های بسیار ساده و قدرتمندی که در آن به شما معرفی می شود، هیچ رویا و هدفی برای تان باقی نمی ماند که نتوانید به آن دست پیدا کنید. 
این دوره 100 درصد علمی بوده و بر اساس جدید ترین و قدرتمندترین تکنیک های روز دنیا طراحی شده است. 
پس از تکمیل خرید خود، کافیست به پنل کاربری خود، بخش دانلود، بخش کاربری دانلود مراجعه و فایل پی دی اف حاوی رمز این دوره را دانلود کرده و سپس به وبسایت www.vipmembers.in مراجعه نمایید و با استفاده از رمز دریافتی فایل های دوره را دانلود و تمرینات خود را آغاز کنید.

                                       با آرزوی شادی، سلامت و ثروت برای شما دوست عزیز و گرامی        
                                                           امیر حسین صادقی- ادمین وبسایت
TCI, 169092, california, United States
e.

Powered by:
GetResponse
open

No comments:

Post a Comment