Saturday, February 21, 2015

ساخت و ساز

در 2015-02-14 19:27، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
برگزاری نشست مشخصات جهانی صنعت ساختمان
یکصد و پنجاه و دومین نشست گفتمان هنر و معماری با موضوع ˝ مشخصات جهانی صنعت ساختمان˝ در باغ موزه قصر برگزار می‌شود... ادامه»
پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی قیمت مسکن در سال آینده
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان با اشاره به کاهش ساخت و ساخت ها و رکود بازار مسکن در اصفهان، گفت: پیش بینی می شود سال آینده قیمت مسکن ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یابد... ادامه»
همایش مقررات ملی ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود
نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان گفت: ششمین همایش مقررات ملی ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی و مشاور رییس جمهور ششم اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود... ادامه»
قوانین شهرسازی در جهت حمایت از انبوه‌سازی نیست
دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن استان فارس با بیان اینکه بهترین راه برای تامین نیاز مسکن جامعه، ارتقا صنعت انبوه سازی است، گفت: در حال حاضر قوانین شهرسازی و مصوبات محلی در هراستان در جهت حمایت از صنعت انبوه سازی نیست... ادامه»
انتخاب فرشاد مهدی‌زاده به عنوان یکی از داوران فستیوال جهانی معماری 2015
فرشاد مهدی زاده به عنوان یکی از داوران فستیوال جهانی معماری 2015 که در سنگاپور برگزار می‌شود، انتخاب شد... ادامه»
شکوفایی بازار مسکن در نیمه دوم سال 94
مصطفی قلی خسروی گفت: رونق بازار مسکن از نیمه دوم سال 94 آغاز می‌شود و ما در این سال شاهد شکوفایی ساخت و سازها هستیم... ادامه»
توقف تخلیه حباب زمین
قیمت زمین بعد از مسکن و اجاره‌بها تثبیت شد؛ احتمال کاهش بیشتر وجود دارد؟... ادامه»
ساخت و سازهای بی‌رویه عرصه منابع طبیعی روستاها را مورد تهدید قرار داده است
مدیر کل طرح‌های هادی بنیاد مسکن گفت: با اجرای طرحهای هادی که تا کنون پیشرفت 89 درصدی داشته است از ساخت ساز بی رویه که موجب تهدید عرصه‌های طبیعی کشور می‌شود جلوگیری می‌کند... ادامه»
مناره‌های دارالضیافه با ریزش قابل توجه کاشی‌ها و نم زدگی دیوارها سر می‌کنند
اگر گذرتان به خیابان کمال افتاده باشد در میانه آن دو مناره ۳۸ متری با سردری بلند می‌بینید که دومناره دارالضیافه نام دارند که تاریخ ساخت آنها به قرن هشتم هجری باز می‌گردد... ادامه»
اجرای کیفی‌سازی در بافت‌های فرسوده
معاون فنی و نظارت شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به برنامه های دولت برای کیفی سازی در بافت های فرسوده، گفت... ادامه»
بازگشت آرام سازندگان به بازار مسکن
پس از یک دوره رکود در خرید و فروش املاک کلنگی، در نیمه دوم سال رونق کمی به این بازار بازگشته که نشانگر تمایل دوباره سازندگان به بازار مسکن است... ادامه»
بازدید ترکان از بندرگاه تجاری و چند طرح در حال ساخت کیش
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری - صنعتی ویژه کشور علاوه بر بازدید از بخش های مختلف بندرگاه کیش و روند ساخت اسکله ها از چند طرح در حال ساخت این جزیزه نیز دیدن کرد... ادامه»
بسیاری از مسئولان ما در این حوزه نه معمار و نه شهرسازند
استاد رشته معماری دانشگاه علم و صنعت بر این باور است که برای بازیافتن هویت ایرانی و اسلامی در زمینه معماری و شهرسازی نیاز به عزم ملی و ورود سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه به این موضوع است... ادامه»
توسعه کمربند سبز پایتخت مانع از ساخت و سازهای بی رویه
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کمربند سبز تهران به 36 هزار هکتار رسیده است، گفت: توسعه کمربند سبز مانع ساخت و سازهای بی رویه در اطراف تهران می شود... ادامه»
برگزاری کارگاه رایگان اسکیس طراحی شهری با ظرفیت نامحدود
آتلیه شهرسازی ـ معماری سیام با بهره‌گیری از استادان مجرب و رتبه‌های برتر کنکور در سال‌های گذشته درصدد برگزاری کارگاه (ورکشاپ) رایگان اسکیس طراحی شهری به منظور خدمات‌رسانی و ارتقای آگاهی داوطلبان از تغییرات پدیدآمده در کنکور اسکیس در سال‌های اخیر می‌باشد... ادامه»
نشست تخصصی مجری ذیصلاح توسط جامعه مشاوران راهبر ساختمان برگزار می شود
نشست تخصصی مشترک «دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران» و «جامعه مشاوران راهبر مهندسان ساختمان» با موضوع: «مجری ذیصلاح» برگزار می شود... ادامه»
عملکرد وزارت راه و شهرسازی مطلوب بوده است
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم عملکرد مناسبی است، اما باید سرعت عمل بیشتری در اتمام پروژه‌ها داشته باشد... ادامه»
سال آینده جهش قیمت مسکن نداریم
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: پیش‌بینی ما در وزارت راه و شهرسازی این است که افزایش شدید قیمت مسکن در سال ۹۴ نداریم... ادامه»

آخرین مقالات
تاثیر استفاده ترکیبی از خاکستر پوسته برنج بر خواص بتن
عنوان مقاله: تاثیر استفاده ترکیبی از خاکستر پوسته برنج و دوده سیلیس بر خواص بتن تازه و سخت شده خودتراکم... ادامه»
رفتار کمانشی شمع ها در خاک های روانگرا
نویسندگان: جواد هدایتی، مسعود سلطانی محمدی، محمود یزدانی... ادامه»
اثر زمان کوبش بر ویژگی‌های بتن‌های غلتکی
نام مقاله : اثر زمان کوبش بر ویژگی‌های مکانیکی و نفوذپذیری بتن‌های غلتکی ... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
لبخند کیهانی
امیریاشار فیلا تلسکوپ فضایی هابل به‌تازگی تصویری دیگرسان از یک خوشه‌ی کهکشانی منتشر کرده است، که بیننده در نگاه نخست در آن یک چهره‌ی خندان می‌بیند... ادامه»
وقتی آسمان شب ابر نداشته باشد
علی مجیدى در زمانی که هیچ ابری در آسمان نباشد، از دورترین فاصله می‌توان تصاویر بی‌نظیری را از کره زمین در هنگام شب گرفت... ادامه»
«خانه‌ی افشاریان» ؛ خانه‌ی امروز، آپارتمان فردا
گروه رسانه‌ای دیرین «خانه‌ی افشاریان» ساختمانی سه‌اشکوبه در کرمانشاه است که با طرح و نمایی انعطاف‌پذیر، با ویژگی احترام به رهگذر، و با طراحی داخلیِ هیجان‌انگیزش، به سکونتگاهی دلپذیر برای کاربران و یک نقطه‌ی برجسته‌ی شهری برای بینندگان و رهگذران تبدیل شده، و قرار است بعدها به چند آپارتمان جداگانه گسترش یابد... ادامه»
ورود فرشته ها ممنوع
سن سی خلیلی فرد این مطلب رو تقدیم میکنم به روی ماه و دل پاک همتون... / از دستش ندین... ادامه»
خیره شدن به نمایشگرها و آسیب احتمالی چشم
م افتخاری به واسطه انتشار نور مرئی انرژی بالا (HEV) که به نام "نور آبی" نیز شناخته می شود، خیره شدن به نمایشگرهای تلفن همراه و تبلت در بلند مدت ممکن است به آسیب دیدن چشمان انسان منجر شود... ادامه»
قدردان مادرانمان باشیم
بهنام مکسایی تقدیم به همه شما عزیزانم... ادامه»
اصول نگهداری روغنها
مجتبی محمدی خانه داری ,اصول خانه‌داری, نحوه نگهداری مواد غذایی,اصول نگهداری روغن ها,اصول نگهداری روغن,بهداشت و نگهداری مواد غذایی... ادامه»
ازدواج
روح الله یوسفی رامندی ازدواج در نگاه هر کس معیارهایی دارد. با این حال، معیارهایی که بزرگان دین معرفی کرده اند، سالم ترین و مطمئن ترین معیارها است... ادامه»
ویلای لوکس 30 میلیاردی در شهرک غرب
یاشار مهدی زاده در سراسر منطقه شهرک غرب خانه های ویلایی متعددی وجود دارد. ویلای لوکس و زیبای خوارزم نمونه ای از ویلای لوکس شهرک غرب به حساب می آید. ساختمان خوارزم در منطقه شهرک غرب است که توسط آقای شهرستانی ساخته شده است... ادامه»

No comments:

Post a Comment