Wednesday, February 18, 2015

صنعت ساختمان

در 2015-02-17 19:03، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
ضرورت احداث ساختمانهای ایمن مبتنی بر معماری اسلامی و ایرانی
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی، هدف نهایی قانون نظام مهندسی ساختمان را برخورداری این استان از اماکن با کیفیت ‏دانست و تصریح کرد... ادامه»
فراخوان سومین دوره دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی
موسسه مطالعاتی فرزان با همکاری موسسه توسعه مطالعات بین‌المللی فاطر و انجمن مفاخر معماری ایران سومین دوره اهدای جوایز به کتاب برگزیده دوسالانه معماری و شهرسازی را در اردیبهشت ماه 1394 و همزمان با روز جهانی کتاب برگزار می‌نماید... ادامه»
مطالعات تکمیلی و مکان‌یابی بندرخشک اصفهان تا پایان سال نهایی می‌شود
استاندار اصفهان گفت: مطالعات تکمیلی، مکان یابی و مدل مالی احداث بندر خشک مشخص شده ‌و تا یک‌ماه آینده مراحل نهایی خود را انجام می‌دهد... ادامه»
دفاع از «تراکم» تهران
لایحه منع تخریب «زیر 25سال» در شورا؛ ضوابط «بلندمرتبه‌سازی» در کمیسیون ماده5 ... ادامه»
پایدارترین شهرهای جهان در اروپا قرار دارند
فهرست جدیدی از پایدارترین شهرهای جهان منتشر شده که نام هیچ شهری از آمریکای شمالی در صدر آن به چشم نمی خورد، لیکن شهرهای اروپایی بیشترین امتیاز را در شاخص شهرهای پایدار کسب کرده اند... ادامه»
هتل 5 ستاره در صفه احداث می شود
شهردار اصفهان با بیان اینکه ظرفیت های بسیار خوبی در پارک کوهستانی صفه فراهم شده است، عنوان کرد: پارک کوهستانی صفه، نگین شهر اصفهان است... ادامه»
برگزاری چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها
چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها با حضور بیش از ۳۰۰ شهرداری و شرکت فعال تولیدی برپا می شود... ادامه»
مسابقه‌ی طراحی نمازخانه و سالن کنفرانس شرکت فرابورس (وقت محدود) ـ
شرکت فرابورس ایران در نظر دارد تا با کمک و همفـکری طراحان و هنرمندان فعال کشور، طراحی داخلی نمازخانه و سالن کنفرانس خود را به مسابقه بگذارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود پلان ها با آرل همراه باشید... ادامه»
کارشناس تخصصی در حوزه حوادث ساختمانی نداریم
بر اساس قانون مجازات اسلامی، حوادث ناشی از کار یا حوادث ساختمانی به عنوان جرایم کیفری و شبه عمد، در دادسرای عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرد که... ادامه»
آیا اصفهانی‌ها تا چند روز آینده زاینده‌رود را پرآب می‌بینند؟
پس از بسته شدن جریان آب در نوبت نخست کشت پاییزه در نیمه‌ی آذرماه، به علت نبود بارش مناسب باران در سال کشت‌وزرع جاری، احتمال می‌رود طی دو ـ سه روز آینده برای نوبت دوم کشت پاییزه آب در زاینده‌رود روان شود... ادامه»
ـ بافت‌های فرسوده‌ی 20سال آینده اکنون در حال ساخت است! ـ
کارشناس معماری گفت: متاسفانه امروز به دلیل گرانی و ضعف طراحان معمار و همچنین ضعف مجریان، کیفیت بناها کاهش یافته است به گونه‌ای که امروزه مهندسان در حال ساخت بافت‌های فرسوده 20 سال آینده در کشور هستند... ادامه»
خرید اعتباری مسکن منتظر مجوز
مشاور مالی وزیر راه‌وشهرسازی از ارسال دومین نامه با امضای آخوندی خطاب به بانک‌مرکزی برای اخذ مجوز «لیزینگ مسکن» خبر داد... ادامه»
برای اجرای ایستگاه متروی انقلاب، منتظر جابه‌جایی شبکه‌ی فاضلاب این محور هستیم
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با اشاره به این که پیمانکار پروژه‌ی ایستگاه مترو انقلاب انتخاب شده است، گفت: برای آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو، منتظر هستیم عملیات جابه‌جایی شبکه‌ی فاضلاب انجام گیرد... ادامه»

آخرین مقالات
روند دگرگونی‌های آموزش معماری در سایه‌ی آی‌.تی
نام مقاله : فن‌آوری اطلاعات و سیر تحول آموزش مهندسی معماری... ادامه»
پهنه بندی خطر سقوط سنگ
عنوان مقاله: پهنه بندی خطر سقوط سنگ در دامنه های مشرف به مسیر خط راه آهن لرستان با استفاده از GIS... ادامه»
ارزیابی گیرداری جزئی موجود در اتصالات ساده‌ی فولادی
عنوان مقاله: ارزیابی گیرداری جزئی موجود در اتصالات ساده‌ی فولادی با نبشی تحت بارگذاری ثقلی... ادامه»
معماری از آغاز
نویسنده: ناصر نصری... ادامه»
بررسی تاثیر در نظر گرفتن اثرات اندرکنش خاک
عنوان مقاله: بررسی تاثیر در نظر گرفتن اثرات اندرکنش خاک و سازه بر پاسخ دینامیکی سازه نمیه مدفون در حوزه زمان... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
نقاشی هایی فراتر از واقعیت
علی مجیدى نگاه کردن به قطب که سردترین نقطه از کره زمین محسوب می شود می تواند الهام بخش آثار فوق العاده ای برای هنرمندان باشد. ادغام رنگ های آبی, سفید و خاکستری اگر به دست هنرمندی با استعداد صورت گیرد می تواند... ادامه»
گزارشی متفاوت از جنس عکس
فواد فضیله گزارشی متفاوت از جنس عکس / نه اشتباه نکن؛ موضوع اصلا این نیست...! عکاس :رضا قلیچ خانی... ادامه»
چرا نباید نان‌های فروشگاهی بخریم؟
بهروز شیربان احتمالاً با خواندن این تیتر، به خود می‌گویید «برایم مهم نیست این مطلب چه می‌گوید، من نان موردعلاقه‌ام را کنار نمی‌گذارم». این احساس کاملاً قابل‌درک است؛ اما پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید؛ زیرا با خواندن این مطلب نظر خود را تغییر خواهید داد... ادامه»
معرفی مهندس هادی تهرانی
همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون معرفی مهندس هادی تهرانی به عنوان یکی از سخنرانان کلیدی چهارمین همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون... ادامه»
اتصالات صلب در مقاطع HSS
امیرحسین تبریزی ورزقانی یکی از مسائل مهم در طراحی اتصال صلب تیر با مقطع I به ستون H.S.S،(واژه H.S.S مخفف (Hollow structural section) به معنای مقاطع ساختمانی توخالی است... ادامه»
فلش درایوی برای دستگاه‌های iOS
م افتخاری فلش درایو آی‌بریج یک ابزار ذخیره سازی موبایل با قابلیت حمل آسان و راحت است که امکان استفاده از آن با تمامی دستگاه های iOS مجهز به درگاه لایتنینگ وجود دارد... ادامه»
بزرگ‌داشت ساده‌ی «روشن‌خانم»
امیریاشار فیلا اشک مدام در چشمان پیرمرد می‌دود و درد تنهایی و بدون «روشن‌خانم»‌ زندگی کردن رهایش نمی‌کند. «لشک وژنیاک» که حالا خودش را یک ایرانی تمام‌عیار می‌داند، ایران را به عشق روشن‌خانم زیسته و می‌گوید: برای من، از ایران رفتن سخت است... ادامه»
تخریب آسمانخراش
محسن مطلع دیدن فیلم تخریب این آسمانخراش را از دست ندهید... ادامه»
آماده به کار
محمد رضا دهقانی جویای کار هستم / هم در طراحی تجربه و مهارت دارم و هم در اجرا / پیشاپیش کمال تشکر و قدردانی رو دارم. ادامه»
سنگینی تاوانِ سخنانِ نسنجیده‌ات ... (یک کاریکاتور / یک طنزنوشته)
گروه رسانه‌ای دیرین پوریا عالمی امروز (سه‌شنبه، 28 بهمن 93) در صفحه‌ی آخر روزنامه‌ی «شرق» طنزنوشته‌ای قلمی کرده، که با کاریکاتوری که محسن ظریفیان چندین ماه پیش برای روزنامه‌ی «جام‌جم» کشیده، نزدیکی مفهومی دارد. ببینید و بخوانید... ادامه»

No comments:

Post a Comment