Sunday, February 8, 2015

اخبار صنعت ساختمان

در 2015-02-08 18:54، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
واگذاری کارفرمایی صنعت ساختمان به بخش خصوصی
اکبر ترکان با تأکید بر اینکه دوره کارفرمایی دولت تمام شده است، گفت: بودجه عمرانی سال آینده کاهش دارد ‏چرا که قیمت نفت کاهش یافته است و موتور بودجه عمومی در سطح کشور نمی‌تواند همچون امسال کار کند و ... ادامه»
طرح مسکن اجتماعی تا یک هفته آینده نهایی می‌شود
معاون امور مسکن و شهرسازی وزیر راه با اشاره به مذاکرات مثبت با وزارت تعاون در خصوص مسکن اجتماعی گفت: طرح مسکن اجتماعی تا یک یا دو هفته آینده نهایی و رونمایی می‌شود... ادامه»
طرح ساخت 47 برج در تهران
شورای عالی شهرسازی و معماری کشور که نیمه اول امسال، هر نوع ساخت‌وساز بلندمرتبه در شهر تهران را به تهیه، تدوین، تصویب و ابلاغ ضوابط بلندمرتبه‌سازی منوط کرده بود... ادامه»
بزرگترین لگولند از شهر باستانی پمپی
پس ازساخت و نمایش دو اثر رم و یونان باستان در ایتالیا و آتن، لگوی شهر باستانی پمپی با 190 هزار بلوک لگو در استرالیا ساخته و به نمایش درآمد که یکی از بزرگترین مدل از شهر باستانی پمپی است... ادامه»
یافته شدن اشیایی بی‌همتا و استثنایی در دژ شوش
سامان‌دهی انبارهای دژ شوش به کشف چهار مورد استثنایی شامل تصویر معبد کلبه‌ای، قایق بادبانی سفالی، انبوه مهر کتیبه‌دار و گل‌نوشته‌هایی به خط آغاز عیلامی انجامیده که تقریبا همه‌ی آن‌ها ناشناخته و بی‌همتا هستند... ادامه»
مسئولیت تامین امنیت آسانسورها با کیست؟
مدیر کل اداره استاندارد استان تهران با بیان این‌که سرویس‌های ادواری ماهانه برای آسانسورها باید انجام شود، گفت: اخذ پایان کار از شهرداری منوط به گواهی تایید سازمان استاندارد است... ادامه»
تخریب روی دیگر ساخت و ساز در مازندران است
محقق و پژوهشگر معماری و شهرسازی با اشاره به روند ساخت و سازهای استان مازندران، گفت: ساخت و ساز در این استان به جای اینکه کار سازندگی را انجام دهد کار تخریب را انجام می دهد... ادامه»
جزییات استقبال شهروندان از نیروگاه‌های خانگی
رییس سازمان انرژی‌های نو ایران از پیشرو بودن تهران به مشهد در استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر خبر داد و گفت: 50 مگاوات نیروگاه بادی نصب شده که 20 مگاوات توسط مپنا صورت گرفته و 30 مگاوات را نیز سانا نصب کرده است... ادامه»
ساخت‌وساز غیرقانونی در مجاورت دریاچه‌ی تأمین‌کننده‌ی آب آشامیدنی تهران
تصاویر ماهواره‌ای در حالی ساخت‌وساز در اراضی کلاک لواسان در مجاورت دریاچه‌ی تأمین‌کننده‌ی آب آشامیدنی تهران را نشان می‌دهند که این اقدام خلاف مصوبه‌ی شورای عالی معماری و شهرسازی و شورای عالی امنیت ملی است... ادامه»
وزیر راه اقدام فوری برای حل مشکلات مسکن نکند، استیضاحش می‌کنیم
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به استیضاح وزیر راه به دلیل عدم پایبندی به تعهدات گفت:آخوندی باید هرچه سریعتر برنامه خود در رابطه با رفع نگرانی‌های مردم در بخش مسکن را اعلام کند، در غیر اینصورت ناگزیر به استیصاح وی هستیم... ادامه»
سال 88 تا 92 اوج بی‌انظباطی مالی مسکن بود
یک کارشناس مسایل اقتصادی با اشاره به جدیدترین پیشنهاد بانک مسکن به بانک مرکزی مبنی بر تخصیص وام 60 میلیونی خرید مسکن گفت... ادامه»
چند خبر درباره‌ی تازه‌های نشریات و نشست‌های معماری
شماره‌ی ۳۵ فصل‌نامه‌ی «هنر معماری» منتشر شد، که در این شماره می خوانید... ادامه»
فرار سرمایه‌ها از بازار مسکن
کارشناس مسکن تاکید کرد: به ثبات رسیدن وضعیت اقتصادی می تواند به روند جلب سرمایه در این حوزه کمک کند و در صورت به وجود آمدن رونق اقتصادی در کشور می توانیم شاهد برنامه‌ریزی‌های صحیح برای جذب سرمایه‌ها در این حوزه باشیم... ادامه»
رویکردمان در بازسازی و بهره‌برداری از مکان‌های تاریخی، مشارکت مردمی است
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: حفظ، حراست، مرمت و بهره‌برداری از اماکن تاریخی با رویکرد مشارکت مردمی، از مهمترین سیاست های مد نظر این سازمان است... ادامه»
کشمکش برای تصویب وام 80 میلیونی مسکن
در حالی کشمکش میان وزارت راه و بانک مرکزی برای تصویب وام 80 میلیونی وجود دارد که کشور هرروز با رشد فزاینده تقاضای مسکن روبرو است و طرح جامعی برای خانه دار شدن مردم ارایه نشده است... ادامه»
نوسازی بافت های فرسوده نیازمند عزم همگانی است
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در نوسازی بافت های فرسوده نباید تنها از شهرداری انتظار داشت گفت... ادامه»

آخرین مقالات
بررسی سه مناره‌ی مهم دوره‌ی سلجوقی
نام مقاله : بررسی سه مناره‌ی مهم دوره‌ی سلجوقی؛ چهل‌دختران اصفهان، تاریخانه‌ی دامغان و مسجدجامع ساوه... ادامه»
مطالعه عملکردی روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در بهینه یابی
عنوان مقاله: مطالعه عملکردی روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در بهینه یابی گزینه های بهسازی ساختمان های مصالح بنایی غیرمسلح ... ادامه»
ارزیابی عملکرد کلکتورهای نیروگاه خورشیدی
عنوان مقاله: ارزیابی عملکرد کلکتورهای نیروگاه خورشیدی شیراز در فصول تابستان و پاییز... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
برگزیده عکس های خبری ۱۹ بهمن ۹۳
علی مجیدى عکس های خبری امروز را از انتخابات هند آغاز می‌کنیم؛ سپس تصاویری از بازسازی جنگ های قرون وسطی، مراسم یادبود دانش آموزان پاکستانی و تخلیه مردم غیر نظامی از شرق اوکراین را خواهیم دید... ادامه»
به پیشواز «روز مهندس» ...
گروه رسانه‌ای دیرین گروه رسانه‌ای دیرین، برای «روز مهندس» امسال در تدارک پرونده و بسته‌ی رسانه‌ایِ ویژه‌ای با عنوان «ما مهندس‌ها ...» است. از همه‌ی شما مهندسان ارجمند و همکاران گرامی دعوت می‌کنیم با فرستادنِ هر آیتمی که آن را با موضوع یادشده مرتبط می‌دانید، در آماده‌سازیِ این پرونده‌ی ویژه مشارکت بفرمایید... ادامه»
بارهای وارده بر ساختمان
حمید علی نژاد ساختمان ها و سایر سازه ها باید چنان تهیه شوند که آسیب دیدگی موضعی در آن ها پایداری کلی سازه را به خطر نیندازد و... ادامه»
ایران چهارمین غول سیمان جهان در 2014
فرزاد وفادار به گزارش خبرنگار ماین نیوز، براساس گزارش سازمان زمین شناسی آمریکا (USGS) ایران با تولید 75 میلیون تن سیمان در سال گذشته میلادی عنوان چهارمین تولیدکننده بزرگ این محصول را در جهان به خود اختصاص داد... ادامه»
جاده های سرسبز و رویایی پوشیده از گل
یاشار مهدی زاده جاده های سرسبز و رویایی پوشیده از گل را مشاهده کنید... ادامه»
جمـلات الهـام بخـش
مجتبی محمدی جمـلات الهـام بخـش را حتماً بخوانید... ادامه»
زیباترین شهرهای برفی جهان
م افتخاری تصاویر دیدنی از ۱۰ شهر از زیباترین شهرهای برفی را در این خبر انتخاب کرده‌ایم... ادامه»
اساتید فوق اندیشه
بهزاد نعیمی کسانی که در برهه مهندسی سازه حرفی برای گفتن در سطح جهان و داخل کشور داشته اند: پرفسور علی کاوه متخصص سازه های فضا کار... ادامه»
معماری و موسیقی
زهرا ازمیریان مقدم در این مقاله به توضیحات مختصر پیرامون ارتباط معماری و موسیقی پرداخته شده است... ادامه»
من از غم میترسم
نرگس حسینی اصلی من غم را دوست دارم ... ادامه»

No comments:

Post a Comment