Friday, February 13, 2015

اخبار صنعت ساختمان

در 2015-02-09 19:02، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
افزایش 2.5 برابری بودجه ایجاد زیرساخت های بخش سلامت درسال94
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 12 پروژه بیمارستانی تکمیل و تحویل دستگاه های بهره بردار شده است ، از افزایش 2.5 برابری بودجه ساخت بیمارستان ها در سال آینده خبر داد... ادامه»
کاخ عشرت آباد میان ساخت و ساز محو می‌شود
اسکلت‌های فلزی اطراف کاخ عشرت آباد لحظه به لحظه بالاتر می‌روند. اکنون منظر بصری کلاه فرهنگی از سمت جنوب کاملا کور شده است... ادامه»
معامله ملک در ایران ارزان‌تر از ۸۳ کشور
کل هزینه خرید و فروش ملک در ایران معادل ۹ درصد قیمت همان ملک برآورد شده که بر اساس آن ایران از این نظر بین ۱۳۸ کشور در رتبه ۸۴ قرار گرفته است... ادامه»
رشد بلندپروازانه بودجه شهرداری از محل فروش شهرسازی
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : شهرداری تهران با علاقه عجیبی بدنبال کسب منابع مالی بیشتر از محل فروش ظرفیت‌ها بوده که متاسفانه این موضوع مانند ویروسی در بقیه شهرها نیز پخش شده است... ادامه»
وظایف شورای عالی شهرسازی و معماری چیست؟
پیروز حناچی معاون وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری در نامه ای به استاندار تهران، شهردار و رئیس شورای اسلامی در پاسخ به مکاتبه کمیسیون ماده پنج شهر تهران اعلام کرد... ادامه»
احتمال ریزش یک «مال» در تهران
سخنگوی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران بابت ایمن نبودن مجتمع تجاری «تجارت جهانی» خواستار توقف تبلیغات مربوط به این پروژه در رسانه‌ها شد... ادامه»
سقف وام برای شهرهای مختلف پلکانی شود
با طولانی شدن انتظار موافقت با پیشنهاد افزایش وام مسکن 80 میلیون تومانی وزارت راه و شهرسازی و عدم اقبال بانک مرکزی به این وام، این بار مسئولان بانک مسکن پیشنهاد پرداخت تسهیلات 60 میلیون تومانی خرید را به بانک مرکزی بردند... ادامه»
لزوم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در ایران
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر با توجه به جمعیت کشور و تشکیل زندگی زوج‌های جوان بعد از سال 94 سالانه باید حدود یک میلیون واحد مسکونی تولید شود... ادامه»
رضایی: اشتغال هیات مدیره‌ها تولید رانت می‌کند
نظریات قانونی وزیر، روش جدیدی برای اداره سازمان‌های نظام مهندسی است که اجرای آن رشد و شکوفایی این سازمان‌ها را به دنبال خواهد داشت... ادامه»
باید از فرصت‌های اقتصادی بلندمرتبه‌سازی استفاده شود
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با بیان این که ساخت‌وسازهای جدید به دلیل بی‌کیفیتی آن به‌زودی به بافت فرسوده تبدیل می‌شوند، گفت... ادامه»

آخرین مقالات
بتن توانمند مسلح به الیاف تولید شده از تسمه
نویسندگان: دکتر علیرضا خالو، امین اسرافیلی، سید روحالله موسوی... ادامه»
آمایش سرزمین و کاربرد‌های آن در ایران
نام مقاله : درآمدی بر مفهوم آمایش سرزمین و کاربرد‌های آن در ایران... ادامه»
جایگزینی پساب کارخانه نساجی با سیمان جهت تولید بتن
نویسندگان: کیاچهر بهفرنیا، محمد تیموری موگویی، نرگس یاحی... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
ساخت پهپاد خورشیدی توسط دانشجویان چینی
م افتخاری پهپادهای معرفی شده از سوی بخش پژوهش و توسعه دانشگاه نانچانگ هانگ کونگ در شرایط نور مناسب به خوبی می توانند به پرواز خود ادامه داده و نسخه بزرگ‌تر توانایی حمل بار به وزن 5 کیلوگرم را نیز دارد... ادامه»
رنج
مجتبی محمدی ﺭﻧﺞ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻏﻤﮕﻴﻦ ﻛﻨﺪ، ﺍﻳﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﺟﺎﻳﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺍﻏﻠﺐ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ... ادامه»
دیوارهای بتن‌اندود : ایده‌ای دیگرگونه برای زیباسازیِ درون ساختمان
گروه رسانه‌ای دیرین برخلاف رویکرد پیشینیان در کهن‌دژها و قلعه‌های قدیمی، امروزه بسیاری از طراحانِ نوگرا بر زیبایی بتن نمایان تأکید می‌کنند و آن را در طرح‌های خود به‌عنوان اندود و پرداختِ نهایی دیوارهای درون ساختمان‌ها به کار می‌برند. نمونه‌هایی از این طراحی‌ها را در این بسته‌ی رسانه‌ای ببینید... ادامه»
چرا اسلام در عربستان ظهور کرد و پیامبر تبلیغ اسلام را از این سرزمین شروع کرد؟
زهرا ازمیریان مقدم مکان، زمان، فرهنگ و مسائلی از این قبیل از جمله اموری هستند که می‏توانند در ظهور یک دین موثر باشند، بنابر این تنها عامل اصلی ظهور دین اسلام در شبه جزیره عربستان، فقر و فساد و تباهی آنان نبوده است و کسی چنین چیزی راهم نگفته است... ادامه»
پارامتریک پاویون
حمید علی نژاد کار دانشجویی برای کلاس مایکل ودریگز در مکزیک... ادامه»
جمله ای برای سال جدید
نرگس حسینی اصلی جمله متعلق به ویلیام جیمز، فیلسوف پراگماتیست معروف است: / به گونه ای رفتار کنید که گویی، آنچه انجام میدهید قرار است یک تفاوت و تغییر جدی ایجاد کند... ادامه»
دیدنی‌ ترین خانه‌های درختی
یاشار مهدی زاده دیدنی‌ ترین خانه‌های درختی را ببینید.... ادامه»

No comments:

Post a Comment