Saturday, February 7, 2015

راه های کسب درآمد

در 2015-02-06 16:44، محمد امین عرفانی زاده نوشته است:

سلام و درود خدمت استاد عرفانی زادهء عزیز و کلیهء همکاران محترمتون.          
مدت زیادیه که کامنت های دوستان و عزیزان و کاربران محترم سایت رو میخونم   و به گفته های عزیزان توجه میکنم، چه اون دسته ای که تازه کارن و چه اون دسته از دوستانی که باتجربه هستن...
 همیشه یک ایراد توی رفتار اکثر کسانی که در زمینه ء موفقیت فعال هستن به چشم میاد، امیدوارم منو ببخشید که اظهار نظر میکنم ولی چندین ساله که حتی در سیستمهای دیگه هم این مسأله رو شاهد بودم و هستم و افراد زیادی دارن اینطور رفتار میکنن , شاید نزدیک به 8 سال میشه که دارم اینو میبینم، با توجه به مشغلهء بسیار شما که نمیتونید پاسخگوی تک تک سوالات نفرات باشید، میخواستم این ایمیل رو به اعضاء سایت ارسال کنید که از این طریق بتونم اطلاع رسانی و خدمتی به اعضاء محترم کرده باشم... چون واقعأ این سیستم رو موثرترین سیستم دیدم وخیلی حیفه که بعضی ها شروع کنن و نا امید بشن و مثلأ بگن : من چرا نتیجه نمیگیرم؟! و شما چیکار میکنید که من نمیکنم و موفق نمیشم ؟! چطور اجرا میکنید ؟! من چکار باید بکنم ؟! چه چیزی در شما هست و در من نیست ؟!  
چرا کسی به پرسشهای من پاسخ نمیده ؟!  و...
من حمید پارسانژاد هستم دوستان گلم , از شما میخوام که دنبال کپسول معجزه آسا نباشید، منتظر جادو نباشید، مثل تمام ازیاد بردن ها، تکرارها و دوباره یادگیریها باید حاضر باشید وقت و انرژی صرف کنید دوستان منحصر به فرد من...  خواهش میکنم عجله نکنید... بعضأ به عنوان عضو کوچکی در این سایت دارم میبینم که وقتی یکی از عزیزان به دستاورد عالی ای میرسه و            کامنت میذاره، ناگهان خیلی ها همه چیزو رها میکنن و میرن سراغ اون شخص و تند تند کامنت میزارن و میگن تو داری چیکار میکنی که من نمیکنم ؟! من نا امید شدم ! واسه من جواب نداد ! تو داری چجوری پیش میری که برای تو داره کار میکنه !!!! خب این خیلی عالیه که از شخص موفق بپرسی که داره چیکار میکنه اما به شرطی که حول نکنی و از خودت غافل نشی و سوألت  از روی عجله برای سریعتر موفق شدن نباشه، اونم درست زمانی که هنوز تمریناتت کار داره و هنوز مونده که ذهنت به اون حالت برسه،  چرا عجله میکنی ؟
تجربهء 8 سالهء من که خیلی هم گرون به دست اومده میگه که اکثر رهروان موفقیت خیلی عجول هستن و علت اصلی این رفتار همون عجله کردن از روی نگرانیه، فرقی وجود داره بین سریع عمل کردن و عجول بودن، اگه ماجرای هومیو استیسیس رو در سمینار موفقیت اتفاقی نیست با اجرای استاد ارجمند عرفانی زاده درست درک کرده باشی راحت متوجهء حرفهام میشی دوست عزیزم...
 من نظرم بر اینه که مقاومت ذهن افراد مختلف در مقابل تغییر با هم فرق داره، به عنوان مثال یکی سیستم زندگیش و باورهاش به گونه ای بوده که  10 واحد مقاومت داره و دیگری توی شرایطی پرورش دیده که انقدر باورهاش شکسته شده و ذهنش آلوده شده که شاید 90 واحد مقاومت داشته باشه !!!  اونی که 10 واحد مقاومت داره مسلمأ زودتر تغییر میکنه، به عنوان مثال کسی که فقط ماهیانه 
500 هزار تومان درآمد رو لمس کرده سخت ترمیتونه باور کنه میلیاردرشدن کار آسونیه، به همون نسبت کسی که ماهیانه 5 میلیون تومان درآمد رو لمس کرده راحت تر میتونه باور کنه که میتونه میلیاردر بشه، این قضیه مطلق نیست ولی آمار بالایی داره... اما هردوی این افراد به خواسته شون میرسن، هم کم درآمد و هم پر درآمد و مهم همون  رسیدنه ، فقط یکی زودتر ویکی دیرتر...
پس نگران نباش دوست گلم زمان تو هم میرسه، تو هم رشد میکنی،  تو هم موفق میشی، خواهش میکنم عجله نکن، فقط ادامه بده، این سیستم خیلی خیلی خیلی قدرتمنده !!!
 به این سیستم اعتماد کن،  قابل توجه اون دسته از  عزیزانی که توان مالی برای خرید دورهء  کوچینگ رو ندارن : دوستان عزیزم قبل از اینکه دورهء کوچینگ روی سایت بالا بیاد من از کتاب راز و رمزهای ناگفتهء ذهن و سمینار موفقیت اتفاقی نیست و فایلهای هیپنوتیزم و... استفاده کردم  و به راحتی نتایجی رو دریافت کردم که واقعأ فکر میکردم به سختی میتونم توی آینده اونها رو دریافت کنم و آلآن هم در کنار کوچینگ از اونها دست نمیکشم...
 من بدون شک دورهء کوچینگ رو به همه پیشنهاد میکنم اما اگه توان خریدش رو ندارید این خبر خوش رو خدمتتون بدم که همون آموزشهایی که در قسمت محصولات و خدمات و فایلهای هیپنوتراپی موجوده شامل: کتاب راز و رمزهای ناگفتهء ذهن و سمینار موفقیت اتفاقی نیست و فایلهای هیپنوتیزم و... , انقدر قدرتمند هستن که شما رو به خواسته هاتون برسونن، از حرفم مطمئن باش،  پس بازم دوست دارم بهت بگم:
           
عجله نکن دوست عزیزم!!! تمریناتت رو دنبال کن... هر چقدر هم که طول کشید بازم ناامید نشو. این یک سفره که باید طی کنی... روزی که تقدیرت رو تحت اختیارت دربیاری خواهی فهمید که این سفر هرچقدر هم به درازا بکشه بازم ارزشش رو داره، مطمئن باش یک جا جواب میگیری!!!
به شرطی که دست نکشی، فکر کن اگه هیچوقت با این سایت وآموزشهاش آشنا نمیشدی ممکن بود  تا سالها بعد همون آدم قبلی باقی بمونی! یک شخصی که فکر میکرد دنیا و زندگی همینجوری شانسی شانسی و تصادفی داره پیش میره...
 اونوقت چیکار میکردی؟! پس نگران نباش اگه داری دیر پیشرفت میکنی! عجله نکن دوست گلم ! حداقلش    اینه که یه فرق اساسی با آدمهایی که خواب هستن یا خودشون رو به خواب زدن داری ! و مهمتر این که تو در مسیری هستی که اونها هرگز نیستن و تو بالأخره میرسی چون قوانین موفقیت حتمی هستن ولی در رسیدن افراد خواب یا خود به خواب زده به اهدافشون هیچ تضمینی نیست ، البته اگه هدفی داشته باشن... خودتم با دیگران مقایسه نکن ... اگه فردا یکی از دوستان گلمون کامنت گذاشت که مثلأ درعرض یکماه از صفر به 2 میلیارد تومان پول رسیده  و همهء ما رو خوشحال و شاد و متحول  کرد،  بازم حول نشو و ... از روی عجله... احساس نکن که : انگار من دارم کند عمل میکنم ! دیر شد! دیگران دارن تند تند موفقیت کسب میکنن و من هنوز هیچی بدست نیاوردم ! این فکرها رو نکن خواهش میکنم، همین افکار باعث نا امیدی میشه دوست من، احساس ضعف و کمتری بهت میده...
 پس از این افکار پرهیز کن، اما از اونطرف  توی آموزش هات فرز و سریع عمل کن و تداوم داشته باش و قدر زمان رو بدون و از آموزشهات غافل نشو... توی آموزشهات منظم باش...  ذهنت که به اون حالت برسه امکان داره یکروز خودت بیای کامنت بذاری که فقط اتومبیلت 4میلیارد پولشه!  موفقیت اتفاقی نیست دوستان عزیزم ولی اتفاق میفته 
                 برای همهء عزیزان و کاربران آرزوی شادی و سلامتی و ثروت... در همهء ابعاد زندگی... دارم          
                                              با سپاس فراوان از استاد عرفانی زادهء بزرگوار و عزیزم
TCI, 169092, california, United States
You may unsubscribe or change your contact details at any time.

Powered by:
GetResponse
open

No comments:

Post a Comment