Tuesday, January 27, 2015

فید مقالات وُدافون: Galaxy S Edge نام نسخه‌ی خمیده‌ی گلکسی

در 2015-01-27 07:32، دنیای فناوری - زومیت - زومیت نوشته است:

زومیت - فید مقالات وُدافون: Galaxy S Edge نام نسخه‌ی خمیده‌ی گلکسی اس 6” + 19 خبر بیشتر

Link to دنیای فناوری - زومیت - زومیت

Posted: 26 Jan 2015 12:07 PM PST
گلکسی نوت اج
پس از معرفی گلکسی‌نوت اج در جریان برگزاری IFA 2014، گمانه‌های بسیاری حکایت از عرضه‌ی گلکسی S6 در دو نسخه دارد. وب‌سایت وُدافون با انتشار مطلبی، علاوه بر تایید تلویحی این موضوع، عنوان کرده که گلکسی S6 Edge، گلکسی S Edge نام خواهد گرفت.
Posted: 26 Jan 2015 11:30 AM PST
ساتیا نادلا
ساتیا نادلا در جریان رویداد مایکروسافت اعلام کرد که ما امیدهای بیشتر و آرمان‌ها بزرگ‌تری برای ویندوز داریم. به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا محبوبیت خود در بازار را افزایش داده و از این طریق بازار بیشتری را در رابطه با محصولات مختلف به دست آورد.
Posted: 26 Jan 2015 10:51 AM PST
Gnotes
Gnote نام نرم‌افزاری است که‌ امکان ثبت و مدیریت یادداشت‌ها را در کنار امکانات متنوع دیگری، در گوشی‌های اندروید و آیفون میسر می‌کند. اگر به دنبال یک اپلیکیشن کامل با قابلیت همگام‌سازی یادداشت‌ها هستید با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
Posted: 26 Jan 2015 10:27 AM PST
لپ‌تاپ گیمینگ ROG G551JM ایسوس
کمپانی ایسوس به تازگی  لپ‌تاپِ رده بالای گیمینگ خود را با نام ROG G551JM و با سخت‌افزارِ بسیار قدرتمند، وارد بازار کشور کرده تا نظر مثبت گیمرها را به سمت خود جلب کند. ما در زومجی این لپ‌تاپ را بررسی کرده‌ایم تا اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ قدرتمند را دارید با این محصول بیشتر آشنا شوید.
Posted: 26 Jan 2015 10:01 AM PST
Popup Blocker
تبلیغات آزاردهنده‌‌ی پاپ‌آپ روز به روز بیشتر می‌شوند. روش‌های بسیاری برای جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ارائه ‌شده ‌است که اغلب چندان مفید نیستند. امروز در زومیت به ‌شما افزونه‌هایی معرفی خواهیم کرد که ‌با استفاده‌ از آن‌ها شاهد باز شدن حتی یک پاپ‌آپ هم نخواهید بود. با زومیت همراه ‌باشید.
Posted: 26 Jan 2015 09:30 AM PST
فیس‌بوک لایت، نسخه‌ی سبک‌تر اپلیکیشن فیس‌بوک برای اندروید منتشر شد
اپِ فیس‌بوک جزو اپلیکیشن‌های محبوب در گوگل پلی و اپ‌استور است. این تنها جایی نیست که فیس‌بوک در رتبه‌های اول جا می‌گیرد، چراکه این اپلیکیشن از نظر مصرف منابع سخت‌افزاری و دیتا نیز جزو پرمصرف‌ترین‌ها است. حال این کمپانی نسخه‌ی سبک‌تری از اپلیکیشن خود را برای اندروید منتشر کرده است.
Posted: 26 Jan 2015 08:53 AM PST
لومیا ۸۳۰
مایکروسافت در هفته‌های اخیر گوشی‌های‌هوشمندی را به طیف محصولات پایین‌رده‌ی خود اضافه کرد و حال به‌نظر می‌رسد ردموندی‌ها درصدد اضافه کردن محصولات میان‌رده‌ی جدیدی به جمع گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفونی لومیا هستند.
Posted: 26 Jan 2015 08:08 AM PST
واتس اپ
در آخرین بروزرسانی رسمی اپلیکیشن واتس‌اپ در اندروید، یک پوشه با نام WhatsApp Calls به لیست پوشه‌های این سرویس افزوده شده که می‌تواند نویدبخش افزوده شدن قابلیت مکالمه صوتی در این پیغام‌رسان محبوب باشد.
Posted: 26 Jan 2015 07:17 AM PST
Hololens
هولولنز شاید یکی از نوآورانه‌ترین محصولاتی باشید که در چند سال گذشته در دنیای  فناوری دیدیم. تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت و حتی عینک‌های هوشمند هم به جذابیت هولولنز نمی‌رسند. اما مایکروسافت برای اینکه بتواند محصولی کاربردی ارائه کند باید از گذشته‌ی خود درس بگیرد.
Posted: 26 Jan 2015 06:30 AM PST
نگاهی به منتخبی از زیباترین سقف‌های جهان
وقتی برای نخستین بار قدم به یک ساختمان یا بنای تاریخی می‌گذارید، در وهله‌ی نخست چه چیزی توجه شما را به خود جلب می‌کند؟ نوع معماری، تزئینات، جنس مصالح یا شکل درب و پنجره‌ی آن ؟ آیا تا به حال نگاه خود را قدری بالاتر کشیده و به سقف بناهای مهم نگاهی انداخته‌اید؟ در شاتر این بار نگاه ما به شکوه سقف‌ خیره مانده است.
Posted: 26 Jan 2015 05:50 AM PST
ویندوز 10
ویندوز 10 با انتشار هر نسخه‌ی پیش‌نمایش به یک سیستم‌عامل عالی برای دسکتاپ‌ها و لپ‌تاپ‌ها نزدیک‌تر می‌شود اما برخلاف امیدهای مایکروسافت، احتمال اینکه ویندوز 10 به تنهایی بتواند سیستم‌عامل این شرکت را از نظر وضعیت اپلیکیشن‌های عرضه شده  ویندوز استور، در جایگاه بهتری قرار دهد اندک است.
Posted: 26 Jan 2015 05:15 AM PST
معرفی بازی موبایل
اگر فرصت مطالعه همه مطالب بخش معرفی بازی موبایل در زومجی را نداشته‌اید و جزو آن دسته کاربرانی هستید که به بازی‌های موبایل اهمیت می‌دهید، در این بخش با سه بازی معرفی شده در زومجی آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.
Posted: 26 Jan 2015 04:36 AM PST
راهنمای خرید
 هر ساله کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، حداقل یک محصول را تولید می‌کنند که گل سرسبد محصولات آن‌ها به حساب می‌آید و در دنیای تکنولوژی آن‌ها را به اصطلاح «پرچم‌دار» لقب می‌دهند. سهم بزرگی از فروش و سود این کمپانی‌ها توسط همین دستگاه‌های پرچم‌دار تامین می‌شود و کاربران زیادی نیز برای خرید این دستگاه‌ها، مدت‌ها انتظار می‌کشند. در این مطلب راهنمایی برای شما علاقه‌مندان به خرید دستگاه‌های پرچم‌دار گرد آورده‌ایم، با زومیت همراه باشید.
Posted: 26 Jan 2015 04:09 AM PST
اینترنت اشیا و اوبونتو
اینترنت اشیاء تصمیم دارد دنیای ما را با لوازم هوشمندی که هر روزه با آن‌ها سر و کار خواهیم داشت دچار تحول کند.  حال به نظر می‌رسد کنونیکال نیز با چیدن برنامه‌ای، تصمیم دارد با سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس خود یعنی اوبونتو، به نوآوران حوزه‌ی اینترنت اشیاء پیوسته و جای خود را از همین ابتدا در این صنعت باز کند.
Posted: 26 Jan 2015 03:38 AM PST
گلکسی E7
سامسونگ به تازگی محصولات سری گلکسی A و E را معرفی و تعدادی از این دستگاه‌ها را که در بخش میان رده بازار قرار می‌گیرند، راهی بازار کرده است. فبلت گلکسی E7 جزو این محصولات است و به زودی در چین عرضه خواهد شد.
Posted: 26 Jan 2015 03:02 AM PST
Liberm 15
تاکنون در صورتی که خواهان یک لپ‌تاپ با نرم‌افزارهای پیش‌فرض آزاد/متن‌باز بودید، مجبور می‌شدید به سخت‌افزار میان‌رده و طراحی و ساخت متوسط رضایت دهید. اما هم‌اکنون به نظر می‌رسد کاربران نرم‌افزارهای آزاد و علاقمندان به گنو/لینوکس دیگر مجبور نیستند بین ایدئولوژی خود و سخت‌افزار سطح بالا یکی را انتخاب کنند.
Posted: 26 Jan 2015 02:30 AM PST
شاهین خاموش، موتورسیکلت نظامی هیبریدی منتخب دارپا
در تولید ابزار‌ها و تجهیزات با کاربردهای نظامی، استتار و پنهان ماندن از چشم دشمن، یکی از فاکتورهای اصلی است. کمپانی Logos Technologies در ایالات ویرجینیا نیز با توجه به این فاکتور کلیدی، در حال توسعه‌ی موتورسیکلت نظامی هیبریدی SilentHawk است.
Posted: 26 Jan 2015 01:40 AM PST
HTC One M9
اچ‌تی‌سی سال 2013 با طراحی گوشی هوشمند HTC One گام بزرگی برداشت و پرچمدار خود را بعنوان یکی از باکیفیت‌ترین و زیباترین دستگاه‌های بازار مطرح کرد. این روند با ارائه‌ی نسل بعدی آن با نام One M8 در سال 2014 ادامه یافت. اگرچه زبان طراحی این دو دستگاه بسیار زیباست، اما نگرانی‌هایی مبنی بر تکراری شدن طراحی این سری از گوشی‌های اچ‌تی‌سی وجود دارد.
Posted: 26 Jan 2015 01:00 AM PST
ZPlayer
اگر گوشی اندرویدی دارید و در عین حال علاقه‌مند به محیط و سیستم عامل ویندوزفون هستید، در زوم‌اپ امروز نرم‌افزار جالبی معرفی می‌کنیم که تجربه پخش موسیقی در محیط ویندوزفون را برای‌تان فراهم می‌کند. Zplayer یک نرم‌افزار پخش موسیقی برای اندروید است که کاملا شبیه موزیک‌پلیر اختصاصی گوشی‌های ویندوزفونی طراحی شده است. با ما همراه باشید.
Posted: 26 Jan 2015 12:17 AM PST
دسترسی به فروشگاه ویندوز مایکروسافت برای کاربران ایرانی آزاد شد
این روزها خبرهای خوشی برای کاربران مایکروسافت، خصوصاً کاربران ایرانی به گوش می‌رسد. چند روز پیش مایکروسافت اعلام کرد بنا به درخواست کاربران ایرانی، تقویم شمسی را به نسخه‌ی ماه ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز 10 افزوده است. اما خبرهای خوش به همین‌جا ختم نمی‌شود. مایکروسافت دسترسی به فروشگاه برنامه‌های ویندوز را نیز برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

No comments:

Post a Comment