Thursday, January 29, 2015

اخبار صنعت ساختمان

در 2015-01-28 18:52، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
تغذیه تهران از 7 منبع مالی
تقویت دومین منبع درآمدی شهر تهران تحلیل 4 مقام ارشد شهرداری و شورای‌شهر از اوضاع سال آینده پایتخت... ادامه»
برگزاری نشست مهندسی زلزله در معماری
صد و چهل و نهمین گفتمان نقد معمای و شهرسازی با موضوع مهندسی زلزله در معماری در خانه هنر مندان ایران برگزار می‌شود... ادامه»
عدم دقت نظامات مهندسی باعث تذکر قانونی وزیر شد
عضو شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان کشور با اعتقاد به اینکه ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی، تذکر دوباره قانون نظام مهندسی است، اظهار داشت... ادامه»
افت تقاضا و تولید سیمان در پی رکود ساخت و ساز
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان از کاهش تقاضای سیمان به دلیل رکود در ساخت و ساز خبر داد و گفت: با توجه به کاهش تقاضا میزان تولید و صادرات سیمان نیز کاهش یافته است... ادامه»
در مورد پروژه‌های عمرانی، رأی سازمان محیط زیست باید فصل‌الخطاب باشد
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رأی این سازمان در ارتباط با اجرای پروژه‌های عمرانی، باید فصل‌الخطاب باشد... ادامه»
برخی اقدامات مهندسی موجب ناهماهنگی در سیمای شهرها شده است
وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی اقدامات مهندسی موجب ناهماهنگی سیمای شهرها ، خشکی رودخانه ها و تالاب ها شده و محیط زیست را دچار مشکلاتی کرده است... ادامه»
ضرورت صیانت از حریم شهر تهران در دانشگاه امیرکبیر بررسی می‌شود
کنفرانس ضرورت حفظ و صیانت از حریم شهر تهران روز 29 بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود... ادامه»
انتشار کتاب گذری بر معماری متقدم مسلمانان و معماری و معماران سبزوار
کتاب گذری بر معماری متقدم مسلمانان نوشته کپل آرچیبالد کمرون کرسول و با ترجمه مهدی گلچین عارفی به بازار نشر عرضه شد... ادامه»
مسابقه‌ی معماری فضاهای گم‌شده
این مسابقه‌ی معماری به میزبانی شهر کلگری در آلبرتای کانادا برگزار می‌شود و به فضاهای همگانی‌ای اختصاص دارد که بی‌کاربرد مانده‌اند، یا نیاز به تغییر دارند. هدف از برگزاری نیز ارائه‌ی طرح‌ها و ایده‌های برای بهره‌گیریِ بهتر از فضاهای همگانی بی‌کاربرد است... ادامه»
اعتراض به محدودیت دسترسی اعضا برای نظارت مالی بر شهرداری
محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در جلسه علنی روز (سه‌شنبه) این شورا به ایجاد محدودیت برای اعضای شورا درباره نظارت بر مسائل مالی شهرداری اعتراض کرد... ادامه»
مشکل نظام مهندسی پول زیاد نیست؛ عدم شفافیت است
اینکه سازمان نظام مهندسی پول زیادی در اختیار دارد به خودی خود نمی تواند بد باشد، بلکه همه مشکلات و معضلات ازعدم شفافیت فعالیت های سازمان به وجود می آید و فکر می کنم در بدنه... ادامه»

آخرین مقالات
پدیده‌های زمین‌شناسی مهندسی و ژئوتکنیکی زلزله
عنوان مقاله: پدیده‌های زمین‌شناسی مهندسی و ژئوتکنیکی زلزله فروردین 1385 درب آستانه (سیلاخور)... ادامه»
تبیین الگوی سنجش کیفیت فضاهای عمومی
نام مقاله : تبیین الگوی سنجش کیفیت فضاهای عمومی حاصل از بازآفرینی محدوده‌های طبیعی درون‌شهری بر مبنای مؤلفه‌های سیمای سرزمین پایدار ... ادامه»
مطالعه اثر میان قابهای D3 پانل
عنوان مقاله: مطالعه اثر میان قابهای D3 پانل بر رفتار لرزه ای قابهای بتن آرمه ادامه»
طرح اختلاط بتن رنگی خود تراکم با نمای چوب
عنوان مقاله: مطالعه موردی طرح اختلاط بتن رنگی خود تراکم با نمای چوب المان بتنی شهدای گمنام... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
یازدهمین سالگرد آغازبه‌کار مریخ‌نورد «فرصت» در سیاره‌ی سرخ
امیریاشار فیلا مریخ‌نورد «فرصت» در آستانه‌ی یازدهمین سالگرد آغازبه‌کارش در مریخ، چندین عکس از فراز دماغه‌ی «تریبیولیشن» گرفته است، که ناسا شماری از این نماها را در قالب یک عکس موزاییکی پانوراما یکپارچه ساخته و به پاس یازدهمین سال پژوهش‌های «فرصت» در همسایه‌ی سرخ زمین، منتشر کرده است... ادامه»
اقامتگاهی که جفت تهرانی در بیدگل زنده کردند : خانه‌ی بنی‌طبا
گروه رسانه‌ای دیرین خانه‌ی بنی‌طبا که عمارتی تاریخی و به‌ثبت‌رسیده در شهرستان آران و بیدگل است و به شیوه‌ی معماری درون‌گرا به سبک گودال‌باغچه ساخته شده، به همت یک زن و شوهر تهرانی باززنده‌سازی شده، و از یکم آبان‌ماه 93 به‌طور رسمی کار خود را به‌عنوان نخستین اقامتگاه بوم‌گردیِ آران و بیدگل آغاز کرده است... ادامه»
ده نکته برای هک نشدن
بلال مرادی قره تپه امروزه نفوذ به دنیای مجازی کاربران و استفاده از اطلاعات شخصی افراد به امری فراگیر تبدیل شده و یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دنیای دیجیتال شده است تا آنجا که هر روز خبر‌هایی از حملات هکری شنیده می‌شود... ادامه»
جشنواره گنبدهای فیروزه ای ؟!
حسن شیخ فراخوان جشنواره گنبدهای فیروزه ای دعوتی است همگانی از همه مردم هنردوست که با نگاه نکته‌سنج خود آلودگی هوا را در قالب عکس، کاریکاتور، پوستر، شعر و ایده های خلاقانه به تصویر بکشند... ادامه»
خوراکی هایی برای تقویت هوش و حافظه
کاوه غفاری در زندگی روزمره بهتر است از غذاهایی که ارزش غذایی ندارند بپرهیزید، غذاهایی که فقط سبب چاقی شما می‌شوند، نه تنها حافظه شما را تقویت نمی‌کنند بلکه کلسترول خونتان را نیز بالا می‌برند. در ادامه ایمیل به 10 نوع خوراکی اشاره شده که برای تقویت هوش بسیار مفید است... ادامه»
عکسهای دیدنی از استرآباد تا گرگان
علی مجیدى شهر گُرگان مرکز شهرستان گرگان واستان گلستان در جانب شرقی شمال کشورایران است. گرگان کنونی تا سال1316 «اِستَرآباد» یا «اَستراباد» نام داشت... ادامه»
برگزیده ای از سخنان کورش بزرگ
سن سی خلیلی فرد بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارید / تا اجزای بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد... ادامه»
زهکشی آب زیر زمینی
حمید علی نژاد برای جریان یافتن آب زیرزمینی جهت حفظ سطح ایستایی در عمق معینی از سطح زمین استفاده می شود که به دلایل زیر است... ادامه»
فناوری پوشیدنی فراتر از یک ساعت هوشمند
م افتخاری هایریس یک دستگاه پوشیدنی هوشمند چند منظوره است که می توان با افزودن ماژول های جدید دامنه کاربردهای آن را افزایش داد. این دستگاه هوشمند در دو مدل هایریس کُر و هایریس ترَکِر عرضه می شود... ادامه»

No comments:

Post a Comment