Sunday, January 25, 2015

فید مقالات با گذراندن یک دوره‌ی آموزشی رایگان، اولین اپلیکیشن اندرویدی خود را بسازید

در 2015-01-25 07:32، دنیای فناوری - زومیت - زومیت نوشته است:

زومیت - فید مقالات با گذراندن یک دوره‌ی آموزشی رایگان، اولین اپلیکیشن اندرویدی خود را بسازید” + 19 خبر بیشتر

Link to دنیای فناوری - زومیت - زومیت

Posted: 24 Jan 2015 01:15 PM PST
دوره آموزشی رایگان اندروید
آیا به برنامه‌نویسی اندروید علاقه‌مند هستید؟ مایلید اولین اپلیکیشن اندرویدی خود را بسازید؟ شما می‌توانید با کوپن تخفیف 100 درصدی، در یک دوره‌ی آموزشی کوتاه‌مدت آنلاین شرکت کنید و اولین قدم‌ها را کاملاً رایگان بردارید. با زومیت همراه شوید.
Posted: 24 Jan 2015 12:21 PM PST
جمع بندی
  شاید امروز آن‌قدر مشغول کارهای روزمره‌ی خود بوده‌اید که فرصت مطالعه‌ی اخبار و رویدادهای دنیای فناوری را نیافته‌اید. ما در جمع‌بندی روزانه قصد داریم مهم‌ترین مقالات و اخبار ۲۴ ساعت اخیر را برای‌تان گردآوری کنیم. پس با زومیت همراه باشید.
Posted: 24 Jan 2015 11:51 AM PST
اریک اشمیت
اریک اشمیت معتقد است روزگار اینترنت به گونه‌ای که آن را می‌شناسیم در آینده‌ی نزدیک به سر خواهد آمد و فناوری‌های نوین نحوه‌ی تعامل ما با این پدیده و حضور آن را متحول خواهند کرد.
Posted: 24 Jan 2015 11:15 AM PST
پیش نمایش بازی Bloodborne
Bloodborne یکی از برگ برنده‌های امسال سونی و کنسول پلی‌استیشن 4 است که توسط سازندگان خلاق بازی‌هایی مانند Dark Souls و Deamon Souls در حال ساخت است. زومجی پیش‌نمایشی از این بازی تدارک دیده تا قبل از انتشار، نگاهی عمیق به آن داشته و به معرفی این بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 بپردازد.
Posted: 24 Jan 2015 10:49 AM PST
ارتش آمریکا قدرت RailGun را بصورت عمومی نمایش می‌دهد
ریل‌‌گان یا اسلحه‌ی ریلی نوع جدیدی از سلاح‌های توسعه یافته توسط ارتش آمریکا است که در آن خبری از ساختار سنتی شلیک گلوله همچون اسلحه‌های معمول نیست. نیروی دریایی ارتش ایالات متحده که نمونه‌ای از این سلاح پرقدرت را ساخته، در نظر دارد تا آن را در یک نمایشگاه نظامی به معرض دید عموم بگذارد.
Posted: 24 Jan 2015 10:09 AM PST
What Happened In My Birthyear
در هر سن و سالی که باشیم همیشه مرور خاطره‌ها و اتفاقات دوران کودکی برایمان خاطره انگیز و شیرین است. بارها پیش آمده که با رجوع به آلبوم عکس‌ها، یا شنیدن خاطره‌ای از بزرگ‌ترها به یاد دوران کودکی خود افتاده‌ایم و لبخندی ناخودآگاه روی لبانمان نقش بسته است. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که در سال تولد شما دنیا در چه حال بوده است؟ با زومیت همراه باشید.
Posted: 24 Jan 2015 09:30 AM PST
ویندوز ۱۰ و بازی‌های ویدیویی
بزرگ‌ترین مانعی که ویندوز ۱۰ به عنوان یک پلتفرم بازی‌های ویدیویی با آن مواجه است، گذشته مایکروسافت و نحوه برخورد آن با بازی‌های تحت ویندوز است. حالا به نظر می‌رسد این شرکت رویه خود را تغییر داده است و از اهمیت بازی‌های ویدیویی برای ویندوز ۱۰ و موفقیت آن سخن می‌گوید.
Posted: 24 Jan 2015 08:45 AM PST
toop Android App
توپ، اپلیکیشنی در زمینه اخبار ورزشی است که مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش، اتفاقات و حواشی آن است تا بتوانند آخرین اخبار و نتایج را همیشه و در هر مکان همراه خود داشته باشند. در این اپلیکیشن امکانات جالبی نظیر مشاهده آنی نتایج مسابقات فوتبال، آخرین اخبار ورزشی فوتبالی و غیر‌فوتبالی لیگ‌های داخلی و خارجی و... برای کاربران در نظر گرفته شده است.
Posted: 24 Jan 2015 08:13 AM PST
زن‌فون ۲
ایسوس در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 از دو گوشی‌هوشمند زن فون ۲ و زن‌فون زوم رونمایی کرد. این کمپانی تایوانی حال در صفحه‌ی این گوشی‌هوشمند در وب‌سایت خود، اطلاعات کامل را از مشخصات فنی آن منتشر کرده است.
Posted: 24 Jan 2015 07:26 AM PST
توافق اسپیس‌ایکس با نیروی هوایی
شکایت اسپیس‌ایکس از نیروی هوایی ایالات متحده نتیجه داد و این دو نهاد برای پیشبرد برنامه‌ی موشکی نیروی هوایی به توافق رسیدند. اسپیس‌ایکس شکایتی را بر علیه این نهاد دولتی مطرح کرده بود و دلیل آن سپردن برنامه‌ی موشکی مرتبط با امنیت ملی آمریکا تحت یک قرارداد ناعادلانه به کمپانی دیگری بود.
Posted: 24 Jan 2015 06:15 AM PST
جی۳ ال جی
هنوز موارد بسیاری وجود دارد که بصورت رسمی در مورد ال‌جی جی ۴ نمی‌دانیم؛ اما شایعات مطرح شده حول محور این دستگاه به اندازه‌ای بوده است که بتوان به گمانه‌زنی در خصوص پرچمدار بعدی ال‌جی پرداخت. بنابراین در ادامه‌ی این مقاله، مواردی که تصور می‌شود در ال‌جی جی ۴ شاهدش خواهیم بود و نیز مواردی که امیدواریم در آن ببینیم را به بحث و بررسی خواهیم گذاشت.
Posted: 24 Jan 2015 05:30 AM PST
اندروید
گوگل در پاسخ به مساله‌ی امنیتی موجود در قابلیت WebView اندروید 4.3 آبنبات پاستیلی به قبل، اعلام کرده که این شرکت بیش از این به ارائه‌ی بروزرسانی برای این نسخه از اندروید ادامه نخواهد داد.
Posted: 24 Jan 2015 04:45 AM PST
راهنمای خرید
گوشی‌های هوشمند متنوعی با پلتفرم‌ها، مشخصات فنی، ویژگی‌های ظاهری و بسیاری فاکتورهای دیگر در بازه‌های مختلف قیمتی عرضه شده‌اند. همین تنوع در بین گوشی‌های مختلف باعث می‌شود تا در زمان خرید، گیج شویم و نیاز به راهنمایی خوب و جامع پیدا کنیم. در همین راستا بحث انتخاب تلفن‌های هوشمند برای خرید را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده‌ایم تا در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کنیم. با زومیت همراه باشید.
Posted: 24 Jan 2015 03:46 AM PST
گوگل امکان توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اندروید را به سیستم‌عامل کروم اضافه می‌کند
توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی برای برنامه‌نویسی و توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای این سیستم‌عامل نیازمند استفاده از سیستم ‌عاملی چون مک، لینوکس یا ویندوز هستند، اما اطلاعات جدید منتشر شده نشان از این دارد که گوگل در پی اضافه کردن این امکان به سیستم‌عامل کروم است.
Posted: 24 Jan 2015 02:56 AM PST
هفته‌ نامه‌ی شماره ۷ زومجی
اگر از اخبار مهم دنیای بازی‌های ویدیویی در هفته‌ی گذشته بی‌اطلاع هستید یا فرصت نداشتید همه‌ی آن‌ها را مطالعه کنید، هر هفته زومجی در قالب پستی به نام هفته‌نامه، مروری بر برترین اخبار و رویدادهای مهم هفته دارد. با ما همراه باشید.
Posted: 24 Jan 2015 02:50 AM PST
ویندوز 10
کاربران قدیمی ویندوز فون احتمالا تصمیم ناخوشایند مایکروسافت مبنی بر بروزرسانی نشدن دستگاه‌های قبلی به ویندوز فون 8 را به یاد دارند. حال آیا مایکروسافت تصمیم دارد در خصوص ویندوز 10 نیز شیوه‌ی مشابه را در پیش بگیرد؟
Posted: 24 Jan 2015 02:05 AM PST
نخ مبدل انرژی در دانشگاه‌ امیرکبیر ساخته شد
محققان دانشگاه امیرکبیر موفق به ساخت نخ نانوساختار شده‌اند که می‌توان از آن برای تولید پارچه‌های مبدل انرژی استفاده کرد. از این پارچه‌ها می‌توان برای تولید لباس‌هایی که تولید انرژی می‌کنند بهره برد.
Posted: 24 Jan 2015 01:30 AM PST
انویدیا، GeForce GTX Titan X را با حافظه‌ی ۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌کند
انویدیا نسل جدید پردازنده‌ی گرافیکی خود، GeForce GTX Titan X را با حافظه‌ی VRAM با ظرفیت ۱۲ گیگابایت و با برچسب قیمت ۱٫۳۴۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد کرد.
Posted: 24 Jan 2015 12:30 AM PST
DumpSter Android App
DumpSter نام نرم‌افزاری است که به احتمال زیاد شما هم بعد از آشنایی با آن سریعا اقدام به دانلود و نصب آن خواهید کرد. چرا‌که این نرم‌افزار راه‌ حل مشکلی است که احتمالا هر یک از ما حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌ایم. منظورمان پاک شدن خواسته یا ناخواسته‌ی عکس‌ها و فیلم‌ها و فایل‌های مهم هستند. با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
Posted: 24 Jan 2015 12:00 AM PST
عینک سونی
 ابزارهای پوشیدنی به سرعت در حال پیشرفت هستند و روزبه‌روز بر تنوعشان افزوده می‌شود. ساعت‌های هوشمند، دست‌بندها و عینک‌های هوشمند نمونه‌هایی از این گجت‌های پوشیدنی هستند. سونی پس از معرفی eyewear در نمایشگاه CES2015 در حال آزمایش SmartEyeglass است.

 

No comments:

Post a Comment