Thursday, January 29, 2015

گزارش مالی از فصل رویایی اپل، بررسی اسمارت بند مایکروسافت، اینترنت و حریم خصوصی و بیشتر

در 2015-01-29 07:31، دنیای فناوری - زومیت - زومیت نوشته است:

زومیت - فید مقالات جمع‌بندی روزانه: گزارش مالی از فصل رویایی اپل، بررسی اسمارت بند مایکروسافت، اینترنت و حریم خصوصی و بیشتر” + 19 خبر بیشتر

Link to دنیای فناوری - زومیت - زومیت

Posted: 28 Jan 2015 12:09 PM PST
جمع‌بندی روزانه: گزارش مالی از فصل رویایی اپل، بررسی اسمارت بند مایکروسافت، اینترنت و حریم خصوصی  و بیشتر
 شاید امروز آن‌قدر مشغول کارهای روزمره‌ی خود بوده‌اید که فرصت مطالعه‌ی اخبار و رویدادهای دنیای فناوری را نیافته‌اید. ما در جمع‌بندی روزانه قصد داریم مهم‌ترین مقالات و اخبار ۲۴ ساعت اخیر را برای‌تان گردآوری کنیم. پس با زومیت همراه باشید.
Posted: 28 Jan 2015 11:50 AM PST
تصویر منتسب به دو نسخه از اچ‌تی‌سی وان M9 منتشر شد
بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این دارند که اچ‌تی‌سی در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون از پرچمدار جدید خود، اچ‌تی‌سی وان ام ۹ پرده برمی‌دارد. با نزدیک شدن به زمان برگزاری MWC 2015، فاش‌کننده‌ی نام آشنای EVLeaks@ که اعلام بازنشستگی کرده بود، تصویر رندر شده‌ی جدیدی از این گوشی‌هوشمند را منتشر کرده است.
Posted: 28 Jan 2015 11:45 AM PST
سونی ۱۰۰۰ نفر از کارکنان بخش موبایل را اخراج می‌کند [بروزرسانی: پاسخ سونی موبایل ایران]
بر کسی پوشیده نیست که بخش موبایل سونی با مشکلات بسیاری دست به گریبان است، از این‌رو اخباری مبنی بر تعدیل نیرو در این کمپانی منتشر شده است.
Posted: 28 Jan 2015 10:46 AM PST
انسان در دام اینترنت
چندی پیش اریک اشمیت - رئیس هیئت مدیره‌ی گوگل در انجمن اقتصاد جهانی داووس چنین پیش‌بینی کرد که اینترنت در آینده به ماهیتی نامرئی و ناخوآگاه بدل خواهد شد و دلیل این امر، ورود این فناوری به تمام اشیاء و لوازمی است که بصورت روزمره به استفاده از آن‌ها می‌پردازیم. یکی از بزرگ‌ترین خطرات و نگرانی‌ها در خصوص پدیده‌ی اینترنت اشیاء، بحث حریم خصوصی است که در این مقاله به تحلیل این فناوری و اثرات آن بر این حوزه خواهیم پرداخت.
Posted: 28 Jan 2015 10:20 AM PST
مورد‌ انتظارترین فیلم‌های ژانر وحشتِ سال ۲۰۱۵
ژانر ترس و وحشت علاقه‌مندان خاص خود را دارد. فیلم‌هایی که در این سبک ساخته‌ می‌شوند به مراتب کمتر از ژانرهای دیگر هستند و در بین همین آثار، فیلم‌های با کیفیت و خوب کم پیدا می‌شود. اگر دوست دارید تا بدانید در سال ۲۰۱۵ چه فیلم‌های ترسناک خوبی اکران خواهند شد، شما را به مطالعه‌ی مقاله‌ای از زومجی و معرفی چند فیلم مورد انتظار دعوت می‌کنیم.
Posted: 28 Jan 2015 09:47 AM PST
مایکروسافت بند
دستبندهای سلامتی، ساعت‌های هوشمند، عینک هوشمند، هدست واقعیت افزوده و...! این روزها نام این ابزارها را زیاد می‌شنویم. این موضوع نشان می‌دهد که آینده گجت‌های هوشمند به سمت ابزارهای پوشیدنی پیش می‌رود. در ادامه با بررسی یکی از جدیدترین این ابزارها، یعنی دستبند مایکروسافت همراه زومیت باشید.
Posted: 28 Jan 2015 08:32 AM PST
تیم کوک
تمرکز اصلی مراسم سال 2013 اپل بر سنسور اثر انگشت آیفون 5S بود اما نقطه عطف این مراسم معرفی چیپ A7 بود که اولین پردازنده 64 بیتی در یک گوشی هوشمند مطرح بازار به شمار می‌رفت. پردازشگری که شرکت‌های دیگر را به تکاپو برای ساخت نمونه مشابه وادار کرد و البته تا مدت‌ها در بازار بی رقیب بود.
Posted: 28 Jan 2015 07:50 AM PST
میکروروبات‌ها مواد دارویی را به درون موجود زنده انتقال دادند
پژوهشگران در دانشگاه کالیفرنیا اولین ماشین مصنوعی میکروسکوپی دنیا را که می‌تواند به درون یک موجود زنده سفر کرده و بدون آثار منفی مواد دارویی را انتقال دهد تولید کردند. این ماشین که با استفاده از گاز تولید شده از طریق واکنش محتویات شکم موجود زنده میکروموتور خود را برای حرکت به کار می‌برد، برای اولین بار با موفقیت درون بدن یک موش زنده به کار گرفته شد.
Posted: 28 Jan 2015 06:53 AM PST
دفتر کاری مجزا در منزل
یکی از مواردی که روی بازده کاری کارمندان حداقل تا حدی تأثیرگذار است، حال و هوای محیط کار و اداره است. جایی که شاید حتی یک تغییر کوچک موجب بالا رفتن روحیه و انگیزه‌ی بیشتر کارمندان شود. اما برای آن دسته که در منزل کارمی‌کنند، اوضاع تا حدی متفاوت است. طرحی که قصد بررسی آن را داریم، برای این گروه آماده شده است.
Posted: 28 Jan 2015 06:07 AM PST
گزارش مالی یاهو در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴: درآمد ۱.۱۸ میلیارد دلاری
ساعاتی پیش یاهو گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی منتهی به سال ۲۰۱۵ میلادی را منتشر کرد که براساس آن، این کمپانی در فصل آخر سال ۲۰۱۴ درآمدی ۱.۱۸ میلیارد دلاری داشته است.
Posted: 28 Jan 2015 05:17 AM PST
سامسونگ و ای ام دی
AMD، یکی از کهنه‌کارترین سازندگان چیپ‌های پردازشی است که امروزه چندان حال و روز خوشی ندارد. سامسونگ نیز کمپانی بزرگی است که اخیرا علاقه‌ی ویژه‌ای به بازار تراشه‌ها پیدا کرده. حال شاید بتوان این دو را طی معامله‌ای، به بهترین نحو در راستای اهداف‌شان هدایت کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا تصاحب احتمالی AMD توسط سامسونگ را مورد تحلیل قرار دهیم.
Posted: 28 Jan 2015 04:50 AM PST
Renaultsport R.S. 01
کمپانی رنو تابستان سال ۲۰۱۴ یکی از زیباترین سوپراسپورت‌های جهان را با نام RenaultSport R.S. 01 معرفی و رونمایی کرد. حال ویدئویی از فرآیند طراحی و تولید این دستگاه منتشر شده است.
Posted: 28 Jan 2015 04:10 AM PST
لپ‌تاپ دل
دل مدل بروز شده لپ‌تاپ Precision M3800 را امروز رونمایی کرد. این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی بنابه درخواست ویراستاران ویدئو، طراحان گرافیک و دیگر کاربران، طراحی و ساخته شده است.
Posted: 28 Jan 2015 03:30 AM PST
ویندوز ۱۰
جو بلفیورِی، مدیر بخش ویندوز مایکروسافت به تازگی در توییتر خود اعلام کرده که به زودی ویدئویی حاوی ویژگی‌های ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد.
Posted: 28 Jan 2015 03:00 AM PST
آیا فناوری جدید AMD رقیب گرافیک پلی‌استیشن 4 می‌شود؟
رایانه‌های شخصی قدرتمند از لحاظ گرافیکی جلوتر از کنسول‌ها هستند ولی قیمت بالاتری دارند، اما هم‌اکنون نسل جدیدی از سخت‌افزارهای ارزان‌قیمت‌تر ظهور کرده‌اند که می‌توانند رقیبی قدرتمند برای کنسول‌ها باشند. زومجی در مقاله‌ای، به جدیدترین محصول شرکت AMD پرداخته است.
Posted: 28 Jan 2015 02:30 AM PST
پای مصنوعی
مخترع ایرانی موفق به طراحی و ساخت ساق پای مصنوعی و هوشمندی شده است که به خوبی می‌تواند جایگزین مناسبی برای پاهای مصنوعی باشد.
Posted: 28 Jan 2015 02:00 AM PST
آیپد اپل
همانطور که بسیاری از تحلیلگران صنعتی پیش‌بینی کرده بودند، در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۴ میلادی فروش آیپد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرد. اما تیم کوک، مدیر عامل اپل، خوش‌بین است و آینده‌ای با پتانسیل بالا را برای نسل بعدی آیپد‌ها تصور می‌کند.
Posted: 28 Jan 2015 01:15 AM PST
یوتیوب
مرگ تدریجی ادوبی فلش رو به روز شتاب بیشتری می‌گیرد. یوتیوب که همیشه از این پلتفرم برای اجرای ویدیوهای خود بهره می‌گرفت، فناوری HTML5 را بالاخره بعنوان پخش‌کننده‌ی پیش‌فرض جایگزین فلش کرد.
Posted: 28 Jan 2015 12:45 AM PST
Perfect Recorder
اگر از گوشی موبایل خود برای ضبط صدا استفاده می‌کنید، Perfect Recorder نرم‌افزاری ویژه ضبط صدا برای ویندوزفون است که‌ با کمک آن می‌توانید به‌ سادگی و با کیفیت بالا از طریق گوشی، اقدام به ‌ضبط صدا کنید. با زوم‌اپ همراه‌ باشید.
Posted: 28 Jan 2015 12:42 AM PST
مرورگر پروژه‌ی اسپارتان از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند
مایکروسافت از افزونه‌ها در نسل جدید مرورگر خود که با نام اسپارتان شناخته می‌شود، پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت مرورگر خود را همراه با ویندوز ۱۰ روانه‌ی بازار خواهد کرد.

No comments:

Post a Comment