Wednesday, January 28, 2015

اخبار صنعت ساختمان

در 2015-01-27 18:41، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
تامین منابع مسکن مهر از محل فروش اراضی تجاری شهرهای جدید
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از اراضی تجاری برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر بهره می‌بریم، گفت: از پیشنهاد کمیسیون عمران برای تکمیل خدمات زیربنایی مسکن مهر استقبال می‌کنیم... ادامه»
نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانونی برای تعیین طول عمر مفید ساختمان ها تصویب کنند
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تصویب قانونی برای تعیین طول عمر مفید ساختمان در کشور ضروریست... ادامه»
نفس‌تنگی در بازار مسکن
فروش «متراژمتوسط»‌ها معطل وام خرید؛ دو تحلیل از آینده بازار گذر از «وضعیت قرمز» در معاملات مصرفی با افزایش خرید واحدهای کوچک... ادامه»
تعلل برخی بنگاه‌ها در صدور کدرهگیری
برخی بنگاه های املاک به بهانه‌های مختلف از صدور کدرهگیری برای معاملات خودداری می‌کنند که این موضوع تاکنون ضرر و زیان زیادی به دوطرف معامله وارد کرده است... ادامه»
شکایت از استاندار سابق تهران و 50 شهردار
رئیس سازمان امور اراضی گفت: مجوز پدیده شاندیز که باید از سوی سازمان امور اراضی صادر می‌شد بطور غیرقانونی از طرف شهرداری صادر شده است... ادامه»
انتقاد از نظریه‌های وزیر برخلاف منافع ملی نیست
در پی انتشار نظر دبیر کانون سراسری انبوه سازان نسبت به نظریه های قانونی وزیر راه و شهرسازی درباره نظامات مهندسی، عضو شورای مرکزی نظر خود را نسبت به دیدگاه وی با ارسال نامه ای به سایت «صما» اعلام کرد که متن آن به شرح ذیل است... ادامه»
سرنوشت ارگ کریمخانی را شورای عالی شهرسازی مشخص می‌کند
هتل آسمان همچنان بر فراز ارگ‌کریمخانی ایستاده و مالک آن حاضر نیست از مواضع‌اش کوتاه بیاید. این درحالی است که میراث‌فرهنگی استان فارس هم به نتیجه‌ مشخصی برای تعدیل هتل نرسیده است... ادامه»
دستور توقف هزار و 600 گودبرداری‌ غیرمجاز
معاون فنی سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: تاکنون 17 هزار گودبرداری توسط بازرسان سازمان نظام مهندسی کنترل شده و از این تعداد هزار و 600 گودبرداری دستور توقف گرفته‌اند... ادامه»
رونق بازار ساخت و ساز با افزایش تسهیلات 50 میلیون تومانی انبوه‌سازان
رییس کانون سراسری انبوه‌سازان گفت: در نوسازی بافت‌های فرسوده انبوه‌سازان با افزایش تسهیلات 50 میلیون تومانی مشارکت حداکثری می‌کنند... ادامه»
اشکالات بنیادی در تفریغ بودجه شهرداری تهران
در خصوص گزارش تفریغ بودجه 92 شهرداری تهران، هر چند که اعداد و ارقام مربوط به عملکرد مالی و بودجه مصوب سال 92 در گزارش ارسالی درج شده است، اما... ادامه»
ثبت سه بنای لرستان در فهرست آثار تاریخی کشور
معاون میراث فرهنگی اداره‌ی کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از ثبت ۳ بنای لرستان در فهرست آثار تاریخی کشور خبر داد... ادامه»
فصل دوم کاوش در جوبجی با کشف سفال‌های دوره اسلامی شروع شد
فصل دوم کاوش های باستان‌شناسی میان دو روستای جوبجی و ده‌یور از توابع رامهرمز در روزهای نخستینش به کشف سفال‌های سطحی مربوط به دوره‌های تاریخی و اسلامی انجامید... ادامه»
30درصد از پروژه های ساختمانی بدون کنترل ساخته می شود
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: ۳۰ درصد از ساختمان سازی که سرمایه کشور محسوب می شود بدون کنترل ساخته می شود که امیدوارم برعوامل موثر در کیفیت و نیروی انسانی آن کار شود... ادامه»
شهر شش‌دروازه احیا می‌شود
شهر تاریخی کرمان که روزگاری شش دروازه برای آمد و شد کاروان‌های گوناگون داشته، این روزها در آستانه‌ی باززنده‌سازی این دروازه‌هاست و شهر شش‌دروازه بار دیگر رونق می گیرد... ادامه»

آخرین مقالات
کیفیت تولید پایه های بتنی برق
عنوان مقاله: نقش مستندسازی فنی در ارتقای کیفیت تولید پایه های بتنی برق... ادامه»
مدرسه‌ی جعفرآباد، بنایی ناشناخته از دوره‌ی صفوی
پدیدآورندگان : عبا‌س‌علی احمدی، محسن جاوری ... ادامه»
ارزیابی پارامتری قابهای فولادی سرد نورد شده
عنوان مقاله: ارزیابی پارامتری قابهای فولادی سرد نورد شده با مهاربند تسمه قطری... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
برگزیده عکس های خبری ۷ بهمن ۹۳
علی مجیدى تصاویر خبری امروز را از آزادی کوبانی آغاز می‌کنیم؛ سپس تصاویری از انتصاب اسقف زن در انگلستان، سفر اوباما به هند و مقدمات نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۵ در ایتالیا را خواهیم دید... ادامه»
هواپیمایی که در جیب جا می‌شود!
م افتخاری بی‌شک، هواپیماهای کنترل از راه دور یکی از جالب‌ترین ساخته‌های اخیر دانشمندان است. اما مشکل عمده آن‌ها این است که در شرایط بد جوی، نمی‌توان آن‌ها را در بیرون از خانه هدایت کرد، زیرا اغلب اندازه‌ای بزرگ دارند... ادامه»
معرفی بتن متخلخل
حسن تاجیک قشقایی در این نوشته مطالعاتی که در مورد ویژگیهای بتن متخلخل انجام شده اند ارائه شده است. البته در کنار این بررسی کلی فرضیه تاثیر نوع سنگدانه و افزودنیهای خاص بر نفوذپذیری مد نظر است که در مطالعات پیشین در مورد آن موردی دیده نشده است... ادامه»
آتلیه و دفتر کار استاد هوشنگ سیحون در خیابان جمهوری تهران
گروه رسانه‌ای دیرین در میان ساختمان‌هایی که استاد سیحون در شهر طرح کرده است، رابطه‌ی میان بنا و بافت بیش از همه در منزل و دفتر او احساس می‌شود. در این گزارشِ تصویری، به تماشای عکس‌هایی از گذشته و اکنونِ این ساختمان می‌نشینیم... ادامه»
پایداری سازه ها
رابین صدیق پور کتاب کاملی است در مورد انواع کمانش(ارتجاعی و غیر ارتجاعی)، شکست و ... ادامه»
هر آنچه که باید در مورد ویندوز ۱۰ بدانید
کاوه غفاری روز چهارشنبه ۲۱ ژانویه، شرکت مایکروسافت، نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را معرفی کرد و به نظر می‌رسد، این ویندوز می‌تواند تجربه ناموفق ویندوز ۸ را از ذهن‌ها پاک کند. در این مراسم شرکت مایکروسافت ویژگی‌های جدید و مختلفی از ویندوز 10 را معرفی کرد که شامل یک مرورگر وب جدید، کاربری ساده و نسخه دسکتاپ دستیار دیجیتالی Cortana می‌شود... ادامه»
مجری صاحب صلاحیت؛ هزینه یا فایده؟
حامد خانجانی عنوان می شود که حوزه های مختلفی از سازمانی، قانون و مقررات، و اجرایی در ساخت و سازهای شهری دچار نقصان هستند که اینهمه، بی کیفیتی ساختمانها را نتیجه می دهند... ادامه»
تست روانشناسی ، سلامت روحی خود را بسنجید
سن سی خلیلی فرد به این ده سوال پاسخ دهید تا دریابید که چه اندازه با احساسات و عواطف خود در ارتباط هستید سپس امتیاز های خود را جمع کرده و نتیجه حاصل را مشاهده نمایید!... ادامه»
ساختمانی شبیه بدن اژدها
سید مسعود عقیلی یک گروه از طراحان چینی چندی پیش نمونه اولیه ساختمانی را رونمایی کردند که به نام "اژدها" شناخته می‌شود، چراکه از روی همین موجود طراحی شده است... ادامه»

No comments:

Post a Comment