Monday, January 26, 2015

زومیت - فید مقالات چگونه گوشی‌هوشمند به آب افتاده خود را نجات دهیم؟

در 2015-01-26 07:31، دنیای فناوری - زومیت - زومیت نوشته است:

زومیت - فید مقالات چگونه گوشی‌هوشمند به آب افتاده خود را نجات دهیم؟” + 19 خبر بیشتر

Link to دنیای فناوری - زومیت - زومیت

Posted: 25 Jan 2015 01:38 PM PST
چگونه گوشی‌هوشمند به آب افتاده را نجات دهیم؟
اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که حداقل یکبار گوشی‌هوشمند خود را درون دریا، استخر، سینک، توالت یا هر جای مشابهی انداخته‌اید، پس لحظاتی سخت همراه با ترس و دلهره را تجربه کرده‌اید؛ لحظاتی که احتمالاً نمی‌دانستید باید چه اقدامات صحیحی را برای نجات و احیای گوشی‌هوشمندتان از آسیب‌دیدگی در برابر آب، انجام دهید. پس با زومیت همراه شوید تا شما را با کارهایی که در چنین مواقعی لازم است انجام بدهید، آشنا کنیم.
Posted: 25 Jan 2015 01:00 PM PST
جمع‌بندی روزانه: بهترین گوشی‌های میان رده، واقعیت مجازی در فایرفاکس، ویژگی جدید ویندوز ۱۰ و بیشتر
 شاید امروز آن‌قدر مشغول کارهای روزمره‌ی خود بوده‌اید که فرصت مطالعه‌ی اخبار و رویدادهای دنیای فناوری را نیافته‌اید. ما در جمع‌بندی روزانه قصد داریم مهم‌ترین مقالات و اخبار ۲۴ ساعت اخیر را برای‌تان گردآوری کنیم. پس با زومیت همراه باشید.
Posted: 25 Jan 2015 11:22 AM PST
سورنا ستاری‌فر
سورنا ستاری‌فر - معاون علمی رئیس‌جمهور اخیرا اظهار نظر جالبی کرده و گفته: ۲۰ سال پیش، چاه‌های نفتی حرف اول را در دنیا می‌زدند اما نه تنها امروز که آینده در دست شرکت‌های اندیشه محور چون گوگل، مایکروسافت و فیس‌بوک است.
Posted: 25 Jan 2015 10:30 AM PST
ری استارت ویندوز ۱۰
یکی از آزار دهنده‌ترین مسائل ویندوز ۸ فرآیند شروع مجدد سیستم عامل است. مایکروسافت تلاش دارد تا این مشکل را حل کند و مدارک آن به تازگی در آخرین ساخت 9926 ویندوز ۱۰ منتشر شده است.
Posted: 25 Jan 2015 09:38 AM PST
نگهدارنده و پرتاب‌گر تسلیحات بمب‌افکن B-52 بروز می‌شود
بمب‌افکن غول پیکر بی-۵۲ همچنان پس از ۶۴ سال در خدمت ارتش آمریکا است. این بمب‌افکن تا به حال چندین بار بروزرسانی شده و در آخرین بروزرسانی، یک پرتاب‌کننده و نگهدارنده‌ی تسلیحات جدید روی آن نصب شده که نتیجه‌ی آن افزایش قدرت تسلیحاتی و کاهش مصرف سوخت است.
Posted: 25 Jan 2015 08:28 AM PST
Clipper+
 یکی از اپلیکیشن‌هایی که مدتی‌ است در گوگل پلی منتشر شده و با استقبال خوبی هم مواجه شده Clipper نام دارد که با یک هدف ساده اما مهم و جالب تولید شده است : " اشتباه چیزی رو کپی نکن " . این نرم‌افزار به نوعی وظیفه‌ی مدیریت حافظه کلیپ‌بورد گوشی شما را بر عهده خواهد داشت و متن‌های کپی شده را در خود ذخیره می‌کند. با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
Posted: 25 Jan 2015 07:21 AM PST
سفری به ترسناک‌ترین نقاط زمین
وقتی سخن از ترس و وحشت می‌شود، همه ناخوداگاه به یاد صحنه‌های فیلم‌های ترسناک می‌افتیم. اما ترس و تجربه‌ی احساس ناخوشایند تنها به صحنه‌های تکه تکه کردن مردم یا حضور ارواح خلاصه نمی‌شود. گاهی حوادث رخ داده در یک منطقه یا پیرامون یک مسئله، اثراتی از خود برجای می‌گذارند که به شکل احساسات ناخوشایند و ترس در بین بازدیدکنندگان بروز می‌یابد. سفر ما این بار به چنین مکان‌هایی است.
Posted: 25 Jan 2015 06:17 AM PST
موزیلا درصدد پشتیبانی از واقعیت مجازی در مرورگر فایرفاکس است
تابستان سال گذشته، موزیلا نسخه‌ای آزمایشی از فایرفاکس را با پشتیبانی از اپلیکیشن‌های تحت وب واقعیت مجازی منتشر کرد که برای استفاده از آن باید هدست واقعیت مجازی آکیولس را در اختیار داشت. حال موزیلا این قابلیت را با عنوان WebVR در نسخه‌ی Developer و Nightly فایرفاکس منتشر کرده است.
Posted: 25 Jan 2015 06:08 AM PST
تماشا کنید: اولین ساعت ساخته شده توسط اپل
در حالی که همه کاربران چشم انتظار اولین ساعت هوشمند اپل هستند اما شاید شنیدن این خبر برای شما نیز جالب باشد که اپل در سال 1995 هم شانس خود را در رابطه با تولید ساعت امتحان کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
Posted: 25 Jan 2015 05:05 AM PST
Disk Digger
دیروز درباره‌ی نحوه‌ی جلوگیری از پاک شدن اتفاقی اطلاعات، نرم‌افزاری را معرفی کردیم که با استفاده از آن می‌توانستید از حذف شدنِ اتفاقی فایل‌ها جلوگیری کنید و در واقع بهترین راه پیشگیری از مشکلات این چنینی را به شما معرفی کردیم. اما برای دوستانی که نرم‌افزار Dumpster حکم نوش دارو بعد از مرگ سهراب را دارد هم فکر چاره بوده‌ایم. با زومیت همراه باشید.
Posted: 25 Jan 2015 03:57 AM PST
راهنمای خرید
بسیاری از کاربران قادر به خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیستند و به همین دلیل سراغ گوشی‌ها و فبلت‌های میان‌رده می‌روند. در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گزینه‌های میان رده با قیمت زیر یک میلیون و 300 هزار تومان را معرفی کنیم.
Posted: 25 Jan 2015 03:10 AM PST
Instagram Security Code
یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن مواجه می‌شوند درخواست کد امنیتی در این شبکه اجتماعی است که در پی آن تمامی امکانات اکانت قفل شده و تا وارد شدن کد امنیتی در همان حالت باقی می‌ماند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا به شما چگونگی حل این مشکل را توضیح دهیم.
Posted: 25 Jan 2015 02:30 AM PST
نوجوان 17 ساله‌ استارتاپ مخصوص نوجوانان راه اندازی کرد
نوجوان ۱۷ ساله‌ آمریکایی دو ماه قبل به خاطر راه‌اندازی یک سرویس حمایت از استارت‌آپ مخصوص نوجوانان با نام Leangap، مدرسه را ترک کرد. ادی ژونگ هنگامی که برادر 14 ساله‌اش در پیدا کردن پروژه‌ای برای سرعت بخشیدن به کسب‌و‌کارهای ایجاد شده توسط نوجوانان ناکام ماند، تصمیم به ایجاد سرویس حمایت از استارت‌آپ گرفت.
Posted: 25 Jan 2015 01:50 AM PST
به کار گیری لیزر در ساخت سطوح فلزی آبگریز، جاذب نور و خود تمیز شونده
به کمک باریکه‌ی یک لیزر بسیار پرقدرت، دانشمندان دانشگاه روچستر در آمریکا ساختار نانویی ایجاد کردند که امکان تغییر رنگ سطح فلز را به سیاه فراهم کرده و خشک نگه داشتن و تمیز کردن آن را تسهیل می‌کند. این سطوح مقاومت زیادی در برابر یخ زدن و زنگ زدگی فلز و جذب بهتر گرما یا حتی انتقال آن به مواد دیگر دارند، بنابراین در زمینه‌ی الکترونیک ضد آب کاربرد بسیاری خواهد داشت.
Posted: 25 Jan 2015 01:10 AM PST
مک‌لارن 12C تیونینگ شده توسط AMS
تیونر آمریکایی AMS Performance که در شهر شیکاگو واقع شده، علاقه‌ی وافری به خودروهای سوپراسپورت دارد و با تقویت موتورهای این خودروها، غول‌های مهارنشدنی تولید می‌کند. این کمپانی در آخرین اقدام، مک‌لارن 12C را روانه‌ی خیابان کرده است.
Posted: 25 Jan 2015 12:29 AM PST
Lollipop FileManager Android App
 فایل‌منیجر‌ها نه ‌تنها جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین ارکان گوشی‌های هوشمند هستند، بلکه یکی از پر مصرف‌ترین اپلیکیشن‌های این دستگاه‌ها به شمار می‌روند. بنابراین لازم است که این نرم‌افزار در کنار امکانات کامل، از ظاهری خوب و چشم‌نواز برخوردار باشد. در زوم‌اپ امروز فایل‌منیجری کامل و کاربردی، با ظاهر زیبای متریال را معرفی می‌کنیم.
Posted: 24 Jan 2015 11:41 PM PST
KGI: اپل سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۴ بیش از ۷۳ میلیون دستگاه آیفون فروخت
موسسه‌ی آماری KGI با انتشار گزارشی از Ming Chi Kuo که سابقه‌ی درخشانی در تحلیل وضعیت کمپانی اپل دارد، خبر از فروش ۷۳ میلیون دستگاه آیفون در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ داد.
Posted: 24 Jan 2015 11:00 PM PST
همگام با پیشروان: جاش سیلور و اختراع عینکی برای همگان
از عینک استفاده می‌کنید؟ در خانواده‌ی شما چند نفر مشکل بینایی دارند؟ چشم‌پزشکی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در جوامع امروزی اهمیت ویژه‌ای دارد و در صورت نبود چنین مراقبت‌های پزشکی، افرادی که از بینایی ضعیفی برخوردار بودند کیفیت زندگی پایینی را تجربه می‌کردند. جاش سیلور راه حلی بسیار ساده و البته ارزان برای مبارزه با مشکل بینایی ارائه کرده است.
Posted: 24 Jan 2015 10:32 PM PST
تصاویر منتشر شده از وان M9 متعلق به نسخه‌ی نهایی نیست
پس از انتشار تصاویری منتسب به اچ‌تی‌سی وان ام ۹ که شباهت بسیار زیاد این گوشی‌هوشمند را با نسخه‌ی پیشین نشان می‌داد، منابع آگاه با تایید صحت تصاویر مورد نظر، عنوان کردند که تصاویر منتشر شده نشان‌دهنده‌ی محصول نهایی اچ‌تی‌سی نیست.
Posted: 24 Jan 2015 09:50 PM PST
اتصال 40 هزار مدرسه به اینترنت
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، در حاشیه‌ی مراسم افتتاح مرکز داده آموزش و پرورش از اتصال چهل هزار مدرسه به اینترنت خبر داد. همچنین با افتتاح مرکز داده آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش به امضا رسید تا از این پس همکاری‌های مشترک این دو وزارتخانه گسترش پیدا کند.

 

No comments:

Post a Comment