Wednesday, January 28, 2015

گزارش مالی اپل در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴: فروش ۷۴.۵ میلیون دستگاه آیفون و ۱۸ میلیارد دلار سود خالص

در 2015-01-28 09:27، shomal@post.ir نوشته است:

در 2015-01-28 07:31، دنیای فناوری - زومیت - زومیت نوشته است:

زومیت - فید مقالات گزارش مالی اپل در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴: فروش ۷۴.۵ میلیون دستگاه آیفون و ۱۸ میلیارد دلار سود خالص” + 19 خبر بیشتر

Link to دنیای فناوری - زومیت - زومیت

Posted: 27 Jan 2015 02:08 PM PST
گزارش مالی اپل در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴: فروش ۷۴.۵ میلیون دستگاه آیفون و ۱۸ میلیارد دلار سود خالص
دقایقی پیش اپل گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۴ میلادی را منتشر کرد. براساس این گزارش، اپل در سه‌ماهه‌ی منتهی به سال ۲۰۱۵ میلادی موفق به فروش ۷۴.۵ میلیون دستگاه آیفون شده است. فروش این تعداد آیفون درآمدی ۷۴.۶ میلیارد دلاری را عاید این کمپانی کرده که نتیجه‌ی آن سودی ۱۸ میلیارد دلاری است.
Posted: 27 Jan 2015 12:10 PM PST
آیفون ۶ پلاس
انتظار می‌رود اپل تا ساعاتی دیگر گزارش مالی مربوط به سه ماه انتهایی سال ۲۰۱۴ میلادی را منتشر کند. این گزاش مربوط به اولین فصلی است که اپل آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را روانه‌ی بازار کرده بود. بسیاری از کارشناسان در انتظار عدد اعجاب‌انگیزی از سوی اپل هستند که می‌تواند ستون‌های سلطنت سامسونگ را نیز از نظر تعداد فروش، به لرزه درآورد.
Posted: 27 Jan 2015 11:52 AM PST
اپل بروزرسانی iOS 8.1.3 را منتشر کرد
اپل امروز بروزرسانی مربوط به iOS 8.1.3 را همراه با اصلاح باگ‌های موجود منتشر کرد. بروزرسانی مورد نظر حافظه‌ی داخلی مورد نیاز برای اجرای سیستم‌عامل را کاهش می‌دهد.
Posted: 27 Jan 2015 10:58 AM PST
معرفی بیست بازی برتر رایگان ویندوزفون
شاید شما هم از کسانی باشید که گوشی ویندوزفون دارید و به دنبال بازی‌های با کیفیت و البته رایگان برای دستگاه خود هستید. زومجی در مقاله‌‌ای به معرفی ۲۰ بازی برتر رایگان ویندوزفونی پرداخته است که شما را تا مدت‌ها می‌تواند به بازی مشغول کنند.
Posted: 27 Jan 2015 10:34 AM PST
جی‌فلکس ۲ ال‌جی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۱۰
شایعات حول جدیدترین تراشه‌ی کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بسیار زیاد است. پس از مطرح شدن احتمالاتی مبنی بر مشکلات گرم شدن این تراشه، حال شایعاتی مبنی بر احتمال شکایت ال‌جی از کوالکام به دلیل بهینه‌سازی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ برای سامسونگ به گوش می‌رسد.
Posted: 27 Jan 2015 09:51 AM PST
Google Image Search
یکی از مهم‌ترین بخش‌های موتور جستجوی گوگل، جستجوی تصاویر آن است که متاسفانه استفاده از آن برای کاربران ایرانی، همیشه با مشکلاتی همراه بوده است. اگر شما هم با مشکل ناقص لود شدن عکس‌های گوگل رو‌به‌رو هستید با زومیت همراه باشید.
Posted: 27 Jan 2015 09:30 AM PST
ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر تبلت‌های سرفیس مایکروسافت در کشور
شرکت امتداد پارسه، عرضه کننده‌ی لپ‌تاپ، تبلت و گجت‌های پوشیدنی که علاوه بر عرضه‌ی محصولات مختلف نسبت به ارائه خدمات پس از فروش از آن‌ها اقدام می‌کند دانش لازم برای تعمیر و ارائه سرویس به تبلت‌های سرفیس پرو ۳ را بدست آورده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، سرویس مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
Posted: 27 Jan 2015 08:52 AM PST
راهنمای خرید تبلت
تبلت‌های زیادی با مشخصات مختلف در بازار حضور دارند و همانطور که می‌دانید در محدوه قیمت زیر یک میلیون تومان با توجه به تبلیغات وسیع شرکت‌ها و امکانات بی‌شماری که ممکن است هر برند، منحصرا ارائه کند، ممکن است سردرگم شوید و یا نتوانید به خواسته‌های مورد نیاز خود دست یابید. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم مقایسه کلی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار داشته و بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
Posted: 27 Jan 2015 08:15 AM PST
طرحی خلاقانه برای افزایش نورگیری در اتاق‌های تاریک
اگر به دنبال راهی برای افزایش نور طبیعی و روشنایی اتاق‌های تاریک هستید، در این بخش از یک طرح، یک نگاه، قصد داریم  بازتاب دهنده‌ای مناسب با طراحی شیک و مد روز را به شما معرفی کنیم که به نظر می‌رسد به خوبی از عهده‌ی این کار بر خواهد آمد.
Posted: 27 Jan 2015 07:45 AM PST
Send Any Where
احتمالا برای شما هم پیش آمده ‌که ‌تصمیم ‌ارسال یک فایل، برنامه ‌و یا فایل صوتی به‌یکی از دوستانتان را داشته‌ باشید. در این مواقع مهم ترین چالشی که‌ با آن رو‌به‌‌رو خواهید شد پیدا کردن یک وب‌سایت خوب فارسی، بدون محدودیت‌های عجیب حجمی و پسوندی و البته ‌ارائه ‌دهنده‌ی لینک مستقیم است.با زومیت همراه باشید تا بهترین و راحت‌ترین راه انتقال فایل را با شما در میان بگذاریم.
Posted: 27 Jan 2015 07:16 AM PST
پتنت جدید اپل برای اتصال کیبورد و کنترلر‌های بازی به آیفون
دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا پتنت جدیدی را برای کنترلر بازی و کیبورد آیفون به ثبت رسانده است. با استفاده از این کنترلرها می‌توان فضای صفحه‌ی نمایش را بصورت کامل استفاده کرد، چراکه دیگر نیازی به استفاده از کنترلرهای نرم‌افزاری روی صفحه‌ی نمایش نیست.
Posted: 27 Jan 2015 05:56 AM PST
هولولنز مایکروسافت
بر اساس گزارش جدیدی که توسط پی‌سی‌ورلد منتشر شده، هدست HoloLens مایکروسافت که به تازگی معرفی شده، از یکی از چیپ‌های سری اتم اینتل، که هنوز عرضه نشده است بهره می‌برد.
Posted: 27 Jan 2015 05:31 AM PST
آغاز به کار ۲ موتور جستجوی ملی در دهه فجر
وزیر ارتباطات گفت ۲ موتور جستجوی ملی در دهه فجر راه‌اندازی خواهند شد. همچنین وی از موفقیت ۸۳ درصدی فیلتر اینستاگرام خبر داد.
Posted: 27 Jan 2015 05:04 AM PST
نکسوس ۶
استفاده از سنسور‌ اثر انگشت در گوشی‌های‌هوشمند در دو سال اخیر به یکی از ویژگی‌های اصلی تبدیل شده است. اطلاعات جدید برگرفته از مصاحبه‌ی مدیرعامل پیشین موتورولا نیز حکایت از این دارد که گودی پشت این گوشی‌هوشمند در اصل برای قرار گرفتن سنسور اثر انگشت طراحی شده بود.
Posted: 27 Jan 2015 04:31 AM PST
استفاده از کورتنا در ویندوز 10، برای کاربران ایرانی مجاز نیست
علی‌رغم اینکه مایکروسافت در نسخه‌ی جدید از پیش‌نمایش ویندوز 10، محدودیت فروشگاه‌ برنامه‌های ویندوز برای کاربران ایرانی را رفع کرده، ولی به نظر می‌رسد ردموندی‌ها هنوز در رابطه با پشتیبانیکورتنا از ملیت ایرانی تردید دارند. با گزارش اختصاصی زومیت در این رابطه همراه شوید.
Posted: 27 Jan 2015 04:05 AM PST
بیل گیتس
بیل گیتس طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که انتظار دارد تا سال 2030 میلادی، ۲ پیشرفت اساسی در علم پزشکی موجب از بین رفتن اغلب آسیب‌های بیماری ویروسی ایدز شود. این بیماری واگیر جهانی، موجب مرگ 36 میلیون انسان شده و تا کنون هیچ درمان مشخص و قطعی برای آن بدست نیامده است.
Posted: 27 Jan 2015 03:36 AM PST
سامسونگ زد ۱
بر اساس گزارشی که توسط Business Korea ارائه شده، به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن سامسونگ با موفقیت خوبی همراه بوده است. بنا بر این گزارش، سامسونگ موفق شده 50 هزار واحد از گوشی تایزنی Z1 را تنها به فاصله‌ی 10 روز از زمان عرضه در هند به فروش برساند.
Posted: 27 Jan 2015 03:09 AM PST
هوآوی
گروه تجاری هوآوی گزارش کرده که این شرکت در سال مالی 2014 با افزایش درآمد مواجه بوده است. برای اولین بار در تاریخ هوآوی، سطح درآمد این شرکت با حاشیه‌ی قابل توجهی، از مرز 10 میلیارد دلار فراتر رفت.
Posted: 27 Jan 2015 02:45 AM PST
فضاپیمای CT-100 بوئینگ
امروز طی کنفرانس خبری در مرکز فضایی جانسون هیوستون، جزئیات بیشتری در خصوص برنامه‌ی خدمه تجاری ناسا (Commercial Crew) ارائه شد. هر دو کمپانی بزرگ SpaceX و Boeing اولین مرحله از برنامه‌های خود برای ارسال انسان به فضا از خاک ایالات متحده را تکمیل کرده‌اند.
Posted: 27 Jan 2015 02:10 AM PST
Xposed Installer
Xposed Installer نرم‌افزاری است که اجازه‌ مدیریت گوشی‌های اندرویدی را به کاربر می‌دهد. در واقع Xposed Installer را می‌توان سمبل متن‌باز بودن اندروید دانست زیرا به کمک آن می‌توان ‌تغییرات پایه‌ای در گوشی ایجاد کرد. با زوم‌اپ امروز همراه ‌باشید.


No comments:

Post a Comment