Friday, January 30, 2015

اخبار فناوری اطلاعات

در 2015-01-30 08:31، دنیای فناوری - زومیت - زومیت نوشته است:

زومیت - فید مقالات جمع‌بندی روزانه: بررسی ویندوز 10، بهترین تبلت‌های بالای 1 میلیون تومان، باگ جدید لینوکس و بیشتر” + 19 خبر بیشتر

Link to دنیای فناوری - زومیت - زومیت

Posted: 29 Jan 2015 12:52 PM PST
جمع‌بندی روزانه
 شاید امروز آن‌قدر مشغول کارهای روزمره‌ی خود بوده‌اید که فرصت مطالعه‌ی اخبار و رویدادهای دنیای فناوری را نیافته‌اید. ما در جمع‌بندی روزانه قصد داریم مهم‌ترین مقالات و اخبار ۲۴ ساعت اخیر را برای‌تان گردآوری کنیم. پس با زومیت همراه باشید.
Posted: 29 Jan 2015 11:54 AM PST
بررسی پیش‌نمایش ویندوز 10 نسخه‌ی ژانویه Build 9926
چند روزی است که نسخه‌ی ماه ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز 10 برای تست و بررسی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و بازار خبرها و مقالات پیرامون سیستم‌عامل جدید ردموندی‌ها و جاذبه‌هایش حسابی گرم است. اگر مایلید تا با ویژگی‌های جدید این نسخه فارغ از همه‌ی خبرها و حدس و گمان‌ها آشنا شوید، با بررسی اختصاصی زومیت از آخرین دستاورد نرم‌افزاری مایکروسافت همراه باشید.
Posted: 29 Jan 2015 10:41 AM PST
اینتل: دوران کامپیوترهای بی‌سیم فرا رسیده است
اینتل، سازنده‌ی مطرح چیپ‌های پردازشی می‌گوید که پردازنده‌ی جدید Core vPro این شرکت از هم‌اکنون در دسترس بوده و قابلیت‌هایی نظیر عملکرد سریع‌تر، عمر بالاتر باتری و نیاز کمتر به سیم را فراهم می‌کند.
Posted: 29 Jan 2015 10:05 AM PST
معرفی بازی موبایل
اگر فرصت مطالعه همه مطالب بخش معرفی بازی موبایل در زومجی را نداشته‌اید و جزو آن دسته کاربرانی هستید که به بازی‌های موبایل اهمیت می‌دهید، در این بخش با سه بازی معرفی شده در زومجی آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.
Posted: 29 Jan 2015 10:00 AM PST
پرچمدار مبتنی بر ویندوز 10 مایکروسافت بزودی معرفی خواهد شد
یکی از وب‌سایت‌های چینی که منابع نزدیکی در مایکروسافت دارد گزارش کرده که بزودی شاهد معرفی دستگاه‌های جدید مبتنی بر پلتفرم ویندوز فون 8.1 و نیز یک بالارده‌ی مجهز به ویندوز 10 خواهیم بود.
Posted: 29 Jan 2015 09:15 AM PST
بهترین تبلت های بازار
خرید یک تبلت مناسب با قیمت بالای یک میلیون تومان ممکن است آسان به نظر برسد چرا که در این زمینه تنها می‌توان به کمپانی‌هایی اعتماد کرد که تجربه و تخصص کافی در تولید چنین ابزاری را کسب کرده‌اند. اما در بین همین کمپانی‌های شناخته شده کدام تبلت با چه ابعاد، مشخصات و سیستم عامل برای نیاز‌های ما طراحی شده است؟ در ادامه با معرفی بهترین تبلت‌های بازار در محدود قیمت بالاتر از یک میلیون تومان، در پی جواب این سوال نیز خواهیم بود.
Posted: 29 Jan 2015 08:41 AM PST
Android
با بدست آمدن اعداد و ارقام بازار گوشی‌های هوشمند از تولیدکنندگان بزرگ این صنعت نظیر اپل و سامسونگ، تحلیلگران Strategy Analytics، آخرین آمار خود را در خصوص عملکرد کلی بازار گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ی نهایی سال 2014 میلادی و نیز کل سال منتشر کرده‌اند. در کوتاه‌ترین حالت ممکن می‌توان گفت سال 2014، یکی از سال‌های مهم بازار گوشی‌های هوشمند بوده است.
Posted: 29 Jan 2015 08:03 AM PST
چالرز تَونز
فیزیکدارنی که اختراع وی موجب توسعه‌ی دستگاه‌های بارکدخوان، موشک‌های هددایت‌شونده، و کاوش سیارات دیگر شده بود در سن 99 سالگی درگذشت. چالرز تَونز جایزه‌ی نوبل سال 1964 را با دو روسی بخاطر کار بر روی دستگاه‌های ساطع‌کننده‌ی اشعه‌ی میکروویو که «میزر» خوانده می‌شدند بدست آورد؛ دستگاه‌هایی که در نهایت به ساطع‌کننده‌ی نور لیزر بدل شدند.
Posted: 29 Jan 2015 07:16 AM PST
Lollipop Call
گوگل با ارائه‌ی بروزرسانی آب‌نبات چوبی تغییرات بسیاری را در اندروید ایجاد کرد و امکانات و ظاهر آن را به کلی تغییر داد. یکی از این تغییرات جذاب در آب‌نبات چوبی، نحوه‌ی نمایش تماس‌های ورودی آن است.
Posted: 29 Jan 2015 06:34 AM PST
پورشه پاجون
در چند سال اخیر، شایعاتی متعددی مطرح شده که حکایت از احتمال ساخت یک خودروی الکتریکی توسط پورشه دارد. حال اخباری منتشر شده که گویای برنامه‌های پورشه برای تولید خودرویی الکتریکی با عنوان پاجون است.
Posted: 29 Jan 2015 06:22 AM PST
گیاهان و چشم انداز زیبای خیابان‌ها
اگرچه اکنون شهرهای بزرگ خود تبدیل به جنگلی از ساختمان‌های بلندمرتبه و آسمانخراش‌ها شده‌اند، اما هنوز هم این گیاهان هستند که بار سنگین جذابیت و زیبایی شهرها را به دوش می‌کشند. حتی زیباترین بناها نیز بدون حضور سبز و پرطراوت آنها، سرد و بیروح به نظر خواهند رسید. این بار در شاتر، در زیر سایه‌ی رنگین و پرجلوه‌ آنها، در خیابان قدمی خواهیم زد.
Posted: 29 Jan 2015 04:50 AM PST
رشد فیس‌بوک در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۴ به واسطه‌ی کاربران موبایل
فیس‌بوک در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۴ میلادی به‌واسطه‌ی کاربران موبایل از نظر مالی عملکرد خوبی داشته، اما در مقابل افزایش هزینه‌ها شماری از سهام‌داران را نگران کرده است. تبلیغات نمایش داده شده برای کاربران موبایل، ۶۹ درصد از درآمد این کمپانی را به خود اختصاص داده است.
Posted: 29 Jan 2015 04:10 AM PST
اچ‌تی‌سی برای فروش گوشی‌های‌هوشمندش از شیائومی الگو می‌گیرد
بسیاری از تحلیل‌گران یکی از رموز موفقیت شیائومی را فروش‌های برق‌آسای این کمپانی عنوان می‌کنند. حال اچ‌تی‌سی خبر از راه‌اندازی فروش ۲۴ ساعته‌ی گوشی‌های‌هوشمند خود داده است.
Posted: 29 Jan 2015 03:36 AM PST
HTC One M8
بالاخره پس از انتظار چند ماهه، اچ‌تی‌سی ساعاتی پس از عرضه‌ی اندروید آبنبات چوبی برای پرچمدار خود، آخرین نسخه از اندروید را برای کاربران ایرانی نیز در دسترس قرار داد.
Posted: 29 Jan 2015 03:30 AM PST
نسخه موبایل اوت لوک
مایکروسافت نسخه‌ی کامل Outlook را به پلتفرم‌های iOS و اندورید اضافه کرد. اوایل دسامبر سال گذشته میلادی، مایکروسافت سرویس ایمیل Acompli را تصاحب کرد و حالا با تغییر برند این سرویس، آن را تبدیل به نسخه موبایل Outlook کرده است.
Posted: 29 Jan 2015 03:10 AM PST
کوالکام
کوالکام در حال از دست دادن جایگاه خود در یکی از مهم‌ترین اردوگاه‌های بازار گوشی‌های هوشمند است. کوالکام امروز نقشه‌ی راه سال 2015 خود را عمومی کرد و در همین حین اعلام کرد که انتظار دارد یکی از مشتریان بزرگ این شرکت، استفاده از اسنپدراگون 810 را در پرچمدار خود کنار بگذارد.
Posted: 29 Jan 2015 02:50 AM PST
مجموعه آفیس اندروید
تنها چند هفته از انتشار نسخه پیش‌نمایش آفیس برای اندروید می‌گذرد اما مایکروسافت در حال آماده سازی نسخه نهایی این اپلیکیشن‌ها و عرضه آن‌ها در گوگل پلی است. تا چند ساعت دیگر قادر خواهید بود نسخه نهایی ورد، اکسل و پاورپوینت را در تبلت خود تجربه کنید.
Posted: 29 Jan 2015 02:10 AM PST
حفره امنیتی GHOST
شرکت امنیت سایبری Qualys به تازگی یک حفره امنیتی جدید به نام GHOST را در لینوکس کشف کرده که می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی در دنیای اینترنت شود.
Posted: 29 Jan 2015 01:30 AM PST
گلکسی نوت ۴ سامسونگ
در برخی کشور‌ها گلکسی نوت ۳ سامسونگ بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی را دریافت کرده و همین موضوع نوید دهنده عرضه زودهنگام این بروزرسانی برای آخرین ساخته خط تولید فبلت‌های سامسونگ است. با توجه به شواهد مختلف اندروید ۵ خیلی زود برای مدل‌های مختلف گلکسی نوت ۴ عرضه خواهد شد.
Posted: 29 Jan 2015 01:00 AM PST
Sphere360
در هر سن و سالی که باشید، سفر به مناطق مختلف دنیا و دیدن جاذبه‌های گردشگری قطعا برای‌تان جذاب خواهد بود. اما جذاب‌تر از آن بازدید از جاذبه‌های غیر‌واقعی مانند لوکیشن فیلم‌های معروفی مانند هری پاتر یا مکان‌های غیرمعمول مانند اعماق اقیانوس‌ها است! با زوم‌اپ همراه باشید تا شما را به مکان‌های معروف دنیا هدایت کنیم.

 

No comments:

Post a Comment