Saturday, January 31, 2015

عینک گوگل

در 2015-01-31 07:32، دنیای فناوری - زومیت - زومیت نوشته است:

زومیت - فید مقالات جمع‌بندی روزانه: پازل هفته، تحلیلی بر فروش پایین آیپد، آینده‌ی عینک گوگل و بیشتر” + 19 خبر بیشتر

Link to دنیای فناوری - زومیت - زومیت

Posted: 30 Jan 2015 12:30 PM PST
جمع‌بندی روزانه
 شاید امروز آن‌قدر مشغول کارهای روزمره‌ی خود بوده‌اید که فرصت مطالعه‌ی اخبار و رویدادهای دنیای فناوری را نیافته‌اید. ما در جمع‌بندی روزانه قصد داریم مهم‌ترین مقالات و اخبار ۲۴ ساعت اخیر را برای‌تان گردآوری کنیم. پس با زومیت همراه باشید.
Posted: 30 Jan 2015 12:00 PM PST
Viber Emoticons Change
بعد از بروزرسانی اپلیکیشن وایبر به جدیدترین نسخه، علاوه بر اضافه شدن شکلک‌های جدید، صورتک‌های قدیمی نیز از لحاظ ظاهری دچار تغییراتی شدند که این موضوع به نظر برخی از کاربران که به شکلک‌های اولیه‌ی وایبر عادت کرده بودند خوش نیامد. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، این راهنما از زومیت را مطالعه کنید.
Posted: 30 Jan 2015 11:19 AM PST
نشستن فاکلون‌ها روی زمین
ایلان ماسک با ایده‌ی استفاده‌ی چند باره‌ از راکت‌های فالکون برای سفر به فضا نظر بسیاری را به کمپانی اسپیس‌ایکس جلب کرده است. هدف از اینکار کاهش هزینه‌ی سفرهای فضایی است. در حال حاضر اسپیس‌ایکس در پی آن است تا راکت‌های خود را با موفقیت روی زمین بنشاند. اما این مهم چگونه روی خواهد داد؟ با زومیت همراه باشید.
Posted: 30 Jan 2015 10:30 AM PST
گلکسی اس 6
Spigen که از سازنده‌ی مطرح قاب‌های محافظ برای گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود، به تازگی کاور جدید خود را برای گلکسی اس 6 در فروشگاه آمازون قرار داده که عکس واضحی از پرچمدار بعدی سامسونگ را به تصویر می‌کشد.
Posted: 30 Jan 2015 10:00 AM PST
کلیدهای میانبر کاربردی در مرورگر فایرفاکس
 استفاده از کلیدهای میانبر در نرم‌افزارها، باعث افزایش سرعت کاربران می‌شود. مرورگر فایرفاکس نیز مانند سایر نرم‌افزارها از کلیدهای میانبر زیادی برخوردار است. در این قسمت از سری «کوتاه اما کاربردی» با چند کلید میانبر کاربردی در فایرفاکس آشنا خواهیم شد.
Posted: 30 Jan 2015 09:30 AM PST
پازل: حجم مکعب
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با هفتاد و چهارمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
Posted: 30 Jan 2015 08:41 AM PST
قاب محافظ منتسب به آیپد ۱۲ اینچی فاش شد
این روزها اخبار و شایعات بسیاری در رابطه با آیپد جدید اپل منتشر می‌شود که غالب آن‌ها در رابطه با یک موضوع تفاهم و اشتراک دارند و آن هم تغییر ابعاد آیپد جدید و وجود یک صفحه نمایش ۱۲ یا ۱۲.۹ اینچی در این محصول است. با ما در بررسی شایعه جدیدی که با درز یک تصویر از قاب این تبلت منتشر شده است، همراه شوید. 
Posted: 30 Jan 2015 08:10 AM PST
گوگل در حال تولید شبیه‌ساز بازوی انسان و تست کارآیی دستبندهای تشخیص سرطان است
به نظر می‌رسد که نام گوگل با پروژه‌های عجیب و غریب و غیر قابل باور عجین شده باشد. خودروهای بدون راننده، عینک گوگل، پروژه ARA و حالا دستبند گوگل  و پوستِ گوگل! درست شنیده‌اید! اینبار گوگل قصد دارد تا پوست انسان تولید کند تا به کمک آن بتواند دستنبد تشخیص سرطان را مورد آزمایش قرار دهد. با زومیت برای آشنایی بیشتر با این پروژه خارق‌العاده همراه شوید.  
Posted: 30 Jan 2015 08:09 AM PST
زومجی: راهنمای مراسم اسکار ۲۰۱۵
سرگرمی حد و مرز ندارد، چه این سرگرمی بازی‌های ویدیویی باشد، چه سینما و تئاتر. بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی علاقه‌ی خاصی هم به سینما دارند در همین راستا زومجی مقاله‌ای مفصل درباره‌ی اسکار، بزرگ‌ترین رویداد سینمایی سال ترتیب داده تا شما را هر چه بیشتر با این مراسم آشنا کند.
Posted: 30 Jan 2015 07:30 AM PST
Sony Walkman Material
نرم‌افزارِ Sony Walkman یکی از محبوب‌ترین و حرفه‎ای‎ترین اپلیکیشن‎های پخش موسیقی است که با وجود منتشر شدن پلیر‎های دیگری همچون PowerAmp یا JetAudio، همچنان در صدر محبوب‌ترین پخش کننده‌های موسیقی در بین کاربران است که با بروزرسانی جدیدی که روز گذشته سونی برای آن منتشر کرد، ظاهر آن به طراحی متریال تغییر یافت.
Posted: 30 Jan 2015 07:04 AM PST
سایانوژن
مایکروسافت در حال سرمایه‌گذاری بر روی یک استارت‌آپ مشهور برای کاهش قدرت کنترل گوگل بر سیستم‌عامل اندروید است. سایانوژن مقصد جدید سرمایه‌گذاری مایکروسافت خواهد بود؛ پروژه‌ای که در حال ایجاد نسخه‌ای مستقل از سیستم‌عامل اندروید در مقابل چشمان گوگل است.
Posted: 30 Jan 2015 06:12 AM PST
گوگل گلس
مدیر مالی گوگل در رویداد گزارش مالی جدید این کمپانی، صحبت‌هایی در خصوص تغییر در استراتژی برای برخی پروژه‌های خاص به میان آورده که اشاره‌ی واضحی به نگرش جدید گوگل نسبت به محصول انقلابی گوگل گلس است.
Posted: 30 Jan 2015 05:21 AM PST
طرح مفهومی ال جی جی ۴
به تازگی نام ال‌جی جی ۴ (LG-VS999) در یک سند فاش شده مشاهده شده که البته مساله‌ی جالب در خصوص این اتفاق، وجود عدد 2880 در 1620 بعنوان رزولوشن نمایشگر این دستگاه است.
Posted: 30 Jan 2015 04:31 AM PST
جنگنده‌ی مفهومی نسل ششم بوئینگ
پس از آنکه آلمان‌ها در روز‌های پایانی جنگ جهانی دوم، اولین جنگنده‌ی جت تاریخ جهان را با عنوان مِسِرشمیت ME-262 به پرواز درآورند، پنج نسل از جت‌های جنگنده معرفی شده‌اند. حال آنکه پنتاگون درصدد آغاز توسعه‌ی نسل ششم جت‌های جنگنده برای ورود به خدمت از سال ۲۰۳۰ میلادی است.
Posted: 30 Jan 2015 03:39 AM PST
One Drive با قابلیت‌های تازه بروز می‌شود
به نظر می‌رسد غوغای مایکروسافت در بروزرسانی محصولاتی همچون ویندوز و معرفی هدست‌ واقیعت مجازی و امکانات تازه برای گیمرها ختم نمی‌شود, بلکه سرویس‌های این شرکت نیز همچون سرویس ابری One Drive جزئی دیگر از برنامه خانه تکانی ردموندی‌ها محسوب می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر از تغییرات صورت گرفته در سرویس تصاویر One Drive با ما همراه شوید.
Posted: 30 Jan 2015 02:48 AM PST
آیفون‌های 6، موفق‌ترین اعضای خانواده اپل در جذب کاربران اندرویدی
آیفون‌های غول پیکر اپل با صفحه نمایش‌های 4.7 اینچی و 5.5 اینچی خود موفق شدند تا بیشتر از هر محصول دیگری از خانواده آیفون, کاربران سیستم عامل اندروید را محسور  و  به سمت خود بکشانند. این آماری است که تیم کوک در آخرین کنفرانس این شرکت برای اعلام سود بی‌سابقه اپل در چند ماهه گذشته اعلام کرده است.
Posted: 30 Jan 2015 01:51 AM PST
آیپد مینی ۳
اپل در یک سال اخیر با مشکلی به نام کاهش فروش آیپد دست به گریبان است. بسیاری از منتقدان و کارشناسان کاهش فروش آیپد را مربوط به کاهش جذابیت این تبلت می‌دانند، اما باید روی دیگر سکه را نیز دید. شاید آیپد‌های اپل به اندازه‌ای کاربردی هستند، که گذشت یک یا دو سال از عمرشان کاربر را مجاب به تعویض با نمونه‌ی جدیدتر نمی‌کند.
Posted: 30 Jan 2015 01:02 AM PST
بیل گیتس
 طی جلسه‌ی پرسش و پاسخی که در فروم رِدیت با بیل گِیتس انجام شده، وی صحبت‌های جالبی را در رابطه با هوش‌مصنوعی و تهدیداتی پیش روی انسان‌ها انجام داده است.
Posted: 30 Jan 2015 12:30 AM PST
Seene App
اگر از علاقه‌مندان به اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری تصاویر مانند اینستاگرام هستید، Seene برای شما یک نرم‌افزار هیجان‌انگیز و جالب‌توجه خواهد بود. کاربرد اصلی این نرم‌افزار مانند اینستاگرام، اشتراک‌گذاری تصاویر است، با این تفاوت که تمامی عکس‌های این نرم‌افزار، سه‌بعدی و بدون نیاز به عینک خواهند بود. با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
Posted: 29 Jan 2015 11:36 PM PST
وان‌پلاس سیستم‌عامل خود را با نام OxygenOS منتشر می‌کند
وان‌پلاس برای معرفی سیستم‌عامل جدید خود در ۲۳ بهمن ماه برنامه‌ریزی کرده است. این کمپانی که از رام سایانوژن در گوشی‌های‌هوشمند قبلی خود استفاده می‌کرد، حال درصدد مهاجرت به رام جدیدی با عنوان OxygenOS است.

 

No comments:

Post a Comment