Thursday, April 9, 2015

بازار مسکن

در 2015-03-16 18:29، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
نظریه ماه طلایی بازار مسکن غیرعلمی است
درحالی که چندی پیش معاون امور مسکن و ساختمان وزارتخانه راه و شهرسازی اردیبهشت ماه سال آینده را دوران طلایی بازار مسکن ارزیابی کرده بود... ادامه»
افزایش تصرف اراضی ملی در نوروز
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگلها، از افزایش ۵۰ درصدی نیروهای یگان حفاظت سازمان جنگلها در ایام نوروز خبر داد و گفت: مردم تخلف و تصرف در اراضی ملی ر ابا شماره ۱۵۰۴ اطلاع بدهند... ادامه»
انتشار دوفصلنامه مرمت و معماری
دو فصلنامه مرمت و معماری ایران شماره پاییز و زمستان خود را منتشر کرد... ادامه»
طوفان تهران استحکام پایین برخی ساختمان‌ها را نشان داد
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از ساخت‌و‌ساز سه میلیون متر مربع پروژه در کشور خبر داد... ادامه»
طهران را در تهران ببینیم
شهر تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های فرهنگی و تاریخی، دارای جاذبه‌های بسیاری برای گردشگران است و تعطیلات نوروز فرصت مغتنمی‌ست تا نگاه دیگری به طهران (عنوان قدیمی و تاریخی شهر) داشته باشیم... ادامه»
برخورد با تراکم خواری در پایتخت
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: باید با فروش پلاک، تغییر کاربری و افزایش طبقات که به نوعی تراکم خواری در شهر محسوب می شود، برخورد شود... ادامه»
بازندگان بازار مسکن93
سطح جدید قیمت مسکن در تهران براساس میانگین بهمن نشان می‌دهد امسال به‌رغم افزایش جزئی قیمت در ماه‌های ابتدایی، بازدهی 11ماه اخیر بازار ملک، زیان 8/ 1 درصدی را برای سفته‌بازان رقم زد... ادامه»
سند آمایش سرزمینی اصفهان آماده ابلاغ شد
استاندار اصفهان از تصویب ویرایش نهایی سند آمایش سرزمین در برش استانی خبر داد و گفت:‌ سند آمایش سرزمین در برش استانی اصفهان پس از حدود ۳ سال فعالیت مستمر نهایی و آماده ابلاغ شد... ادامه»
ضرب و جرح یک معترض و استعفای رئیس نظام مهندسی
از ساعت ۱۰ صبح ۲۳ اسفند تعداد قابل توجهی از اعضای نظام مهندسی استان در مقابل سازمان تجمع کرده و خواستار شفاف سازی واقعه ضرب و شتم شب گذشته یکی از اعضا شدند... ادامه»
اولین همایش ملی استفاده از فن‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین
اولین همایش ملی استفاده از فن‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین طراحی، محاسبه و اجرا در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی... ادامه»

آخرین مقالات
اثر پرکننده بر ویژگی های حجمی و غشای قیری بتن آسفالتی
نویسندگان: سعید غفارپورجهرمی، علی خدایی ... ادامه»
بررسی باغ‌سازی ایران در دوران ساسانی و اسلامی
نام مقاله : بررسی تطبیقی باغ‌سازی ایران در دوران ساسانی و اسلامی بر پایه‌ی توصیف‌های بهشتی... ادامه»
رفتار میراگرهای اصطکاکی پال در قابهای خمشی
عنوان مقاله: رفتار میراگرهای اصطکاکی پال در قابهای خمشی ویژه فولادی نامنظم در ارتفاع... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
شهری به اندازه یک آپارتمان و خانه وارونه در روسیه
علی مجیدى شهر به منطقه ای گفته می شود که در آن چندین خانوار در خانه های مختلف زندگی می کنند و معمولا خیابان، بانک، رستوران و ... در آن پیدا می شود و به نوعی همه زیر یک آسمان زندگی می کنند نه زیر یک سقف و در کنار هم... ادامه»
تغییر رایانش موبایلی با تلفن هوشمند ماژولار
م افتخاری پروژه آرا جریانی هیجان انگیز و بالقوه انقلابی در دنیای تلفن هوشمند محسوب می شود. توانایی سفارشی سازی هر یک از ابعاد دستگاه در شرایطی که ممکن است احساسی غریب ایجاد کند اما می تواند شیوه تفکر ما درباره رایانش موبایلی را با تغییرات چشمگیری مواجه سازد... ادامه»
منتظریم
سن سی خلیلی فرد زود بیا بجه ها منتظرند... ادامه»
عکس های زیبا از چشمه های آب گرم ایسلند
یاشار مهدی زاده البان هندریکس 30 ساله عکاس خلاق فرانسوی این عکس های زیبا را از چشمه های آب گرم واتناجوکول در ایسلند گرفته است... ادامه»

No comments:

Post a Comment