Thursday, April 9, 2015

انبوه ساز

در 2015-03-17 22:29، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
یک پیشنهاد جایگزین لیزینگ به انبوه‌سازان
دولت در حالی درصدد تهیه شیوه‌نامه لیزینگ مسکن برآمده که کارشناسان اقتصاد مسکن، دید مثبت و مساعدی نسبت به این موضوع ندارند... ادامه»
ایستادگی دیوان عدالت در پرونده علاءالدین
معاون دیوان عدالت اداری گفت: در پرونده علاء الدین دیوان ایستاد تا ۲ طبقه متخلف را تخریب کنیم... ادامه»
تخفیف 23درصدی شهرداری به سازنده‌ها
با تصویب شورای شهر تهران، طی نیمه اول سال آینده، کلیه عوارض ساخت‌وساز و هزینه‌های صدور پروانه و تراکم، اگر به صورت نقدی به شهرداری پرداخت شود، مشمول 23درصد تخفیف خواهد شد... ادامه»
قانون تعرفه خدمات مهندسی نیازمند بازنگری و اصلاح است؟
بر اساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، تعرفه خدمات مهندسی هر ساله به‌صورت درصدی از هزینه تمام شده ساخت و مصوب وزارت راه و شهرسازی، محاسبه و برای حق‌الزحمه طراحی، اجرا و نظارت در نظر گرفته می‌شود... ادامه»
تثبیت کاربری باغات در تهران
بهانه‌ای که از یک دهه پیش، به سلاح استثنایی برای قلع و قمع گسترده باغات در شهرهای بزرگ تبدیل شده و در این سال‌ها انواع مقررات شهری مربوط به «تامین امنیت اراضی باغی در برابر ساخت‌وساز» را تحت‌الشعاع قرار داده بود... ادامه»
فراخوان جامعه مهندسان معمار ایران
پس از حضور موفق معماری ایران در بینال معماری سال 2014 ونیز ، بار دیگر در فضایی در خور معماری ایران و هم پیوند با فرهنگ و هنر این مرز و بوم ، اقدامی منحصر بفرد ، شایسته و تاثیرگذار در حال شکل گیری است... ادامه»
جزئیات رشد اقتصادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی
رشد 2.8 درصدی تولید ناخالص داخلی در پاییز امسال در حالی رقم خورد که بیش از 82 درصد آن مربوط به بخش‌های نفت، صنعت، ساختمان و خدمات موسسات پولی و مالی بوده است... ادامه»
شرط صدور پایان کار برای خانه ‌باغ ها
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، از تبدیل هزار هکتار از منطقه شرق تهران به فضای سبز خبر داد... ادامه»
با مدیر متخلف باید با شدت برخورد شود
مشاور عالی دبیر شورای مسکن و شهرسازی گفت: مدیری که قانون را نادیده می‌گیرد و تخلف می‌کند باید با او به شدت برخورد کرد... ادامه»

آخرین مقالات
تحلیل های عددی و حساسیت برای بررسی رفتار تیرها
عنوان مقاله: استفاده از تحلیل های عددی و حساسیت برای بررسی رفتار تیرهای خمشی بتن مسلح تقویت شده با ورق های FRP ... ادامه»
بررسی رفتار فاصله بین کلید برشی
عنوان مقاله: بررسی رفتار فاصله بین کلید برشی و عرشه در پل های بتنی با تکیه گاه الاستومری تحت بار زلزله به روش آنالیز مودال اصلاح شده و انتگرال گام به گام... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
تبریک سال نو
یاشار مهدی زاده یک نفر همره باد / آن یکی همسفر شعر و شمیم... ادامه»
خدایا شکر
نرگس حسینی اصلی دعا بکن؛ / ولی اگر اجابت نشد... ادامه»
تصاویر دیدنی هتل هایی از جنس یخ
مجتبی محمدی مطمئنا هتل ها برای شما هم یادآور امکانات مختلفی از جمله رستوران، استخر شنا، کافی شاپ و سالن اجتماعات و اتاق های زیبا و رو به دریا هستند. مکان هایی گرم و آرامش بخش برای مسافرت هایمان, حالا نظرتان با رفتن به یک هتل یخی چیست؟ ... ادامه»
دیدنی‌ترین پل‌های پیاده‌رو جهان
م افتخاری پل‌ها همواره نماد قدرت معماری یک کشور بوده‌اند. امروزه، پل‌های بی‌نظیری ساخته شده‌اند که علاوه بر زیبایی فراوان، خطرناک هم هستند. البته عبور از روی این پل‌ها با چاشنی شانس همراه است!... ادامه»

No comments:

Post a Comment