Thursday, April 23, 2015

صنعت ساختمان

در 2015-04-21 19:46، iiiWe.com نوشته است:

پایان خرید پلکانی
در طول 4 ماه برگزاری طرح خرید پلکانی افتخار میزبانی از تعداد قابل توجهی از شما عزیزان را داشتیم... ادامه»
آخرین اخبار
دست بساز و بفروش‌های اصفهانی از ساخت و ساز کوتاه می‌شود؟
نوسانات بازار مسکن طی چند سال گذشته موجب شده افراد غیرمتخصص و یا به قولی بساز و بفروش ها همچون بازاریان متمول، ورزشکاران، پزشکان و ... وارد عرضه ساخت و ساز شوند که برای کوتاه کردن دست این افراد قرار است از امروز قانون مجریان ذی صلاح در برخی از ساختمان ها در اصفهان اجرا شود... ادامه»
تلاش ترکیه برای احیای بازار روسیه و ایران در 2015
ترکیه با 38.6میلیون گردشگرخارجی درسال گذشته همچنان در تقلا برای احیای بازارازدست رفته ایران وروسیه است... ادامه»
مجوزهای ساخت و بهره برداری در سه بندر استان بوشهر صادر شد
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت : سازمان بنادر و دریانوردی کشور مجوزهای ساخت و بهره برداری در سه بندر این استان را صادر کرد... ادامه»
مسکن ویژه با سرعت و بی‌تاخیر پیش می‌رود
اداره کل راه و شهرسازی استان تهران توضیحات جدیدی را درباره میزان پیشرفت پروژه مسکن ویژه تهرانسر ارائه داد... ادامه»
شهرنشینی کنترل نشده یکی از چالش‌های کلیدی منطقه
شهرنشینی کنترل نشده یکی از چالش‌های کلیدی منطقه/ لزوم توسعه هماهنگ کل زنجیره اسکان بشر... ادامه»
ایجاد دبیرخانه مسابقات معماری، نص صریح قانون است
دبیر جامعه مهندسین معمار ایران با تاکید بر تاثیرات مثبت راه اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی از سوی وزارت راه و شهرسازی گفت... ادامه»
میراث فرهنگی و شهرداری برای احیای بناهای تاریخی توافق کردند
توافق نامه سازمان میراث فرهنگی و شهرداری شیراز به منظور احیای خانه های میراثی بافت تاریخی شیراز به امضای رئیس سازمان میراث فرهنگی و شهردار شیراز رسید... ادامه»
تاثیر لغو تحریم‌ها بر تقاضای مسکن
بازار مسکن همیشه بخشی مهم برای اقتصاد ایران بوده است؛ هم از نظر اشتغال و هم از نظر شکل‌دهی به سرمایه. زمانی این بخش اقتصادی 5 درصد از تولید ناخالص داخلی را تامین می‌کرد اما... ادامه»
کنترل گسترش بی‌رویه‌ی شهرنشینی نیازمند برنامه‌ریزیِ مؤثر است
وزیر راه و شهرسازی در پیامی به هیأت‌رییسه‌ی پنجمین اجلاس وزرای مسکن و شهرسازی کشورهای آسیا - اقیانوسیه تأکید کرد... ادامه»
قراردادهای «صوری» و تعلل نظام مهندسی
در ماه‌های پایانی سال 93 بعد از گذشت دو دهه از تصویب مقررات ملی ساختمان و آیین‌نامه ماده 33 قانون نظام مهندسی سرانجام شهرداری تهران موافقت خود را با اجرای ماده 33 قانون نظام مهندسی برای کلیه متراژها که پیش از یک دهه از تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده یاد شده می‌گذرد، اعلام کرد... ادامه»
تشکیل کارگروه مشترک ایران و افغانستان برای احیای هامون
رییس‌جمهور افغانستان، با معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص مسائل محیط زیست و گسترش همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو کرد... ادامه»
موافقت اولیه بانک مرکزی با وام 60 میلیونی خرید مسکن
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد که طرح پیشنهادی بانک مسکن برای افزایش وام خرید مسکن به 60 میلیون تومان با نظر موافق در حال بررسی است... ادامه»
ضرورت احیاء فرهنگ استفاده از سیستم های حرارت مرکزی در کشور
عضو هیئت رئیسه گروه تخصصی مکانیک سازمان نظام مهندسی استان تهران، معتقد است که باید فرهنگ بکارگیری سیستم‌های حرارت مرکزی در میان مردم دوباره احیاء شود... ادامه»
لایحه‌ی حفاظت از خاک به تصویب دولت رسید
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، لایحه حفاظت از خاک به تصویب دولت رسید... ادامه»
وام مسکن همان ۵۰ میلیون تومان است
سخنگوی دولت با تاکید بر این‌که وام مسکن همان ۵۰ میلیون تومان است، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی جلسات مستمری با وزیر راه، شهرسازی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، دارد تا چگونگی تولید مسکن ارزان قیمت تعیین شود... ادامه»

آخرین مقالات
طراحی یک نورگیر سقفی با الهام از طبیعت
عنوان مقاله: طراحی یک نورگیر سقفی با الهام از طبیعت (بیومیمتیک)... ادامه»
بهسازی لرزه‌ای ساختمان‌های فولادی قاب خمشی معمولی
پدیدآورندگان : علی سیدکاظمی ، مرتضا حسین‌علی‌بیگی... ادامه»
مقایسه نتایج آزمایش برش مستقیم
عنوان مقاله: مقایسه نتایج آزمایش برش مستقیم در حالت افقی و زاویه دار انجام شده در ساختگاه سد و نیروگاه گتوند علیا... ادامه»
بررسی کاربرد کامپوزیت های پلیمری
عنوان مقاله: بررسی کاربرد کامپوزیت های پلیمری در صنعت ساخت و ساز... ادامه»
بهینه‌سازی راه‌های دسترسی در معدن زغال‌سنگ
عنوان مقاله: بهینه‌سازی راه‌های دسترسی در معدن زغال‌سنگ تخت با هدف کمینه نمودن آسیب‌های زیست‌محیطی... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
اوراق‌سازی کشتی
علی مجیدى اوراق‌سازی یک کشتی، با تولید حجم وسیعی از ضایعات همراه است که برخی مفید و برخی دیگر بسیار مضر هستند. در اکثر ضایعات مضر، مواد سمی بسیار خطرناک (هم برای انسان و هم برای محیط‌زیست) به مقدار زیاد یافت می‌شود... ادامه»
احداث سد «شفارود» را بی‌درنگ متوقف و به‌کلی لغو کنید!
گروه رسانه‌ای دیرین سد شفارود با پیش‌بینی ۱۳۷ متر ارتفاع، قرار است در 65کیلومتری رشت بر روی رودخانه شفارود ساخته شود. احداث و آب‌گیریِ این سد موجب نابود شدن بیش از ۳۰۰ هکتار از به‌ترین رویشگاه‌های جنگلی شمال کشور و از بین رفتن بیش از هزار درخت کهن‌سال و باارزش خواهد شد. احداث این سد فعلاً متوقف شده است... ادامه»
فضا در معماری
ایدا معمار وابستگی انسان به فضا ریشه های عمیقی دارد این نیاز به درک روابط اجنماعی جهت... ادامه»
ده راز حل نشده از مغز انسان
یاشار مهدی زاده در شناختی که از بدن انسان به دست آورده‌ایم، اکثر آنچه هنوز قادر به درک آن نیستیم به مغز ما باز می‌گردد. سؤالات زیادی از مرگ و زندگی، آگاهی و خواب و احساس وجود دارد که هنوز جوابی برایشان یافت نشده است... ادامه»
شکر گزاری
مجتبی محمدی اگر میتوانید این کلمات را بخوانید... ادامه»
نکاتی برای عکاسی بهتر از پروانه‌ها
م افتخاری اگرچه استفاده از سه پایه قدرت حرکت شما را کاهش می دهد اما اگر آن را در مکان مناسب - جایی که پروانه ها به طور مرتب به آن سر می زنند - قرار دهید، زیاد منتظر سوژه های زیبای خود نخواهید ماند... ادامه»
تراکم دینامیکی
بلال مرادی قره تپه تراکم دینامیکی سقوط وزنه سنگینی از ارتفاع برای متراکم نمودن خاک در اعماق است کاربرد تراکم دینامیکی... ادامه»

No comments:

Post a Comment