Thursday, April 9, 2015

ساخت و ساز

در 2015-04-06 20:15، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اولویت استانداری در سال جدید
استاندار تهران گفت: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اولویت استانداری است که با همکاری دستگاه ها تا ۹۰ درصد عملی شده است... ادامه»
زاینده رود ۵۳ روز جاری است
معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: میزان آب رها شده از سد زاینده رود برای نوبت سوم آبیاری کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب است... ادامه»
مهلت ارسال مقالات به دومین همایش بین المللی معماری دست کند تمدید شد
مهلت ارسال خلاصه مقالات دومین همایش بین المللی معماری دست کند که توسط پژوهشکده ابنیه و بافت های فرهنگی- تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری ، برگزار می شود تمدید شد... ادامه»
شرایط پرداخت وام مسکن روستایی سخت‌تر شد
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن روستایی نوسازی یا بازسازی شده است، از سخت تر شدن شرایط بانکی برای پرداخت وام مسکن روستایی خبر داد... ادامه»
کمبود 600 هزار واحد مسکونی روستایی در ایران
معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان این‌که از سال 1384 تاکنون سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی نوسازی شده است، اعلام کرد: روستاهای ایران در حال حاضر نیاز به ساخت 600 هزار واحد مسکونی جدید دارند... ادامه»
مدیریت غیرتخصصی شهر میلیاردها تومان به اصفهان ضرر وارد می‌کند
مدیر گروه شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان گفت: مدیریت غیر تخصصی در شهر اصفهان سالانه میلیاردها تومان ضرر به بدنه این شهر وارد می‌کند... ادامه»
مهار تورم مسکن در کلان‌شهرها
«اکونومیست» با انتشار یافته‌های مدرسه اقتصاد لندن درباره «رشد افسارگسیخته قیمت مسکن» در کلان‌شهرهای جهان، ریشه این چالش را نابسامانی «زمین» دانست... ادامه»
افزایش تقاضای ساخت‌وساز، تاثیر کوتاه‌مدت توافق هسته‌ای
یک کارشناس مسکن با تاکید بر اینکه تاثیر توافقات هسته‌ای بر بازار مسکن در کوتاه مدت قابل رویت نیست، اظهار داشت: آنچه که می‌توان در بازار مسکن در زمان کوتاهی به عنوان تاثیر توافقات هسته‌ای مشاهده کرد، افزایش تقاضای ساخت و ساز و صدور پروانه‌های ساختمانی است... ادامه»
«پارک پردیسان» شیرینی هسته‌ای مردم تهران شود
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران روز گذشته برای دومین بار از رئیس‌جمهوری درخواست کرد حق بهره‌برداری از پارک پردیسان را بدون انتقال مالکیت آن به شهرداری تهران برای توسعه و گسترش واگذار کند... ادامه»
110 هزار واحد مسکن مهر راکد مانده است
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده در آبان سال ۹۲، حدود ۳۴۰ هزار واحد راکد در سطح کشور وجود داشت که... ادامه»
اطلاعیه‌ی گزینش نهایی پروژه‌های معماری برای حضور در بی‌ینال ونیز
بر اساس پیشنهاد تهیه شده توسط جامعه مهندسان معمار ایران و موافقت وزارت راه و شهرسازی و موزه هنرهای معاصر تهران روند اجرایی حضور معماری ایران در بینال هنری ونیز در اسفند ماه سال 1393 کلید خورد و بر اساس فراخوان ارائه شده... ادامه»
نماد تهران سوراخ شده!
سطل‌های زباله و استامبولی‌ها را زیر سقف برج آزادی گذاشته‌اند تا آب‌هایی که از سقف می‌چکد در آن جمع شود! پدیده‌ای که نظر چند گردشگر خارجی را هم جلب کرده است... ادامه»
رونق مسکن بدون افزایش قیمت ممکن نیست
چرا تصور می شود بازار مسکن بدون افزایش قیمت‌ها می تواند رونق بگیرد ؟ چرا آن دسته از دست اندرکاران که تصور رونق بدون افزایش قیمت را دارند این پرسش اساسی در ذهن‌شان مطرح نمی شود... ادامه»
امسال تغییر قیمت مسکن کمتر از تورم
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با تاکید بر اینکه امسال تغییر قیمت مسکن کمتر از تورم خواهد بود، گفت: مردم از هیجان زدگی و جو ناشی از موضوعات سیاسی دوری کنند... ادامه»
خواب‌های طلایی وزارت راه و شهرسازی برای کاردان‌ها در سال 94
نظام کاردانی ساختمان کشور سالیان سال است که علیرغم توانایی‌های بالقوه، مورد بی‌توجهی دست‌اندرکاران صنعت ساختمان قرار گرفته و طی سال‌های اخیر عرصه فعالیت برای این تکنسین‌های فنی ساختمان تنگ شده است... ادامه»
زاینده رود دوباره جاری شد
نیمه شب یکشنبه برای نوبت سوم آبیاری کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان، دریچه های سد زاینده رود دوباره بازگشایی شد... ادامه»
الآن وقت خرید مسکن است
این تنها مدیران وزارت امور خارجه نیستند که سخت ترین سه ماه عمرشان را پیش رو دارند، فعالان اقتصادی نیز روزهایی دشوار را در پیش دارند خصوصا که مدیریت روزهای پس از تحریم برای بسیاری به مراتب سخت تر از مدیریت روزهای تحریم خواهد بود... ادامه»

آخرین مقالات
بررسی تغییرات سختی خمشی اتصالات عرشه
عنوان مقاله: بررسی تغییرات سختی خمشی اتصالات عرشه سکوهای نفتی در آتش سوزی... ادامه»
ارزیابی میراث کهن شهرسازی ایران
نام مقاله : بررسی و ارزیابی میراث کهن شهرسازی ایران؛ با تاکید بر ضرورت بازشناسی سکونتگاه‌های زیرزمینی ایران... ادامه»
مقایسه ستونهای کامپوزیت با ستونهای بتنی و فولادی
نویسندگان: حمیدرضا اشرفی، یوسف یوسفی... ادامه»
مدل‏سازی پویای سیستم سد و آب‏های زیرزمینی
عنوان مقاله: مدل‏سازی پویای سیستم سد و آب‏های زیرزمینی به منظور مدیریت بهینه آب (مطالعه موردی: سد گلک)... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
کاریکاتور : زنده کردن ذهن‌های ناشکوفا و زندگی بخشیدن به مغزهای پژمرده
گروه رسانه‌ای دیرین در این روزها و هفته‌های آغازین سال با خود پیمان ببندیم که همه‌ی توان خود را برای پایبندیِ بیش‌تر به «خرد» و «اندیشه‌ی نیک» به کار ببندیم؛ و از هیچ کوششی برای زایایی اندیشه و باروریِ ذهن‌هایمان فروگذار نکنیم... ادامه»
استفاده از فوم پلی یورتان در ساندویچ پانل
سی پانل سی صنعت پلی یورتان یک پلیمر ترموست و یک فرآورده نفتی است که بعنوان بهترین عایق حرارتی در صنعت ساختمان کاربرد دارد... ادامه»
خانه هوشمند چیست و نمایی منحصربه‌فرد از تولد یک ستاره
علی مجیدى احتمالا تا کنون در مورد خانه های هوشمند شنیده اید؛ در این مطلب می خواهیم شما را با خانه هوشمند بیشتر آشنا کنیم... ادامه»
احساس گرسنگی
کاوه غفاری احساس گرسنگی یکی از عواملی است که باعث پرخوری و در نتیجه افزایش وزن می شود. در این مقاله خوراکی هایی را معرفی کرده ایم که خوردن شان شما را گرسنه تر می کنند... ادامه»
کاربردهای جادویی خمیر دندان بجز دندان
م افتخاری خمیر دندان برای مسواک زدن دندان ها ، زبان و خوشبو کردن دهان عالیه ، اما این فقط شروعی از کارهای فوق العاده ایه که میتونین با یه خمیردندون ارزون قیمت انجام بدین. ( یادتون باشه که از انواع ژله ای استفاده نکنین )... ادامه»
مباحث 22 گانه مقررات ملی ساختمان
مسعود رسولیان دوستان عزیز شما می تونید کل مباحث 22 گانه مقررات ملی ساختمان رو به صورت الکترونیکی در اختیار داشته باشین... ادامه»
بد شده ایم
نرگس حسینی اصلی بد شده ایم ! از وقتی شروع کردیم به قربانت بروم های تایپی... ادامه»
ایده طراحی op era - valencia
محمدحسین افقری ایده طراحی opera - valencia اثر Santiago Calatrava... ادامه»

No comments:

Post a Comment