Thursday, April 9, 2015

ساختمان سازی

در 2015-04-07 20:28، iiiWe.com نوشته است:

پایان فروردین، پایان خرید پلکانی، بدون تمدید
از همه خریداران دعوت می کنیم از فرصت باقیمانده استفاده نموده و نرم افزار سازه ٩٠ و یا نرم افزارهای جانبی آن را خریداری نمایند و یا نرم افزار سازه٨٠ خود را به سازه٩٠ ارتقا دهند... ادامه»
آخرین اخبار
نصب موتورخانه در ساختمانهای بلندمرتبه اجباری است
مشاور مرکز ملی آزمون و تحقیقات سیستم های گرمایشی گفت: انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب نیاز به اطلاعاتی دارد که مهندسان ساختمان باید یک سیستم مناسب را به مردم معرفی کنند... ادامه»
معماران و چالش انتخاب معماری
در چالش تازه‌ای که توسط سایت اتوود مطرح شده، معماران یکی از بناهای مورد علاقه خود را انتخاب کرده و نقد و نظری بر چرایی این انتخاب می‌نویسند که این بار مهرداد زوار محمدی نیز در این چالش موزه گوگنهایم بیلبائو را برگزیده است... ادامه»
کمک مدیریت شهری به برگزاری انتخابات مجلس نشانه شفاف سازی است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حذف ردیف کمک شهرداری به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: تعیین میزان کمک مدیریت شهری به برگزاری انتخابات آتی مجلس نشانه شفاف سازی است... ادامه»
آمادگی بازار مسکن برای خروج از رکود
تاکید بیانیه سوئیس بر لغو تحریم های ایران تا چند ماه آینده و تاثیر آن بر اقتصاد کشور به طور کلی و بازارهای مختلف در چند روز گذشته مورد ارزیابی های مختلفی قرار گرفته است... ادامه»
ساخت مسکن ارزان قیمت برای فرهنگیان
مدیرعامل بانک سرمایه با اشاره به ساخت مسکن ارزان قیمت برای فرهنگیان عنوان کرد: ساخت مسکن‌های ارزان قیمت از طریق این بانک از کلانشهرها شروع شده و با توجه به وجود بافت‌های فرسوده در شهرها توسعه پیدا می‌کند... ادامه»
برای 60 درصد تقاضای مسکن برنامه ریزی شده است
طبق هماهنگی های انجام شده با وزارت تعاون در اواخر سال گذشته، ساخت 125 هزار واحد مسکونی برای اقشارکم درآمد در دستور کار قرار گرفت که... ادامه»
محافظ مسکن از سفته‌بازی
سقوط 9درصدی قیمت واقعی آپارتمان، بازدهی «صفر» برای سرمایه‌گذاران ملکی رقم زد... ادامه»
کسادی بازار مسکن در فروردین
فروردین ماه برای بازار مسکن دوران بی رونقی است که بنگاه های املاک مراجعه کننده زیادی ندارند و مشتریان در انتظار آینده بازار هستند... ادامه»
یارانه دولت قیمت مسکن را کاهش می‌دهد
عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: ورود انبوه سازان به مسکن اجتماعی باعث کاهش هزینه‌های دولت در زمینه مصالح ساختمانی و همچنین قیمت تمام شده مسکن می شود و امیدواریم دولت به این زمینه و ورود این بخش بیشتر توجه کند... ادامه»
مهلت استاندار چهارمحال و بختیاری برای تعیین میزان برداشت آب از حوضه زاینده‌رود
استاندار چهارمحال و بختیاری برای تعیین میزان برداشت آب از حوضه‌ی زاینده‌رود و ارائه‌ی راهکار اصولی در میزان حق‌آبه این حوضه، دو هفته مهلت تعیین کرد... ادامه»
زمان مدیریت بر بازار مسکن فرا رسیده است
اگر مدیریت خوبی بر بخش مسکن انجام شود و از فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده شود، معاملات مسکن رونق خواهد گرفت... ادامه»
تخریب بخشی از سازه عمرانی در پروژه‌های نیمه‌تمام موضوعی طبیعی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان یک پروژه نیمه تمام است و قاعدتاً ممکن است قسمت‌هایی از آن تخریب شود و نیاز به بازسازی مجدد پیدا کند که در پروژه‌های عمرانی امری طبیعی است... ادامه»
گام سوم برای صدور سریع سند ملکی
برنامه‌ریزی برای اجرای گام سوم الکترونیکی شدن کلیه فرآیندهای ثبت و نقل و انتقال سند آپارتمان‌های مسکونی، در میان مسوولان ثبت رسمی کلید خورد... ادامه»
سودجویی لیزینگ‌های دولتی در مسکن
رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: بحث ورود شرکت‌های لیزینگ اقماری دولتی باعث سودجویی در بازار مسکن شده و سبب افزایش قیمت در این بازار خواهد شد... ادامه»
مدل جدید اداره کلانشهرها در لایحه دولت
تحقیقی نشان می دهد در طول سالهای ۸۵- ۱۳۷۸ عمر متوسط شهرداران ایران دو سال و ۶ ماه بوده است و این مدت برای شهرداران کلانشهرها کمتر از دوسال بود... ادامه»

آخرین مقالات
دستیابی به معماری پایدار بومی با رویکرد بهینه سازی
عنوان مقاله: دستیابی به معماری پایدار بومی با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی... ادامه»
طول وصله در تیرهای بتنی مسلح
عنوان مقاله: طول وصله در تیرهای بتنی مسلح به آرماتورهای پلیمری الیافی (FRP)... ادامه»
توسعه‌ی پایدار شهری و دوچرخه‌سواری در اصفهان
نام مقاله : ارائه‌ی مدل برنامه‌ریزیِ میان‌مدتِ دوچرخه‌سواری در راستای توسعه‌ی پایدار (موردپژوهی: محدوده‌ی مرکزی شهر اصفهان) ... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
چو جام، خنده به لب، خون به دل
محمدرضا جمشیدیان خدای را، چو دماوندمان بِمان بشکوه / به پشت گرمی ایران، به پشتوانۀ کوه... ادامه»
نماهایی از خورشـیدگرفتگی ۲۹ اسفند 1393
امیریاشار فیلا در واپسین ساعت‌های سال ۱۳۹۳، در حالی که همه‌ی ما خود را برای لحظه‌ی تحویل سال و آغاز دیگرباره‌ی گردش زمین به گرد خورشید آماده می‌کردیم، سایه‌ی ماه برای چند دقیقه روی خورشید افتاد، تا بخش‌هایی از زمین بیننده‌ی پدیده‌ی زیبا و کم‌مانند گرفتِ خورشید باشند... ادامه»
ده نکته خوب
مجتبی محمدی ده نکته خوب: / حتماً بخوانید... ادامه»
برگزیده عکس های خبری ۱۸ فروردین ۹۴
علی مجیدى عکس های خبری امروز را از تظاهرات مردم عربستان علیه جنگ یمن آغاز می‌کنیم، سپس تصاویری از مسابقه قایقرانی در چین ، برگزاری جشن عید پاک و ساخت اولین زیر دریایی بومی هند را خواهیم دید... ادامه»
دل بی کینه قشنگ است
نرگس حسینی اصلی فریدون مشیری: / عاشقم... / اهل همین کوچه ی بن بست کناری... ادامه»
هشت تجربه‌ای چالش‌برانگیز پله نوردی
م افتخاری آیا راه‌پله‌های خانه شما را به نفس نفس زدن می‌اندازد؟ اگر پاسخ مثبت است پس هرگز این پله‌ها را امتحان نکنید. احتمالا با دیدن این پله‌ها متوجه خواهید شد که سفر به برخی از نقاط گردشگری همیشه هم جذاب نخواهد بود!... ادامه»
استفاده از پلی استایرن در ساندویچ پانل
سی پانل سی صنعت پلی استایرن یا یونولیت یکی از فر آورده های پترو شیمی است و عبارت است از ماده ای سفید رنگ متشکل از بلورهای ریز که در مجاورت فشار و بخار منبسط می گردد... ادامه»

No comments:

Post a Comment