Thursday, April 9, 2015

مسکن

در 2015-04-05 19:34، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
مسکن از نگاه 40 صاحب‌نظر
با هدف پاسخ به سه سوال کلیدی درباره بازار مسکن 94، «دنیای اقتصاد» دیدگاه 40 صاحب‌نظر را جویا شده است. نتایج دیدگاه‌های سه طیف اثرگذار در بازار درباره «نحوه نوسان قیمت»، «زمان بازگشت رونق» و «زمان خرید مصرفی» نشان می‌دهد... ادامه»
کاهش 54.7 درصدی پروانه‌ احداث ساختمان
گزارش های مرکز آمار از کاهش 54.7 درصدی واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و 65.4 درصدی آن در کل شهرداری‌های کشور در تابستان 93 نسبت به تابستان سال گذشته می دهد... ادامه»
آشتی معماری سنتی با معماری مدرن
عده‌ای از کارشناسان بر این اعتقاد هستند که معماری سنتی ارتباطی دوستانه با طبیعت داشته و دلیل این همه آلودگی و مشکلات زیست‌محیطی، بی‌‌مهری دست‌اندرکاران ساختمانی و مردم به طبیعت و معماری سنتی است. ادامه»
زاینده رود تبرئه شد؛ خشکی کارون دلایل برون مرزی دارد
طی چند سال گذشته حوضه زاینده رود به دلیل طرح های بزرگ صنعتی، جمعیت میلیونی مهاجر و بارگذاری های بیش از حد و غیرقانونی در بالادست زاینده رود، به شدت با بحران کمبود آب مواجه شده است... ادامه»
سال آرامش در بازار مسکن
دبیر انجمن انبوه سازان استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه به‌طور حتم اخبار مثبت ناشی از بیانیه لوزان می‌تواند بازارهای اقتصادی را با رونق مواجه کند، گفت... ادامه»
فراخوان ˝ جایزه پوستر زمین سبز˝ تا 22 فروردین ماه تمدید شد
دو وزارتخانه صنعت، معدن، تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامى با اعلام فراخوانی، طراحان گرافیک ایران را به طراحی پوستر با موضوع "چشم اندازهای اکسپوی میلان ٢٠١۵" دعوت کرده‌اند... ادامه»
برنامه ایجاد 8 شهر جدید در کشور
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه‌ریزی برای ایجاد 8 شهر جدید در سال 94 خبر داد... ادامه»
ظرفیت افزایش قیمت مسکن در فصل بهار وجود ندارد
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این که تفاهم هسته‌ای در مذاکرات لوزان تاثیری بر بازار مسکن نخواهد داشت، گفت: بازار مسکن در فصل بهار ظرفیت افزایش قیمت ندارد، بنابراین توصیه ما به مردم این است که الان بهترین زمان برای خرید است... ادامه»
گمانه‌زنی‌ها از جهت‌یابی صنعت ساختمان پس از تحریم
به دنبال حصول بیانیه مشترک لوزان درباره برنامه هسته ای ایران، گمانه زنی درباره آینده بازارهای اصلی سرمایه شامل طلا، ارز، بورس و مسکن شدت گرفته است... ادامه»
پیش خرید مسکن از کانال بانک‌ها می گذرد
وزارت راه ‌و شهرسازی مدل جدیدی برای نقل‌وانتقال در بازار دوم معاملات مسکن طراحی کرده که به گفته وزیر تا اواسط بهار ابلاغ می‌شود... ادامه»
اعلام جزئیات مسکن اجتماعی تا اردیبهشت
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: ساخت حدود نیم میلیون واحد مسکونی را در سال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که 300 هزار واحد مسکونی شهری آن در بافت فرسوده عملیاتی خواهد شد و 200 هزار واحد مسکونی نیز در روستاها ساخته می‌شود... ادامه»

آخرین مقالات
بهینه‌سازی چندمعیاری توپولوژی سازه‌ها
عنوان مقاله: بهینه‌سازی چندمعیاری توپولوژی سازه‌ها بر اساس حداکثر کردن سختی و حداقل کردن تنش... ادامه»
بهره‌گیری از جی‌آی‌اس در تحلیل الگوی رفتاریِ گردشگران
پدیدآورندگان : رحیم حیدری ، میثم صفرپور ، مهدی آذری... ادامه»
ارزیابی میزان کاهش فولاد مصرفی سازه فولادی
عنوان مقاله: ارزیابی میزان کاهش فولاد مصرفی سازه فولادی مجهزبه میراگر اصطکاکی پال... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
نقاشیهای زیبا روی سنگ
احسان درفشی نقاشیهای زیبا روی سنگ را حتماً ببینید... ادامه»
معلم بودن کسب و کار نیست
نرگس حسینی اصلی در هر کسب و کاری، رویای تو این است که روزی جلوتر از دیگران باشی... ادامه»
16 فروردین - 5 آوریل؛ در تاریخ چه گذشت؟
علی مجیدى امروز 16 فروردین برابر با 5 آوریل تقویم میلادی است. روزی که در تاریخ آبستن وقایع و اتفاقات زیادی در ایران و جهان بوده است. به مرور برخی از این وقایع می‌پردازیم... ادامه»
خریدهای فناوری که باید از آنها پرهیز کنید!
م افتخاری اگر قصد خرید آی‌فون یا آی‌پد را دارید مدل های 32 گیگابایت و 64 گیگابایت را مد نظر قرار دهید. در مدل های 64 گیگابایتی چهار برابر فضای ذخیره سازی بیشتر نسبت به مدل های 16 گیگابایتی در اختیار خواهید داشت و احتمالا هرگز نگران کمبود حافظه نخواهید شد... ادامه»
روغن کاری چرخ دنده های زنگ خورده ذهن (قسمت دوم)
کاوه غفاری لطفاً یک کاغذ و خودکار بردارید و پیش از دنبال کردن این مقاله در یک تست کوچک شرکت کنید... ادامه»
آزمایشگاه مکانیک خاک
میثم تقی زاده آزمایش های موجود در این جزوه شامل: آزمایش تعیین درصد رطوبت، آزمایش طبقه بندی، آزمایش حد روانی، آزمایش حد خمیری، آزمایش ارزش ماسه ای و آزمایش تراکم است... ادامه»

No comments:

Post a Comment