Thursday, April 9, 2015

بازار مسکن

در 2015-04-04 19:37، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
موتور رونق بازار دوم مسکن
وزارت راه ‌و شهرسازی مدل جدیدی برای نقل‌ و انتقال در بازار دوم معاملات مسکن طراحی کرده که به گفته وزیر تا اواسط بهار ابلاغ می‌شود... ادامه»
اقتصاد کشور به کدام سمت حرکت می‌کند؟
چه اتفاقی می‌افتد؟ این سوالی است که در نخستین روز پس از انتشار بیانیه ایران و ١+٥ در جای جای کشور پرسیده می‌شود. می‌گویند چه خواهد شد؟ اقتصاد به کدام سمت حرکت خواهد کرد؟... ادامه»
طرح نما همزمان با صدور پروانه ارائه می شود
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان اعلام کرد: طرح نما همزمان با صدور پروانه به صورت پایلوت در منطقه 6 ارائه می شود... ادامه»
ایران و فرانسه در زمینه معماری خشتی همکاری می کنند
پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز بین المللی سازه های خشتی مدرسه ملی معماری گرونوبل فرانسه در زمینه های فن آوری معماری خشتی و استفاده از مصالح گلین در معماری جدید همکاری می کنند ... ادامه»
سرنوشت بازار مسکن در سال ۹۴/ رکود می‌رود یا می‌ماند؟
با توجه به بیانیه لوزان کارشناسان پیش بینی می‌کنند که سرمایه گذاران بیشتری وارد بازار مسکن شده و در درازمدت رونق زیادی بر این این بازار حاکم شود... ادامه»
سوییس بلندترین هتل جهان را درآلپ می‌سازد
متخصصان برجسته معماری مدرن جهان ، طرح واجرای بلندترین هتل جهان را در کوهستان‌های آلپ آغاز کردند... ادامه»
آمار قابل تامل از «سند» مسکن مهر
وزارت راه و شهرسازی در گزارشی از وضعیت عملکرد دولت یازدهم در حوزه مسکن مهر، آماری قابل تامل از میزان صدور سند اعیانی برای این واحدها ارائه کرد... ادامه»
مسکن مهر آرزوی خانه‌دار شدن تهرانی‌ها را برآورده کرد؟
یکی از مهم ترین وظایف دولت‌ها، تأمین مسکن برای اقشار مختلف و به ویژه اقشار کم درآمد است در این راه طرح های ملی و جامع مسکن مانند مسکن مهر در سال‌های قبل و طرح مسکن اجتماعی در دولت یازدهم در نظر گرفته شده است... ادامه»
معماران ایرانی بناهای مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند
تعدادی از معماران جامعه معماری ایران با همکاری سایت اتوود بنای مورد علاقه خود را انتخاب می کنند... ادامه»
نسخه بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان‌ها
کارشناس ارشد حوزه مهندس و عضو کمیته مبحث دوم مقررات ملی ساختمان با اشاره به اینکه وزارت نفت برای بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های موجود می‌بایست بودجه‌ای اختصاص دهد گفت... ادامه»
وام هست، خانه‌ساز نیست
در شرایطی که به نظر می‌رسد با فراهم شدن مقدمات لازم و البته صدور دستورات لازم از سوی بانک مرکزی، در بهار امسال وام‌ها بار دیگر به عاملی تاثیرگذار در بازار مسکن تبدیل خواهند شد، اما ... ادامه»
یک‌سال با انبوه‌سازان
سال گذشته، سال پرباری در بخش انبوه‌سازی مسکن و ساختمان نبود. سالی بود پر از رکود و انبوه‌سازان با فشارهای سنگین اقتصادی ناشی از تورم و رکود شدید دست و پنجه نرم کردند و به دلیل عدم ارائه تسهیلات بانکی، نتوانستند در حوزه ساخت و ساز و انبوه‌سازی کاری از پیش ببرند... ادامه»
مسابقات ایرانی و مشکلات ناتمام
پس از گذشت نزدیک به 80 سال از تجربه ی برگزاری مسابقات در ایران معاصر، آیا وقت آن نرسیده تا جامعه ی معماری ایران با اجماع قوانین تدوین شده و استقاده از تجربیات به دست آمده تا به امروز در راه ایجاد نهادی مستقل و با هدف نظارت دایمی بر مسابقات معماری کشور تحت نام دبیرخانه ی دایمی مسابقات معماری ایران گام بردارند؟... ادامه»
گزارش «بوستان مادر» به دفتر مقام معظم رهبری
شورای‌عالی شهرسازی و معماری در اولین جلسه خود در سال 94، برای پیگیری دستورات و تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص حفظ کاربری باغات و فضای سبز داخل شهرها به خصوص تهران، شیوه تامین مالی برای تملک و تبدیل باغات به پارک عمومی را تصویب و مقرر کرد... ادامه»
اجرای سیستم مدیریت هوشمند در ساختمان‌های دولتی
معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای سیستم مدیریت هوشمند (بی ام اس) در تمامی ساختمان‌های دولتی خبر داد... ادامه»
احتمال ابطال نتایج انتخابات دوره هشتم اتاق بازرگانی
در حالی که کمتر از یک ماه از برگزاری انتخابات اتاق‌های بازرگانی می‌گذرد، رایزنی‌های گسترده‌ای برای ایجاد تغییرات احتمالی در ترکیب تیم برنده در جریان است... ادامه»

آخرین مقالات
اثر استفاده از ورق با ضخامت کمتر در دیوارهای برشی فولادی
عنوان مقاله: بررسی اثر استفاده از ورق با ضخامت کمتر در دیوارهای برشی فولادی دوجداره دارای بازشو... ادامه»
نقش فناوری های نوین ساختمان در ساخت بناهای برتر
نویسنده: دکتر محمد رضا حسین نژاد... ادامه»
نگرشی محتوایی به مقوله ی زندگی و شکل سکونت گاه های انسانی
عنوان مقاله: نگرشی محتوایی به مقوله ی زندگی و ارتباط آن با شکل سکونت گاه های انسانی... ادامه»
بهینه‌سازی شکل مخزن اینتز
عنوان مقاله: بهینه‌سازی شکل مخزن اینتز به روش‌های الگوریتم ژنتیک و برنامه‌ریزی متوالی درجه دوم... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
استفاده از پشم سنگ در ساندویچ پانل
سی پانل سی صنعت پشم سنگ طی یک فرآیند کاملاً اتوماتیک کاملاً برش خورده و داخل ساندویچ پانل قرار می گیرد. به شکلی که با حفظ مقاومت فشاری ساندویچ پانل و با استفاده از پراکنده کل پستی و بلندی های ساندویچ پانل را می پوشاند ادامه»
همکاری با مهندسان پایه 1
رضا مهیاری سروران گرامی اینجانب به پروانه یک نفر مهندس پایه 1 با صلاحیت اجرا جهت هیئت مدیره مجری حقوقی نیازمندم... ادامه»
آسمان خراشی با زلف پریشان
م افتخاری به تازگی محققان سوئدی طرح مفهومی آسمان‌خراشی را ارائه کرده‌اند که با پوشش مو مانند برای ذخیره‌سازی انرژی باد آراسته می‌شود... ادامه»
مناجات زیبای کورش
نرگس حسینی اصلی خدایا...!!! دستانم خالی و دلم پر از آرزوست... ادامه»
اپلیکیشن رایگان ویندوزفون {تسهیلات بانکی} منتشر شد
صابر مرندی امروز قصد دارم یک برنامه کاربردی و مفید را خدمت شما عزیزان معرفی کنم . به امید اینکه مفید واقع گردد. این برنامه نتیجه زحمت بنده حقیر می باشد برای استفاده شما کاربران عزیز ویندوز فون ... ادامه»
معرفی برنامه آندروید وظایف مهندسین
میثم تقی زاده معمولاً مهندسین بعد از فارغ التحصیلی و احتمالاً اخذ پروانه اشتغال بکار از سازمان نظام مهندسی (گرفتن پروانه پایه ۳) ملزم به قبول مسئولیت به هر عنوانی می شوند... ادامه»
نقدی بر چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات تهران
حامد خانجانی چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران 22 اسفندماه 93 برگزار گردید. دوره ای که پیش از برگزاری، از طرف مسئولان شورای شهر به عنوان بلوغ شورایاری ها مطرح می شد و... ادامه»
طراحی گرافیک
حمید علی نژاد طراحی گرافیک را ببینید... ادامه»
تبریک سال نو
ایمان فروزش فر نوروز بمانید که ایّام شمایید!... ادامه»
هنر نمایی بسیار جالب با موز !
احسان درفشی هنر نمایی بسیار جالب با موز را ببینید... ادامه»
نخستین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح
مسعود رسولیان با هدف آشنایی بیشتر و موثر دانشجویان علاقه مند به مهندسی ژئوتکنیک در رشته مهندسی عمران، اولین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح در بیستم اردیبهشت ماه 1394 به میزبانی دانشکده مهندسی عمران با حمایت و مشارکت دانشگاه‌های سراسر کشور، انجمن مهندسی ژئوتکنیک ایران و انجمن ژئوسنتتیک ایران و دیگر شرکت‌های تخصصی فعال برگزار خواهد شد... ادامه»
روغن کاری چرخ دنده های زنگ خورده ذهن (قسمت اول)
کاوه غفاری غالب افرادی که تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند نسبت به یادگیری گرامر وسواس عجیبی دارند. به مثالی از این دست افراد که عموما با آنها برخورد می کنم توجه کنید... ادامه»
تبریک سال جدید
ابوالفضل اقاجری بهار نقطه ی آغاز است... ادامه»
کامپیوترمان را چگونه نو کنیم؟
بلال مرادی قره تپه این روزها مشکلات اقتصادی حتی گریبان جیب‌های کوچک ما را هم گرفته است. درست به همین دلیل هم هست که سعی می‌کنیم کمی محتاطانه‌تر تصمیم بگیریم و عمل کنیم... ادامه»
سال نو مبارک
م حسینی سالی که بهارش قدم فاطمه باشد... ادامه»

No comments:

Post a Comment