Sunday, March 15, 2015

کی به آرزوهام میرسم؟

در 2015-03-15 11:33، محمد امین عرفانی زاده نوشته است:

کی به آرزوهام میرسم؟؟؟!!
دوست عزیزم این نکته رو به یاد داشته باش که هر زمانی که هدفی برای خودت تعیین می کنی، خواسته یا آرزویی داری، از خدای رحمن چیزی میخوای و دعایی می کنی، برنامه ریزی می کنی تا هدفی رو خلق کنی و در یک کلام فرمانی به کائنات میدی، فورا فرمان تو در کائنات ثبت میشه تا در نهایت خلق بشه.
اما نکته اینجاست که سفارشی که به خدای رحمن و کائناتش میدی درست مثل یک بسته ی پستی می مونه که در اداره ی پست ردیف شده تا به آدرس تو ارسال بشه و به دستت برسه! اما این بسته ی پستی تنها در زمانی به دستت میرسه که هم فرکانس با خواسته و هدفت بشی و با تغییر باورها و ایجاد باورهایی که برای دستیابی به اون هدف لازمه، در مدار آرزو و رویایی که داری قرار بگیری.
بنابراین، به جای بی قراری و ارسال فرکانس های تردید، شک و عدم ایمان به کائنات و جهان هستی، امواج مثبت به جهان ارسال کن و ایمان داشته باش که خواسته و هدف تو مورد پذیرش خدا و کائنات قرار گرفته و در زمان و مکان درست به دست تو میرسه.
یکی از روش های قرار گرفتن در مدار خواسته ات اینه که همین حالا به خاطر تمامی مواهبی که در زندگیت داری، چه کوچک و چه بزرگ، شکرگزاری کنی و در مدار قدردانی و قدرشناسی قرار بگیری. می دونی چرا؟ چون وقتی که سپاس گزاری می کنی چیزهای خوب رو تایید می کنی و توجهت رو به نیمه ی پر لیوان میدی و طبق قانون جذب، بر هر چیزی که توجه کنی بیشتر میشه!
امیدوارم که شاد، موفق و ثروتمند باشی
دوستدار شما- محمد امین عرفانی زاده
www.erfanizade.com
TCI, 169092, california, United States
at any time.

Powered by:
GetResponse
open

No comments:

Post a Comment