Saturday, March 14, 2015

اخبار صنعت ساختمان

در 2015-03-10 19:17، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
موافقت اولیه با لیزینگ مسکن
فاطمه بهادری: گام اول از «مراحل صدور مجوز» برای فعالیت شرکت‌های لیزینگ در بازار مسکن، دو روز پیش با اتمام نگارش آیین‌نامه مربوط به «نحوه پرداخت تسهیلات لیزینگ مسکن»، برداشته شد... ادامه»
اتفاق نظری درباره معماری ایرانی اسلامی وجود ندارد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به تعداد مردم کشور که صاحب پلاک هستند، موضوع معماری ایرانی – اسلامی تسری پیدا می‌کند... ادامه»
جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش غیردولتی در احیاء اماکن تاریخی
به‌دنبال برگزاری تشریفات قانونی مزایده و جذب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در احیاء اماکن تاریخی، در ماه جاری چهار مجموعه بنا، در بررسی صلاحیت و شرایط فنی و اقتصادی واگذار شد... ادامه»
توسعه صندوق‌های زمین و ساختمان برای رونق مسکن
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه صندوق‌های زمین و ساختمان برای رونق مسکن از محورهای اصلی برنامه‌های ما در سال آینده است، گفت... ادامه»
شکست سومین قانون ساماندهی معاملات پیش فروش مسکن
یک تحلیل‌گر مسایل بازار مسکن با اشاره به اینکه تاکنون سه قانون جداگانه برای ساماندهی معاملات مسکن تدوین شده است اظهار داشت... ادامه»
درآمد های شهرداری نباید خارج از طرح تفصیلی و جامع باشد
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: نباید خارج از طرح تفصیلی و جامع شهر، درآمد کسب کرد و طی چهار سال بیش از ۱۵ هزار میلیون تومان از فروش تغییر کاربری‌های عمومی، درآمد ناپایدار کسب کرد... ادامه»
نخستین نشانه‌ها از ساختار منظم شهری در نزدیکی تخت‌جمشید شناسایی شد
نخستین نشانه‌ها از ساختار منظم شهری در نزدیکی تخت‌جمشید توسط کارشناسان ژئوفیزیک در باستان‌شناسی مشخص شد. گفته می‌شود تداوم این بررسی‌ها منجر به شناسایی شهر پارسه در پیرامون تخت‌جمشید می‌شود... ادامه»
تزئینات ارزشمند خانه قوام الدوله در معرض تخریب
خانه قوام الدوله که در محله سرچشمه واقع شده و به‌عنوان دفتر ایکوموس ایران از آن استفاده می‌شود، به‌شدت در معرض خطر آسیب‌دیدگی تزئینات قرار گرفته است... ادامه»
کاهش شدید تراکم‌فروشی در تهران
کاهش 60 درصدی ساخت‌وساز در سال‌جاری نه‌تنها درآمد شهرداری تهران را کاهش داده بلکه سبب شده تا میزان فروش متری تراکم در تهران با افت شدید مواجه شود... ادامه»
آغاز ثبت نام ترم بهار 1394 در موسسه آموزشی «بن ژیوار»
موسسه آموزشی «بن ژیوار» از آغاز ثبت نام ترم بهار 1394 خبر داد... ادامه»
شهردار یا فرماندار؛ تنها یکی بماند
سیاست‌های چندگانه، برهم خوردن برنامه‌ها و به دنبال آن ورود به طرح‌های متناقض فنی، بار دیگر وزیر راه و شهرسازی نسبت به لزوم بهبود مدیریت شهری در ایران موضع گیری کند؛ موضع‌گیری‌ای که این بار به نوعی به یک دو راهی ختم شد: شهردار یا فرماندار... ادامه»
تمدید مهلت ارسال مقاله همایش
تمدید مهلت ارسال مقاله همایش معماری، شهرسازی، گردشگری، عمران و توسعه پایدار شهری... ادامه»
ترکان: ساخت و ساز باید به مجریان ذی‌صلاح سپرده شود
مشاور عالی رئیس جمهور با بیان اینکه ساخت‌وساز یک امر کاملاً حرفه ای و نیازمند تخصص و مهارت است گفت: انجام این کار باید به مجریان ذی صلاح سپرده شود... ادامه»

آخرین مقالات
پیشنهاد مدل پایه برای بررسی تنشهای بتنی در یخبندان
عنوان مقاله: پیشنهاد مدل پایه برای بررسی تنشهای ناشی از شرایط یخبندان در جداول بتنی... ادامه»
بررسی رفتار خاک های ماسه ای مسلح
عنوان مقاله: بررسی رفتار خاک های ماسه ای مسلح و غیر مسلح زیر پی نواری به کمک روش PIV ... ادامه»
پارامترهای مؤثر بر نشست‌پذیری پی‌های شناور
نام مقاله : بررسی پارامترهای مؤثر در کارکرد پی‌های شناور از دیدگاه نشست‌پذیری... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
دوره جامع و کاربردی مدیریت حرفه‌ای HSE در کارگاههای ساختمانی - بهار 1394
امیدرضا ریاحی دوره جامع و کاربردی مدیریت حرفه‌ای HSE در کارگاه های ساختمانی با هدف توسعه صلاحیت های مسئولان HSE در صنعت ساختمان در بهار 1394 در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد... ادامه»
درسی از پروانه
یاشار مهدی زاده درسی از پروانه را ببینید... ادامه»
ساعتی متفاوت برای دانستن زمان
حمید بناپورغفاری اکثر افراد برای دانستن زمان در سایر نقاط زمین از تلفن‌همراه، رایانه یا ماشین حساب استفاده می‌کنند، اما به کمک طراحی هوشمند ساعت World Clock می‌توان زمان را در مناطق مختلف جهان به سرعت به نمایش گذاشت... ادامه»
رویاهات رو بدست بیار...
نرگس حسینی اصلی صبوحی(مهران مدیری): میدونی لمس کردن بدن شیر چه حسی داشت؟... ادامه»
واگن اسبی
م افتخاری واگن اسبی یکی از وسایل پیشرفته نقلیه در عصر قاجار بود که ناصرالدین شاه در آخرین سفرش به فرنگ آن را برای مردم تهران به کشور آورد... ادامه»

No comments:

Post a Comment