Saturday, March 14, 2015

روزنگار الکترونیکی صنعت ساختمان

در 2015-03-11 19:18، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
ساخت جنگل‌ در بیابان‌های دبی همزمان با استقبال از بیابان شدن جنگل‌های ایران
پروژه ساخت جنگل مصنوعی در بیابان‌های لم‌یزرع دبی در کنار نابودی سریع اندک جنگل‌های به جامانده در شمال ایران، این فانتزی دردناک را در ذهن تداعی می‌کند که شاید روزی برخی ایرانیان پس از نابودی جنگل‌های شمال، در آینده برای استراحت به جنگل‌های استوایی در بیابان‌های دبی پناه ببرند... ادامه»
الزام حضور مجریان ذی‌صلاح از ابتدای سال آینده در قم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از الزامی شدن بحث مجریان ذی‌صلاح از ابتدای سال آینده برای گروه‌های ساختمانی «ج» و «د» در قم خبر داد... ادامه»
امکان خرید مسکن با کاهش نرخ سود بانکی فراهم می‌شود
مشاور مدیریت و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد که دولت باید چاره‌ای برای نرخهای سود بانکی بیندیشد تا برای مردم امکان خرید مسکن به وجود آید... ادامه»
سرپنتین 2015 و گروه معماران اسپانیایی
طراحی پاویون سرپنتین سال 2015 این بار توسط گروه اسپانیایی معماران سِلگاسکانو طراحی خواهد شد... ادامه»
رعایت حقوق مصرف کننده خط قرمز ما در زمینه بتن است
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه ضرورت استفاده از بتن سبک در کشور ما از دو جهت بسیار حائز اهمیت است، گفت... ادامه»
نگهداری صحیح از استهلاک سریع عمر بنا جلوگیری می کند
رییس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی کشور گفت: مراقبت و نگهداری صحیح از ساختمان ها مقوله مهمی است که از استهلاک سریع عمر بنا جلوگیری کرده و عمر مفید ساختمانها را افزایش می دهد... ادامه»
طرح واگذاری زمین‌های دولتی به بانک مسکن
معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح جدید تامین مالی خدمات زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر شهرهای جدید خبر داد... ادامه»
اظهار نظرهای سودجویانه‌ای که آشفتگی بازار مسکن را در پی دارد
اظهار نظرهای سودجویانه‌ای که آشفتگی بازار مسکن را در پی دارد/ اردیبهشت 94، ماه طلایی بازار مسکن... ادامه»
مطالبات پیمانکاران، پرونده‌ای که روی میز 93 خاک خورد
در اواخر سال 92 دولت طبق برنامه‌ریزی انجام شده اعلام کرد که در سال 93 کل مطالبات معوقه پیمانکاران را تا پایان سال تسویه‌ حساب و پرداخت خواهد کرد... ادامه»
یک میلیون هکتار از اراضی کشور تغییر کاربری یافته است
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: در 50 سال اخیر یک میلیون هکتار از اراضی کشور تغییر کاربری یافته که بخش عمده‎ای از این تغییر کاربری‎ها به ظاهر مجاز است... ادامه»
برخورد با هتل‌سازی در ارتفاعات تهران
اعضای سه کمیسیون پارلمان محلی پایتخت دیروز در صحن علنی شورا در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص «برخورد قاطعانه با کوه خواری و ساخت‌وساز در ارتفاعات» از شهرداری تهران خواستند در... ادامه»
کیفیت پایین نوسازی خود عامل تولید بافت فرسوده می‌شود
عضو هیأت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: کیفیت پایین نوسازی بافت‌های فرسوده خود عامل کاهش عمر متوسط ساختمان‌ها و تولید بافت‌های فرسوده جدید می‌شود... ادامه»
قوانین فلزیاب و جرایم مرتبط با حفاری غیرمجاز اعلام شد
قوانین فلزیاب و جرایم مرتبط با حفاری غیرمجاز از سوی سرهنگ پاسدار محمد کربلایی حریری فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اعلام شد... ادامه»
کاربران اصلی در اصلاح قانون نظام مهندسی جایی ندارند
به اعتقاد نایب رییس کمیسیون عمران مجلس خلاءهای موجود در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در طرح اصلاح این قانون نادیده گرفته شده است... ادامه»
تلاش‌ها برای دائمی شدن جریان زاینده رود ادامه دارد
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: تلاش ها برای تحقق دستور رئیس جمهور مبنی بر دائمی بودن جریان آب زاینده رود ادامه دارد... ادامه»
کتاب پیشینه زیباسازی شهر تهران رونمایی می شود
همزمان با فرارسیدن روز زیباسازی کتاب « پیشینه زیباسازی شهر تهران» عصر چهارشنبه ۲۰ اسفند در سالن همایش های برج میلاد رونمایی می شود... ادامه»
ابزار انعطاف قیمت مسکن
هشدار نویسنده طرح جامع مسکن درباره کاهش سالانه 5/ 1 درصدی قدرت خرید... ادامه»
بساز و بفرو‌ش‌ها متخصص می‌شوند
افزایش بهره وری بالا بردن عمر مفید ساختمان‌ها و همچنین کیفیت واحدهای مسکونی از جمله اصلی ترین محورهایی بود که در ششمین همایش ملی ساختمان مورد بررسی و سنجش قرار گرفت... ادامه»
جزئیات طرح جامع مسکن
کارشناس مسئول طرح جامع مسکن با اشاره به جزئیات طرح جامع مسکن، گفت:در سال ۹۲ خانواده‌های دهک اول جامعه اول پس از ۳۶ سال انتظار، دهک دوم ۲۵ سال و دهک سوم ۲۱ سال می‌توانستند خانه دار شوند... ادامه»
بازبینی در طرح کالبد ملی پس از دو دهه
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان مدیریت نشان داده که می‌خواهد طرح آمایش سرزمین را به نتیجه برساند، گفت: در تلاشیم طرح کالبد ملی را پس از دو دهه دوباره آغاز کنیم... ادامه»
درخواست برخورد شدید با شهردار منطقه 2
سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در جلسه روز (سه‌شنبه) شورای شهر از شهردار تهران خواست با شهردار منطقه 2 به دلیل صدور اجازه ساخت «هتل اسپیناس» روی خط 1800 متر و روی گل زلزله «برخورد شدیدی» انجام دهد... ادامه»

آخرین مقالات
ساخت و مقایسه رفتار بتن سبک
عنوان مقاله: ساخت و مقایسه رفتار بتن سبک سازه ای با پومیس و بتن معمولی... ادامه»
بررسی خزش در بتن خودمتراکم
پدیدآورنده : منیره سنگی ، بهرام نوایی‌نیا ، مرتضی حسینعلی‌بیگی ... ادامه»
شبیه سازی عددی نفوذ پرتابه در هدف بتنی
عنوان مقاله: شبیه سازی عددی نفوذ پرتابه در هدف بتنی و بررسی روابط تجربی نفوذ... ادامه»
بهینه سازی پانل ساندویچی
عنوان مقاله: بهینه سازی پانل ساندویچی با هسته منشوری بر اساس روش قابلیت اعتماد... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
زیبایی‌های ایران‌مان ؛ گردنه‌ی حیران و جاده‌ی اسالم ـ خلخال
گروه رسانه‌ای دیرین پبشکش نوروزی گروه «دیرین» : گردنه‌ی روح‌افزای حیران بیـش‌تر وقت‌ها زیر پوششی از مه است و در فصل‌های بی‌برف و یخ، پُر از شقایق‌های سرخ است. در سراسر جاده‌ی ۷۰کیلومتریِ اسالم به خلخال هم چشم‌اندازهایی بی‌همتا از طبیعت بکر و دست‌نخورده، جنگل‌های وحشـی، آبشار و دریاچه و... پیش روی بیننده است... ادامه»
نور و برش هایی از زمان در شاهکارهای معماری
یاشار مهدی زاده «برش های زمان» نام مجموعه عکس هایی است که با هدف به نمایش گذاشتن تغییرات ساختمان ها و بناهای به یاد ماندنی و تاریخی با گذر از روز به شب توسط عکاس مشهور «ریچارد سیلور» گرفته شده اند... ادامه»
عکس های زیبا و رویایی از طبیعت
احسان درفشی عکس های زیبا و رویایی از طبیعت را ببینید.... ادامه»
صحرای ترکمن
علی مجیدى صحرای ترکمن - گلستان... ادامه»
چای تازه دم
مجتبی محمدی گاهی دلم هیچ چیز نمی خواهد / جز گپ ریز ریز با مادر... ادامه»
درباره تنبلی چشم
م افتخاری در صورتی که کودک دچار دوربینی، نزدیک بینی و یا آستیگماتیسم باشدلازم است که از عینک های طبی و یا لنز طبی استفاده کند. گاهی تمام آنچه کودک نیاز دارد تنها یک عینک طبی است... ادامه»

No comments:

Post a Comment