Saturday, March 14, 2015

صنعت ساختمان

در 2015-03-09 21:40، iiiWe.com نوشته است:

آخرین اخبار
ساخت و ساز در حریم کلاه فرنگی قاجاری به طبقه چهارم رسید
ساخت و ساز در حریم کلاه فرهنگی عشرت آباد روز به روز بالا و بالاتر می‌رود. آخرین مشاهدات گویای آن است که ارتفاع این ساخت و سازها از مرز چهار طبقه هم گذشته و مسئولان میراث فرهنگی تا کنون نتوانسته است... ادامه»
نسخه شورای عالی برای برج سازی در تهران
شهرداری تهران سرانجام ضوابط مربوط به «ساخت‌وسازهای بلندمرتبه» را دو سال دیرتر از موعد مقرر، تنظیم و برای تصویب نهایی به مراجع بالادست ارائه کرده است... ادامه»
فراخوان طراحی مبلمان شهری
یک شرکت تولیدی - بازرگانی در جهت ارائه خدماتی به دارندگان موتور سیکلت، فراخوان طراحی مبلمان شهری برای جایگاه ویژه موتور سیکلت را اعلام کرده است... ادامه»
آغاز پرداخت ۱۷ هزار و ۵۵۰ واحد تسهیلات در بافت فرسوده
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز پرداخت ۱۷ هزار و ۵۵۰ واحد تسهیلات در بافت فرسوده، گفت: ۳۵ هزار پرونده سال‌های قبل در اولویت پرداخت تسهیلات هستند... ادامه»
رونمایی سه جلد کتاب در حوزه معماری و شهرسازی
کتاب‌های ˝تهران، دور و نزدیک˝، ˝پیشینه زیباسازی شهر تهران˝ و سومین جلد کتاب ˝ابنیه˝ روز چهارشنبه 20 اسفند در برج میلاد رونمایی می‌شود... ادامه»
گردشگر زیاد و درآمد کم؛کجای کار ایراد دارد؟
درآمدهای ناشی از صنعت گردشگری در اقتصاد اصفهان که از مشکلات عدیده و نرخ بالای بیکاری رنج می‌برد، به منزله یک راه نجات تلقی می‌شود... ادامه»
مهندسان؛ جریانی که ایستاده‌اند و به جایی نمی‌رسند
با توجه به نقش 90‌ درصدی جامعه مهندسان در اداره اقتصاد کشور، اهمیت نقش آنها در بخش صنایع و از جمله صنعت ساختمان یک واقعیت بی‌بدیل است... ادامه»
وام 70 میلیونی برای خانه اول
در صورت موافقت شورای پول‌واعتبار، تسهیلات جدید تحت عنوان «حساب دوم» به شکل اوراق پرداخت می‌شود... ادامه»
وضعیت شهرهای کوچک از لحاظ درآمدی بسیار حاد است
در همه اقدامات باید خردمندانه عمل کنیم و از اقدامات زودگذر بپرهیزیم، در شرایطی قرار داریم که وضعیت شهرهای کوچک از لحاظ درآمدی بسیار حاد است و 65 تا 85 درصد منابع آنها وابسته به ساخت‌ و سازهاست... ادامه»
شیوه‌نامه‌ی مستندسازی ابنیه‌ی فنی راه‌های کشور ابلاغ شد
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: برای نخستین بار در کشور، شیوه‌نامه‌ی مستندسازی داده‌های فنی و نقشه‌های اجرایی ابنیه‌ی فنی راه‌های کشور برای اجرا به اداره‌های کل راه و شهرسازی سراسر کشور ابلاغ شد... ادامه»
بیکاری شرکت‎های پیمانکاری بحرانی شده است
رئیس کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران از بیکاری گسترده در بین شرکت‎های پیمانکاری خبر داد... ادامه»
وقتی اتاق بازرگانی نگاه مهندسی ندارد
نگاهی به پیشینه اتاق بازرگانی نشان می دهد که سابقه ای 400 ساله در جهان و عمری 130 ساله در کشور ایران دارد و می توان آن را به نوعی پارلمان بخش خصوصی و مرکز هم‏ اندیشی فعالان اقتصادی دانست که رویکرد غالب آن توسعه‏ بخش خصوصی است... ادامه»
تصفیه‌ساز هوای تهران معطل «مجوز»
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از بی‌جواب ماندن نامه شورا به دفتر ریاست‌جمهوری بابت صدور مجوز تبدیل «پارک پردیسان» به «پالایشگاه تصفیه هوای پایتخت» پس از گذشت دو ماه خبر داد و عنوان کرد... ادامه»

آخرین مقالات
مقایسه اثر الیاف شیشه و نایلون بر خصوصیات مکانیکی بتن
عنوان مقاله: مقایسه اثر الیاف شیشه و نایلون بر خصوصیات مکانیکی بتن خودتراکم... ادامه»
اجرای طره های بلند سرریز تاج سد کارون 3
عنوان مقاله: اجرای طره های بلند سرریز تاج سد کارون 3 توسط تیرهای بتنی پیش ساخته... ادامه»
تعیین مقاومت نهایی تیرورق‌های زیر بار
نام مقاله : به‌کارگیری الگوریتم ژنتیک و میانگین‌گیری موزون برای تعیین مقاومت نهایی تیرورق‌های تحت اثر بارهای موضعی... ادامه»

آخرین روزنوشت ها
یکی از معضلات اساسی بازار کار، مهارت است!
محمدحسین مسعودی از روزی که تراکم فروشی توسط شهرداری رونق داده شد و ساخت و ساز به یک شغل پرسود تبدیل شد، این انتظار وجود داشت که افراد فاقد مهارت وارد این عرصه شوند... ادامه»
اصفهانی‌ها در مورد آب باید تصمیم‌های دشواری بگیرند
بهروز شیربان مایکل کامپانا، استاد دانشگاه ایالتی اورگان در آمریکا و متخصص آب‌های زیرزمینی و مدیریت منابع آب یکی از متخصصان آمریکایی است که شرایط زاینده‌رود را در ایران بررسی کرده است. او هم مثل بسیاری از کارشناسان، می‌گوید آب زیادی از این رودخانه صرف کشاورزی می‌شود و آب‌های زیرزمینی در وضعیت خطرناک قرار دارد... ادامه»
پروژه احداث تقاطع غیر همسطح
علی مجیدى پروژه احداث تقاطع غیر همسطح ادامه بزرگراه شهید حکیم با آزادراه تهران - کرج... ادامه»
چگونه می توانیم یک آسمانخراش را تخریب کنیم؟
یاشار مهدی زاده آسمانخراش ها بیش از 150 سال است که در آسمان رخنه کرده اند ولی اکنون به این ساختارهای عظیم دیگر نیازی نداریم و می بایست آنها را جایگزین کنیم. شما چگونه با چنین چیزی برخورد می کنید؟... ادامه»
دوازده پیشـنهاد برای چیدمان اتاق‌خواب‌های کوچک
گروه رسانه‌ای دیرین برای داشتن زندگیِ دلپذیرتر در خانه‌هایی که در متراژِ کم ساخته می‌شوند، چه راه‌کارِ درخوری می‌توان یافت؟ یکی از به‌ترین راه‌ها، بهره‌گیریِ بهینه از فضا در طراحیِ چیدمان و دکوراسـیونِ درونِ خـانه‌هاست. با طراحیِ بهینه‌ی چیدمان، می‌توان حتا یک اتاق کوچک را به اتاقی آرمانی و رویایی برای مطالعه، آرامش و تفریح تبدیل کرد... ادامه»
جملات زیبا(2)
مجتبی محمدی جملات زیبا را حتماً مشاهده کنید... ادامه»
آداپتور جهانی چرخان
م افتخاری از جمله ویژگی های آداپتور توئیست می توان به چهار درگاه یواس‌بی برای شارژ، یک پریز جهانی، و طراحی چرخان برای قابلیت استفاده از پریزهای دیواری در 150 کشور جهان اشاره کرد... ادامه»
خودت را!
زینب باران پیش از آنکه درباره زندگی، / گذشته و شخصیت من قضاوت کنی... / خودت را جای من بگذار، / از مسیری که من گذشته ام عبور کن... ادامه»

No comments:

Post a Comment